Heb geen ervaringen met LSD maar met paddo's genoeg. Hiermee vind ik het wel flex om zowel binnen als buiten te trippen. Het hangt dan van het weer af of ik naar buiten ga, maar het liefst doe ik dat later wel, als het mooi weer is altijd
Ik denk dat ik dezelfde tactiek gebruik als ik een keer zegels krijg
#3
Ik vind het allebei wel iets hebben. Binnen is erg handig omdat je alles bij de hand hebt, je kan makkelijk uit veel soorten muziek kiezen, eventueel zelfs met behulp van het internet en afhankelijk van waar je woont alsnog gewoon een wandelingetje maken. Het is wel fijn om alles zo makkelijk bij te hand te hebben en vooral als je echt hogere dosissen neemt kan het wel veilig aan voelen om lekker binnen te zitten.
Buiten is een groot avontuur, dat is ook heel erg leuk, er is van alles te ontdekken en te doen en de hele wereld is zo prachtig. Dat je steeds iets anders ziet buiten is natuurlijk ook leuk, lekker afwisselend. Als ik buiten trip doe ik dat het liefst op/rond geschikte feestjes, dan is er echt nog wat te doen maar ook de ruimte om lekker door (natuur) te dwalen. Dan is natuur buiten ook nog een heerlijke setting, avontuurlijker, misschien zelfs echt iets leuker, maar wel iets onhandiger.
Ik kan aanraden beide eens te proberen.
#4
Buiten! (mits de zon schijnt <3)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.