Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBinnen of buiten trippen..Wat vind je chiller?

Binnen of buiten trippen..Wat vind je chiller?

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
De titel zegt het al wat vind je chiller...binnen in je eigen huis of buiten in de natuur trippen?

Ik heb mn 1e zegel hier liggen en ik ben benieuwd naar jullie reacties/ervaringen.

gr :wave:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kies momenteel voor binnen !
ik vind je kan zoooo hard gaaaaan als je maar wil, niemand die naar je kijkt wat je doet.. kan zoveel dingen doen.
tegenover op straat.. ben ik parranoiapersoon nr1 ik vind het wel leuk.. maar vind me constant niet veilig op straat, achtervolgingsangst enz..
geef mij BINNEN maar !!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
lucifer in the sky zei:
tegenover op straat.. ben ik parranoiapersoon nr1 ik vind het wel leuk.. maar vind me constant niet veilig op straat, achtervolgingsangst enz..
geef mij BINNEN maar !!
Klik om te vergroten...


Hahaha, dat heb ik nou totaal niet! ^.^
Ik lijk de wereld op LSD vaak totaaaal te vergeten. Ben echt heerlijk bezig met mijn eigen ding en let niet op wat anderen doen. In bepaalde fases natuurlijk wel, maar ik ben vooral met mezelf bezig =)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucifer in the sky zei:
ik kies momenteel voor binnen !
ik vind je kan zoooo hard gaaaaan als je maar wil, niemand die naar je kijkt wat je doet.. kan zoveel dingen doen.
tegenover op straat.. ben ik parranoiapersoon nr1 ik vind het wel leuk.. maar vind me constant niet veilig op straat, achtervolgingsangst enz..
geef mij BINNEN maar !!
Klik om te vergroten...

Ja dat is ook wel zo. Als je buiten gaat trippen doe het dan lekker midden in de natuur, waar vrijwel niemand anders komt. Gewoon op straat rond gaan lopen lijkt mij ook niet zo chil. Als er nuchtere mensen voorbijkomen dan kan dat best wel storend/ongemakkelijk zijn vind ik.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buiten all the way.

Ik neem het binnen in en ga dan meteen de straat op. Dan spreek ik met mijn trippartner af wat we gaan proberen te vinden, en meestal lukt dat nog ook met zomaar een kant op lopen. Soms loop ik dan wel 7 uur op een dag. Je bent wel helemaal gaar als je terugkomt maar je komt echt geniale dingen tegen. We zijn wel eens bij een rivier uitgekomen, in een bos, in een sneeuwstorm, bij een ziekelijk uitzicht, noem maar op :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buiten, binnen is zo beperkt. Je kunt diep gaan in jezelf maar niet in de wereld om je heen. Zo'n kamer is dan echt een gevangenis van je geest. Buiten kun je echt vette avonturen beleven. :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
binnen ook hoor :grin:
hangt er natuurlijk van af wat voor huis je hebt :wink:

hier alles flex, ik heb buiten en binnen in zijn geheel, ik kan een wandeling maken in de tuin (A)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buiten is echt chill, maar soms is het ook wel fijn om te thuis te chillen met muziek erbij en alles voor handen wat je maar zou willen :mrgreen:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil binnekort ook eens buiten proberen te trippen (maar dan op paddestoelen), maar mijn grote angst is: wat als je niet meer weet waar je woont of verdwaald? :openmouth:
Daarom heb ik vooralsnog alleen binnen getript (en op het dak hier, geweldig mooi uitzicht 's nachts!*) en dat bevalt me prima. :grin:

* Ik woon in een 11 verdiepingen hoge flat, als je 's nachts al trippend naar het uitzicht kijkt waan je je in een ontzettend vette videogame. :hearteyes:
En nee, er af springen is er niet bij, je wordt beschermd door een hoge stenen, leuning en als ik drugs op heb weet ik nog wel goed wat wel/niet kan.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pak Suiker zei:
...en als ik drugs op heb weet ik nog wel goed wat wel/niet kan.
Klik om te vergroten...

En toch denk je dat je zult verdwalen? :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:
...en als ik drugs op heb weet ik nog wel goed wat wel/niet kan.
Klik om te vergroten...

