Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlbert Hofmannetjes

Albert Hofmannetjes

116 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1/3 maya zegel naar het lab laten sturen. Wordt gratis getest trouwens omdat ik een vragenlijst invulde over gebruik. Zegt natuurlijk weinig over de sterkte van de hele zegel, maar ik wil geen hele maya kwijt, en wel geteste zegels.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een vel is wel belijnt maar niet geperforeert, wat lastig scheurt.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nou ja hij tript al 15 jaar en weet wat perforeren betekent dus het zal toch niet zo zijn dat ie hele lappen afknipt ?

LOL !!

:hearteyes:
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou eindelijk was het zover, heb gisteren een tal van deze zegeld gekregen in 1 stuk (niet geperforeert).
Dus was eerst beetje sceptisch.
Nou ik neem mijn scpetisch gedrag terug heb de dag van me leven gehad vandaag, er werd mij 400ug beloofd en dat zijn ze zeker, als ik naar mijn verleden ervaringen kijk.
Wie kent deze nog meer ?
In ieder geval toppers voor een mooie prijs.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
laat ze eens testen zou ik zeggen.. er zijn veel verschillende hoffmannen dus alleen aan de afbeelding is er weinig over te zeggen. heb zelf wel eens hoffmannetjes gehad, maar dat was echt bagger.
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi Dumpy,

Ik krijg morgen al de resultaten,
Zit zelf in de positie snel te kunnen laten testen gezien mijn werk.
Maar echt deze zijn echt prima in orde !! toppie
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vond het ook al aardig verdacht...mijn eerste keer alice waren hofmanns anniversary (weet niet waar pr knakker het over had) maar een halve was echt goed te doen. 1e 2uur beetje verwarrend maar daarna super helder en alleen maar super gave visuals. Kan ze binnenkort weer krijgen :P :hearteyes:

Enne...wat een halve die prof..!

:wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
Klik om te vergroten...
ik las: hoffmannseks
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
Klik om te vergroten...
ik las: hoffmannseks
Klik om te vergroten...
nuja, dat wille we allemaal niet. :tongueout:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Osi` zei:
Ellesdee zei:
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
Klik om te vergroten...
ik las: hoffmannseks
Klik om te vergroten...
nuja, dat wille we allemaal niet. :tongueout:
Klik om te vergroten...
:beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.

Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?
Klik om te vergroten...

0-200 mics ? laat het gewoon testen, das goed voor iedereen.

Stonie
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
Osi` zei:
Ellesdee zei:
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes
Klik om te vergroten...
ik las: hoffmannseks
Klik om te vergroten...
nuja, dat wille we allemaal niet. :tongueout:
Klik om te vergroten...
:beer:
Klik om te vergroten...

Als het een synoniem is voor sex op alice dan wel hoor....hofmannseks LOL :mrgreen: :hearteyes:

:wave:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha sex op lsd :grin:
nog niet geprobeert, maar volgens mij ben je zodanig in je zelf bezeg. dat je er niet aant denkt dat je moet neuken.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat denk ik ook ja denk je dat je bezig bent, zegt je vrouw je doet helemaal niks :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
lucifer in the sky zei:
haha sex op lsd :grin:
nog niet geprobeert, maar volgens mij ben je zodanig in je zelf bezeg. dat je er niet aant denkt dat je moet neuken.
Klik om te vergroten...

Dat is niet waar hoor; sex op LSD werkt prima als je het op de juiste timing van je trip uitvoert. Beetje aan het eind van het plateau maar als het effect nog vrij sterk aanwezig is; dat is de beste tijd om het te doen, dan gaat dat meestal wel.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Osi` zei:
héhé, heb binnenkort ook hoffmannekes. Hopelijk zijn ze goed en laat een halfje me ook trippen.

Rond de hoeveel ug zit een hoffman zegel eigenlijk? Natuurlijk wetek dat ge ook niet de echte kunt hebben ofzo, maar zo'n schatting?
Klik om te vergroten...

0-200 mics ? laat het gewoon testen, das goed voor iedereen.

Stonie
Klik om te vergroten...
Mja, ik koop niet zo groot in hé. Dus kneem liever gewoon een halfje om te zien hoe ze werken ipv 10 euro verliezen voor een zegeltje. Ben ook belg, dus zo makkelijk zal het jammer genoeg niet gaan (geen vervoer ..)

ma kom, als da rond de zoveel is, benk wel tevreden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tot nu een paar valse loze lege beloftes die de lege zegels moesten vervangen voor echte zegels. Echt een poepprater, waar je de hele dag op wacht. Dus tot nu toe allemaal poep die zegels van Xavier net zoals zijn beloftes. (hij zegt een hippy te zijn met waardes en normen)

:mrgreen:

Nieuwe dag nieuwe kansen ik hoor van Armani7 a.k.a SugarDaddy dat ie nu op het rechte pad is en vergifennis zoekt bij dit forum voor zijn oplichterspraktijken 100% suger Cane. Eerst bewijzen dat die meid iets positiefs heeft te vertellen over jou. Dan gaan we stemmen of jij in ere herstelt zou mogen / kunnen worden.

:wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
naja.. je hebt nu wel een leeg vel voor aan je muur
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dat was ook een diepe wens en droom ....... maar er mist wel een hoekje.

LOL .....

:mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dumpy zei:
naja.. je hebt nu wel een leeg vel voor aan je muur
Klik om te vergroten...

Damn, had ik maar zo'n mooi stuk gekleurd karton voor aan de muur :( :beer:

Maargoed, wel heel erg balen voor je stonie =(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."