Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zie je aan iemand of hij/zij LSD op heeft??

Hoe zie je aan iemand of hij/zij LSD op heeft??

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie altijd dat trippende mensen op de een of andere manier een soort kracht uitstralen. Ze staan rechtop, ze kijken je in de ogen, en dan die wetende blik er nog bij :mrgreen:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg hele grote pupillen en kijk heel verbaast en verdwaast om me heen. Als ik in de natuur ben geweest zit ik ook meestal onder de aarde en blaadjes :)

Als je mij trippend ziet dan weet je dat gelijk of je denkt dat ik knettergek ben. :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij ziet wel maar hij kijkt niet.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grote doppen, brede glimlach en gewoon heel krachtig.
Daarnaast rake opmerkingen veelal krachtig en/of mooi...

Daarnaast ook wel eens afwezig.. snel afgeleid van al hetgene dat er om je heen gebeurd.
Afhankelijk van hoe hard je trip uiteraard :)
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind trippende mensen er altijd zo naiëf, goedbedoelend en intens verwonderd uitzien :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
grote pupillen en een niet normaal gedrag maar dat heeft natuurlijk niet iedereen
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik er niet op let gaat mijn mond altijd een beetje open staan... Voegt nog wat extra's toe aan die toch al niet-begrijpende uitdrukking die iedereen lijkt te krijgen :tongueout:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik aan de acid ben kan ik dat niet verbergen. Ik kijk vaag in het rond, snap vaak niet wat je zegt (helemaal niet als ik ook andere geluiden hoor) en van wat ik zeg zal je ook wel een wenkbrauw optrekken.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb altijd het gevoel dat ik moet geeuwen
dan begin ik , maar eindigt het altijd op een nep geeuw
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Je ziet het aan de pupillen, want die zijn veel te groot en soms aan een constante grijns om iemands hoofd. Enigsinds apparte uitspraken als je een beetje oplet kan je ook opvallen. Ik ben zelf heel goed in normaal doen op LSD en mensen denken vaak genoeg op feestjes dat ik nuchter ben, tot ik iets vets zie want dan gaat het van 'woow! WOOOW!!! woow kijk dat!!! wow.. het.. waauww! wow!!' en dat valt natuurlijk ook wel op :)
Klik om te vergroten...

wauw :grin: lijkt me echt vet. staat er iemand met je te lullen over een vet serieus onderwerp, en dan zie ik je ineens zo heel blij in de lucht springen woooeeeiiii
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
gNuxx zei:
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
Klik om te vergroten...


Aan mij zie je het altijd. Hoe ik rondkijk, hoe ik staar, hoe ik me gedraag, hoe ik reageer en wat ik zelf allemaal brabbel.

Misschien komt dat omdat ik gewoon altijd hard trip :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toch apart, veel mensen hebben het over grote pupillen maar bij mij blijven ze vaak wel redelijk normaal. Hoog uit iets verwijd, maar zo weinig dat het niet echt opvalt. :P
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moes-4 zei:
(..) Of hoe zie je aan iemand of diegene LSD op heeft??
Klik om te vergroten...

Niet :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vigilante zei:
gNuxx zei:
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
Klik om te vergroten...


Aan mij zie je het altijd. Hoe ik rondkijk, hoe ik staar, hoe ik me gedraag, hoe ik reageer en wat ik zelf allemaal brabbel.

Misschien komt dat omdat ik gewoon altijd hard trip :P
Klik om te vergroten...

Ja ik denk ook altijd dat iedereen het zo kan zien, maar er kwam laatst toen ik met 3 vrienden aan het trippen was bij mij thuis nog even een nuchtere vriendin langs, en die zij dat wij en vrijwel nuchter uitzagen. Dus het zit meer tussen je oren dat je denkt dat je er heel verward uitziet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Grote pupillen en een acid smile zijn toch de enige twee dingen die me snel te binnen schieten.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grote pupillen valt bij mij wel mee. Ze worden iets groter maar niet echt opvallend zeg maar. Zelf loop ik met een grote grijns op me mond, en moet veel lachen waar ik dit normaal niet zou doen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
Vigilante zei:
gNuxx zei:
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
Klik om te vergroten...


Aan mij zie je het altijd. Hoe ik rondkijk, hoe ik staar, hoe ik me gedraag, hoe ik reageer en wat ik zelf allemaal brabbel.

Misschien komt dat omdat ik gewoon altijd hard trip :P
Klik om te vergroten...

Ja ik denk ook altijd dat iedereen het zo kan zien, maar er kwam laatst toen ik met 3 vrienden aan het trippen was bij mij thuis nog even een nuchtere vriendin langs, en die zij dat wij en vrijwel nuchter uitzagen. Dus het zit meer tussen je oren dat je denkt dat je er heel verward uitziet.
Klik om te vergroten...


Heb al meerdere malen meegemaakt dat mensen tegen mij zeiden: Wat heb je op want je bent waus gek
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had ooit twee LSDérs op t terras zitten, ze wilden een enorm ijsje van 20 euro, en drukte me 20 euro in de hand...

wat kregen ze?


bolletje aardbei, bolletje vanille, bolletje chocolade, bolletje pistache, bolletje kaneel en een bolletje banaanijs,met chocosaus aan de ene kant, aardbeiensaus aan de andere kant advocaat in het midden, hazelnootsuiker, slagroom, en wat van die discosprinklles. oh ja niet te vergeten een paar plakjes banaan. en twee lepeltjes.

Ik hoorde een enorme "wauw"

toch nog twee peoples een plezierige afsluiter van de dag gegeven.


Het schaaltje was schoongelikt :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nice

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."