En toch denk je dat je zult verdwalen? :P
Klik om te vergroten...

In een bos verdwalen lukt mij nuchter al prima, laat staan onder invloed...
Ik heb het oriëntatie vermogen van een goudvis verdwaalt in diens eigen vissenkom. :flushed: :P
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon doorlopen, je komt vanzelf bij de uitgang :beer:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon niet in paniek raken en dan komt het vanzelf wel weer goed. :grin:

Maar ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk kan zijn. Toen ik in mn trip besefte dat ik verdwaald was in het bos leek echt alles precies op het stuk waar ik net had gelopen en leek ik niet vooruit te kunnen komen. Ik moest mezelf echt weerhouden om niet in looppas verder te gaan en logisch na te denken.

Toen besloot ik maar om geen enkele afslag meer te nemen en alleen rechtdoor te gaan. Uiteindelijk kwam ik een heel groot bord tegen waarop een grote pijl stond met daarboven de naam van het park waar ik verbleef :P

Zorg gewoon dat je in de piek niet teveel aan het lopen bent als het onbekend gebied is. Kies een mooie plek en zet daar je kamp op :wink: Een ander nadeel is namelijk dat je helemaal kapot bent als het is uitgewerkt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buiten .... in de natuur!
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb geen ervaringen met LSD maar met paddo's genoeg. Hiermee vind ik het wel flex om zowel binnen als buiten te trippen. Het hangt dan van het weer af of ik naar buiten ga, maar het liefst doe ik dat later wel, als het mooi weer is altijd :wink:
Ik denk dat ik dezelfde tactiek gebruik als ik een keer zegels krijg :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het allebei wel iets hebben. Binnen is erg handig omdat je alles bij de hand hebt, je kan makkelijk uit veel soorten muziek kiezen, eventueel zelfs met behulp van het internet en afhankelijk van waar je woont alsnog gewoon een wandelingetje maken. Het is wel fijn om alles zo makkelijk bij te hand te hebben en vooral als je echt hogere dosissen neemt kan het wel veilig aan voelen om lekker binnen te zitten.

Buiten is een groot avontuur, dat is ook heel erg leuk, er is van alles te ontdekken en te doen en de hele wereld is zo prachtig. Dat je steeds iets anders ziet buiten is natuurlijk ook leuk, lekker afwisselend. Als ik buiten trip doe ik dat het liefst op/rond geschikte feestjes, dan is er echt nog wat te doen maar ook de ruimte om lekker door (natuur) te dwalen. Dan is natuur buiten ook nog een heerlijke setting, avontuurlijker, misschien zelfs echt iets leuker, maar wel iets onhandiger.

Ik kan aanraden beide eens te proberen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buiten! (mits de zon schijnt <3)
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind buiten in de natuur als de zon schijnt persoonlijk ook wel het leukste. Er zijn dan zo veel invloeden die op je afkomen, echt prachtig. However, voor mijn eerste trip zou ik het eigenlijk om diezelfde reden afraden, het kan té overdonderend worden op een degelijke dosis als je niet weet hoe ermee om te gaan.

Ideale situatie (vind ik) zou zijn dat je je tripje binnen, in een vertrouwde omgeving inneemt en je de lsd laat inslaan. Laat alles op je afkomen en maak je vertrouwd met de trippy wereld rondom je. Als je dan denkt dat je er klaar voor bent, ga naar buiten en ontdek de wonderlijke natuur.

Hoe dan ook, het gaat zeker en vast een onvergetelijke ervaring worden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeker buiten trippen :grin: Heb een paar keer binnen getript en dat vond ik niet zo leuk vergeleken met buiten trippen. Al is een leuke natuurfilm kijken of muziek luisteren op de bank met een dikke joint ook erg leuk als je tript :grin: .

Tip is wel om niet te grote wandelingen te maken in onbekende natuur. Verdwalen in je trip is wel best vervelend :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buiten en binnen. Soms vind ik t fijn om in de piek even op de bank te liggen, een beetje wegzakken in alles wat er maar in me opkomt.

Dan weer naar buiten, kijken naar de zonsondergang. en weer later naar de zonsopgang, omdan een feestelijk ontbijt te nuttigen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."