Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatuur meeting, 23 mei.

Natuur meeting, 23 mei.

101 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Natuur(LSD) meeting, 23 mei.

Oke, datum is geprikt. Laten we nu in gaan op de details. Locatie is zo ongeveer wel bekend, de duinen bij schoorl of iets ofzo.
Schoorl op de kaart biatch!

Van treinstation amsterdam centraal
Naar oorsprongweg 1, schoorl ?????????????? (goed ontmoetings punt?)
Datum zaterdag, 23 mei 2009 10:00

8:42 Centraal Amsterdam spoor 7a Intercity richting Den Helder 09:18 Arrival.

9:24 Station Alkmaar Bus 151 naar Schoorl 09:39 Arrival.

En dan is het nog zo'n 10 minuten lopen naar de oorsprong weg, leek me een mooi start punt aan de rand van het duin.(tenminste zo lijkt het op de kaart) :P

Maar dit is natuurlijk aan iedereen om met elkaar af te spreken. Input!!! :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb voor "Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont." gekozen, maar ik ga natuurlijk wel toch! :grin:

Ik raad alleen aan om het niet zo belachelijk vroeg te doen... het is weekend! en de mensen die ver moeten reizen moeten dan al om 6 uur 's ochtends hun bed uit, beetje barbaars nietwaar? :wink:

Ik stel anderhalf á 2 uurtjes later voor, eind van de ochtend.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pak Suiker zei:
Ik heb voor "Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont." gekozen, maar ik ga natuurlijk wel toch! Inclusief buttplug ingesmeerd met LSD.... :grin:
Klik om te vergroten...
+1...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Even het verzoek om gewoon in te vullen wat je gaat doen, wel of niet komen. Ik laat het afhangen van hoeveel mensen komen, en wie dat zijn. Als het me niet de moeite waard lijkt ga ik lekker op de veluwe wandelen. Want het is een klote eind rijden en dat doe ik niet voor niks. :P

Verder wil ik niet snachts door het bos wandelen, want ik ga daar niet blijven slapen. En om midden in de 'meeting' al weer naar huis te moeten lijkt me een slecht plan. Dus het liefst zo vroeg mogelijk op de dag, en 10 uur smorgens vind ik persoonlijk al laat om te beginnen. Dus zelf ben ik dan al wat eerder aanwezig en ben ik wellicht al in hogere sferen. Dit ivm dat ik weer volledig op aarde geland wil zijn tegen 11/12 u savonds. Want ik kom met de auto. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
Klik om te vergroten...


Als ik er heen ga kun je gewoon mee reiden, dan word de reis voor ons beiden alleen maar goedkoper. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Anon zei:
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
Klik om te vergroten...


Als ik er heen ga kun je gewoon mee reiden, dan word de reis voor ons beiden alleen maar goedkoper. :)
Klik om te vergroten...
Rij dan over Rotterdam en pik mij mee op de weg erheen. :P Arnhem =praktisch A15
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
DrippTone zei:
Anon zei:
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
Klik om te vergroten...


Als ik er heen ga kun je gewoon mee reiden, dan word de reis voor ons beiden alleen maar goedkoper. :)
Klik om te vergroten...
Rij dan over Rotterdam en pik mij mee op de weg erheen. :P Arnhem =praktisch A15
Klik om te vergroten...

Mooier compromis is als jij naar Utrecht komt, dat ligt wel op de route. En vanaf Rotterdam is dat niet zo ver, maar voor jou scheelt het dan weer niks dan als je zelf met OV gaat. En voor ons word het on nodig duur om via Rotterdam om te rijden. Ik zie het voordeel er niet in, behalve dat het wel gezelliger is als je mee rijd. :) Ik zou echt alleen zo gek zijn om helemaal om te rijden via Rotterdam als je zelf alle extra kilometers voor rekening neemt en daarnaast gewoon 1/3 van de hele reis. Maar dan is het denk ik goedkoper voor je om met OV te gaan, ik neem aan dat je een kortings kaart hebt? :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oké, daar heeft Dripptone een punt, gezien de lange werking van de LSD, eehh... constante jeuk van spinnenbeten, is vroeg beginnen inderdaad best belangrijk.
Ik woon zelf in Haarlem, dus vroeg opstaan is een minder groot issue voor mij.
Dripptone's tijd is dan wat mij betreft prima. :)
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn Belgen ook welkom? Belgen zijnook mensen , toch :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shroomfan zei:
Zijn Belgen ook welkom? Belgen zijnook mensen , toch :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb me laten vertellen at Belgen indd ook mensen zijn! :grin:

