#1
Nou iedereen, laat eens horen, is het nog wat geworden die meeting? Was het gezellig, heb ik veel gemist? Groetjes!
Jordgubb zei:Nou iedereen, laat eens horen, is het nog wat geworden die meeting? Was het gezellig, heb ik veel gemist? Groetjes!
Om te voorkomen dat ook deze tot in de oneindigheid gebumpt gaat worden. :P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."