Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlbert Hofmannetjes

Albert Hofmannetjes

116 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.

Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Proffesor Xavier zei:
Ik heb zelf 4 zegels afgegeven.
Dus dan weet ik tenminste of er veel speiding inzit :)
Maar ja 1 derde zou kunnen alleen denk ik niet dat het betrouwbaar is :)
Klik om te vergroten...

Het gaat me ook echt niet om de sterkte en ik koop bovendien nooit groot in, altijd hele kleine hoeveelheden, dus ik kan het eigenlijk niet missen. Ik ben gewoon ergens toch nog bang dat vanwege de lange duur en de absurde sterkte gemerkt door bijna iedereen het DOB ipv LSD is ofzo, ook al is die kans misschien 1%. Ik ga iniedergeval een derde laten testen.
Op LSD kunnen ze geen marquistest doen hè, dat je dus meteen weet wat er op zit?
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou die Mayas die ik had waren echt LSD-25 :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proffesor Xavier zei:
Nou die Mayas die ik had waren echt LSD-25 :P
Klik om te vergroten...

Getest? Ik denk het van mijne ook namelijk, maar ik vond tot tien uur na het uitwerken van de trip nog steeds lichte visuals wel erg lang.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had een halve hofman binenn. na 5 & 6 uur was het al weer bijna gdn. en om 8 uur kon ik gaan slapen. zeer kort mr wel zeer krachtig :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste trip op maya's duurde 26 uur, tot het einde 'last' van visuals gehad.. was echt fantastische trip :grin: en zegels zijn getest en 't was echt lsd :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
pff willek ook wel eens meemaken. een langere trip al 8 uur :grin:, moet zo fasinerend zijn ^^
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dumpy zei:
Mijn eerste trip op maya's duurde 26 uur, tot het einde 'last' van visuals gehad.. was echt fantastische trip :grin: en zegels zijn getest en 't was echt lsd :)
Klik om te vergroten...

Oke; getest van hetzelfde vel? Want dat is wel een troost; dan lijkt het erop dat ze echt gewoon vrij sterk zijn, en dus wel gewoon 100% LSD. Ik ga toch mijn 1/3e nog even laten testen of het echt gewoon LSD is, want ik heb hem toch over. Wie wil er nou een derde zegel? Wat moet ik echt met dat ding? Een trip er mee boesten is het ook al te zwak voor.. dan maar naar een lab sturen :) Nu nog hopen dat ze hem aannemen.
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wieeeeewwww

Nou resultaten binnen !!!!!!!!!!

Had er 4 weg gebracht en hier de resultaten.
Zeer lichte sprijding.

380ug
384ug
398ug
398ug

LOL toppersssss
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
holy shit ......

:hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laat maar staan, dan kunnen meer mensen het lezen. Lijkt me wel handig als je van plan bent wat LSD te kopen van iemand die dit uiterlijke kenmerk heeft.

Al wordt er maar één persoon behoed om in de toekomst zegels van hem te kopen is het al de moeite waard geweest.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
Laat maar staan, dan kunnen meer mensen het lezen. Lijkt me wel handig als je van plan bent wat LSD te kopen van iemand die dit uiterlijke kenmerk heeft.

Al wordt er maar één persoon behoed om in de toekomst zegels van hem te kopen is het al de moeite waard geweest.
Klik om te vergroten...

Dat is waar ja, mischien is het inderdaad geen slecht idee het hier te laten staan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik postte hier eerder in dit topic dat ik 1/3e maya naar een testpunt ging brengen om uit te sluiten dat er iets anders op zou zitten en het resultaat bevalt me:
Ze hebben op aanwezigheid van LSD en DOx getest, en géén DOx gevonden, en wél LSD gevonden. Op de sterkte hebben ze, op mijn aanvraag, niet getest. Ik hoef namelijk toch niet te weten hoeveel er op zit, alleen wát er op zit. En er zit dus toch LSD op, ondanks de superlange trips. LSD kan dus superlange trips geven. Fijn om het zeker te weten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Dus ontmoet je iemand met 5 letters tussen de knokkels dan weet je het .. oplichtertje.
Klik om te vergroten...
Dan moet 'ie 6 vingers hebben?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een vraag en aangezien blotters geen pillen zijn kan ik deze misschien best stellen.

Iedereen kent misschien wel die trips met die berg erop en een fiets ervoor, zijn dit hoffmannetjes?

IK heb de variant met een groene berg en fiets ervoor, en met het nummer 100 aan de zijkant als ik het goed heb ( ik weet natuurlijk niet hoe het hele vel eruit ziet ). Maar zijn dit dus hoffmannetjes? En kan ik er vanuit gaan dat de verschillende tripjes van het vel van dat vel komen ( heb ze bij dezelfde dealer gekocht nbamelijk ). Heb er 1tje laten testen namelijk op 95 microgram, maar heb ze zelf nog nooit gehad, maar hoor van mensen dat ze echt een stuk beter zijn dan shivas bijvoorbeeld, terwijl ik 1 shiva ook heb getest op 105 microgram.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
je kunt het opzoeken op www.google.be

mr voor even op je vraag te antwoorden, ja dat zijn hofmannetjes 1943 dacht ik.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat zijn de hofmanns zoals ik ze ken ja, en ik zou het wel geloven als ze rond de 100 ug liggen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
lucifer in the sky zei:
je kunt het opzoeken op www.google.be

mr voor even op je vraag te antwoorden, ja dat zijn hofmannetjes 1943 dacht ik.
Klik om te vergroten...

Hoezo staat er dan 100 op?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
Klik om te vergroten...
ik las: hoffmannseks
Klik om te vergroten...

Lol! Ik dus ook! (aldus ik een paar maanden later! :grin:)

Ik had een half jaartje geleden ook hoffmannetjes, die waren echt heerlijk. Maar dit is dan wel weer een andere als die de topicstarter had, maar wel had ik van 2 een giga sterk effect.
Maar ja, mij gaat het niet op de sterke, als ik maar goed en lang trip, dan is het goed! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
topic starter Prof Xavier is een oplichter .........

een vuile ripper ...

een kampertje ....

een stuk stront .....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."