Tuurlijk zin Belgjes ook welkom, maar weet je zeker dat je zó vroeg al zó'n roteind wilt gaan reizen? :openmouth:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD meeting in de natuur.

nja ik weet het niet, het ligt nog een eindje weg !
noordholland ligt ook niet bij de deur, ik zal er eens overnadenken.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga "wegens omstandigheden" ook niet mee. :rolleyes:
Dus indd: misschien een mini meeting met anon en pikachu op de veluwe voor jou Dripp?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD meeting in de natuur.

Ik zou dat niet zo ver van tevoren plannen, kijk eerst maar eens wat het weer doet (:
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD meeting in de natuur.

Die verrekte lsd spinnen in de buurt :grin: . Het is een ware plaag hier.
Het valt goed te doen pak suiker. Er zijn parkeerplaatsen en er rijden bussen langs. Als je dan ongeveer een half uur loopt kom je op prachtigen plekken:)
gr binnert
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD meeting in de natuur.

binnert zei:
Die verrekte lsd spinnen in de buurt :grin: . Het is een ware plaag hier.
Het valt goed te doen pak suiker. Er zijn parkeerplaatsen en er rijden bussen langs. Als je dan ongeveer een half uur loopt kom je op prachtigen plekken:)
gr binnert
Klik om te vergroten...

Cool thanx! :grin:
Zou jij me anders wat info erover (precieze locatie, maar vooral: routeplanner qua welke bus e.d.) kunnen PM'en als je wilt?
Alvast bedankt! ^^
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD meeting in de natuur.

ExceptionalInsight zei:
Ik heb binnenkort de kans om op de veluwe te trippen, het verst dat ik ooit van de bewoonde wereld af heb getript. Man wat heb ik daar zin in! Elke dag dat het lekker weer is word ik een beetje minder geduldig. Dit voegt verder niets aan dit topic toe hoor, maar jullie zijn wel jaloers, ik voel het.
Klik om te vergroten...

Ik ben niet jaloers hoor, het is vanaf hier goed op fiets afstand. Dus ik kan er elk moment gaan trippen wanneer ik wil. Wie is er nu jaloers. :grin:


OT: Zo zie ik het graag, meetings die zichzelf plannen zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Ga zo door. :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
Wie is er nu jaloers. :grin:
Klik om te vergroten...
Oh shut uuup
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: LSD meeting in de natuur.

@ Dripptone: nouja, binnert heeft me geen PM gestuurd, dus ik zal zelf nog even moeten gaan uitzoeken welke bus en dergerlijken.
Maar het lijkt me duidelijk dat de vaste datum nu 23 mei gaat worden en de locatie noord-holland. :)

Ik zal even de route omschrijving en zo opzoeken, kun jij die dan in de beginpost zetten Dripptone?
Gelieve ook even een tijd erbij te zetten (geen idee wat een leuk tijdstip is?) en het is handig om te verzamelen op station Alkmaar.
Oh, en ook wel slim om te bedenken wat we doen met eten, picknicken? 's avonds uit eten? voor het eten naar huis? avondeten ook picknicken? ik wil ideeën horen peoples!! :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
maar even over de meeting, heeft iemand een idee voor de muziek? Ik kom toch met de auto dus misschien een idee om even wat accu's van de sloop te halen. :smoke: Heb nog een dikke box die ik dan daar op aansluit en waar je makkelijk iPod's/MP3 spelers aan kunt sluiten.
Klik om te vergroten...

Ik stem voor veel variatie in de genres! :openmouth:
Ik snap dat goa leuke muziek is voor sommigen, maar ik vind niet dat het de enige trippy muziek is.
Zelf ben ik ook voorstander voor een hoop '60-ies/70'ies, beetje bluesy dingen, wellicht ook wat dromerige ambiënt o.i.d.
Laat de rest maar goa schreeuwen, ik vind dat dit er iig ook tussen moet, voor ieder wat wils weetjewel. :wink: :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."