#1
Hmmmm, ik zie dat niemand zeker weten gaat komen. Ik heb er weinig hoop in. Eigenlijk zal het me ook een worst wezen.
Ik denk dat ik de 23e lekker op de veluwe ga wandelen, who's with me? Pikachu? Anon?
Ik denk dat ik de 23e lekker op de veluwe ga wandelen, who's with me? Pikachu? Anon?


