Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParfum/zeep smaak zegels

Parfum/zeep smaak zegels

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
In plaats van die dingen op je toch te laten oplossen slik ik ze gewoon direct door. Werkt ook hoor.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is en blijft een rare sensatie inderdaad.. beetje die zeep-achtige smaak in je mond. :)
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#3
In verglijking met een glas san pedro sap zijn alle blotters heerlijk, haha.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst een hofmannetje gehad, ook deze smaakte niet echt lekker. Ik denk ook dat het de inkt is die je proeft. Maar ik vind het altijd nog beter smaken als paddo's. :grin:

Maar bij andere zegels had ik die smaak niet, maar waren prima zegels. Laatste die ik me kan herinneren hoe die smaakte was een rolling stone, smaakte gewoon naar papier. :P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geeft wel altijd het gevoel alsof er iets opzit in ieder geval :P ! Eerste keer dat ik maya's had dacht ik echt dat ze slap waren, totaal smaakloos (had daarvoor alleen maar hoff's en shiva's gehad met sterke zeepachtige smaak). Het omgekeerde bleek waar te zijn, maar dat merkte ik pas toen mijn tweede maya er al in zat :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Laatst een hofmannetje gehad, ook deze smaakte niet echt lekker. Ik denk ook dat het de inkt is die je proeft. Maar ik vind het altijd nog beter smaken als paddo's. :grin:

Maar bij andere zegels had ik die smaak niet, maar waren prima zegels. Laatste die ik me kan herinneren hoe die smaakte was een rolling stone, smaakte gewoon naar papier. :P
Klik om te vergroten...

Alle vieze zegels die ik ooit had waren ook lekkerder dan paddo's, de enige smaakloze zegels die ik ooit had waren maya's en de rolling stones ook, dat waren gewoon hele fijne zegels, sterker dan de meeste hofmanns en zo'n zonder smerig smaakje er aan, is toch wat fijner om zo iets een half uur in je mond te houden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb nog niet zo heel veel ervaring met lsd en die ik de eerdere keren daarvoor had, waren steeds Shiva's. Het viel me bij deze Hoffmannetjes dus meteen op dat er een ander smaakje aan zat, maar als dit "gewoon normaal" blijkt te zijn bij deze trips en het alleen aan de inktsoort licht, zal ik me er niet te veel druk over maken verder... :wink:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Heb nog niet zo heel veel ervaring met lsd en die ik de eerdere keren daarvoor had, waren steeds Shiva's. Het viel me bij deze Hoffmannetjes dus meteen op dat er een ander smaakje aan zat, maar als dit "gewoon normaal" blijkt te zijn bij deze trips en het alleen aan de inktsoort licht, zal ik me er niet te veel druk over maken verder... :wink:
Klik om te vergroten...

Klopt wel bij die hoffmannetjes is het wel heel erg doordringend (vooral die van +/- 150 mics). Bij de shiva's die ik had was die smaak er ook wel maar in mindere mate. Verder zit het wel goed, heb ondertussen al drie verschillende hoffmannetjes gehad, de een had die typische zeepachtige smaak wat meer dan de ander (lag waarschijnlijk aan sterkte). Al met al zijn de trips meestal wel goed gevallen, dus denk dat het wel goed zit :P
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zaterdagnacht ook hoffmannetjes gehad en ze smaakten inderdaad heel gortig. Het was wel niet echt een zeepsmaak; ik gok op inkt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
DrippTone zei:
Laatst een hofmannetje gehad, ook deze smaakte niet echt lekker. Ik denk ook dat het de inkt is die je proeft. Maar ik vind het altijd nog beter smaken als paddo's. :grin:

Maar bij andere zegels had ik die smaak niet, maar waren prima zegels. Laatste die ik me kan herinneren hoe die smaakte was een rolling stone, smaakte gewoon naar papier. :P
Klik om te vergroten...

Alle vieze zegels die ik ooit had waren ook lekkerder dan paddo's, de enige smaakloze zegels die ik ooit had waren maya's en de rolling stones ook, dat waren gewoon hele fijne zegels, sterker dan de meeste hofmanns en zo'n zonder smerig smaakje er aan, is toch wat fijner om zo iets een half uur in je mond te houden.
Klik om te vergroten...

Ja dat is zo, maargoed ik hou zelf een kwartier aan dus dan valt het nog wel mee. :) Maya's heb ik nog niet gehad, maargoed was zeer tevreden over die rolling stones. Als ik ze weer tegen kom dan neem ik die meteen. :hearteyes:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vond de hoffmans die ik bij m'n eerste trip had ook ranzig.. het waren dubbele hoffmans zeiden ze me. ook het effect vond ik heel erg raar , ik voelde 2 uur lang me gewoon wat vager worden van een half zegeltje en toen ik nog een halfje bij had genomen sloeg het direct in en was ik even de weg kwijt :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb hier weer een hofmannetje en die smaakt ook ronduit weer smerig. Gatver de gatverredamme. :angry:

Kunnen ze lsd niet in snoep vorm verkopen, in lollies ofzo? :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
MCHZK zei:
ik vond de hoffmans die ik bij m'n eerste trip had ook ranzig.. het waren dubbele hoffmans zeiden ze me. ook het effect vond ik heel erg raar , ik voelde 2 uur lang me gewoon wat vager worden van een half zegeltje en toen ik nog een halfje bij had genomen sloeg het direct in en was ik even de weg kwijt :grin:
Klik om te vergroten...

Sja dat is typerend voor lsd, niet alleen de hofjes :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb 1x een zegeltje gehad en dat was niet eens een 'merk' zegmaar :P Weet ff geen andere naam. Die was gedrenkt op een soort confetti papiertje ofzo. Smaakte nergens naar. Binnenkort probeer ik de rolling stones. Hoop dat ze gewoon smaakloos zijn :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Heb 1x een zegeltje gehad en dat was niet eens een 'merk' zegmaar :P Weet ff geen andere naam. Die was gedrenkt op een soort confetti papiertje ofzo. Smaakte nergens naar. Binnenkort probeer ik de rolling stones. Hoop dat ze gewoon smaakloos zijn :P
Klik om te vergroten...

Ik heb smaakloze rolling stones gehad, er zullen vast ook wel vieze zijn, maar die ik had waren volledig smaakloos, gewoon papier smaak, net als bij de maya's. Hofmanns heb ik nog nooit niet-vies gehad, en ik had wel zeker meerdere verschillende door de tijd heen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#16
stoort de smaak jullie dan zo hard :confused:
alleja bij mij is die smaak na nog geen 5 min weg, en als de smaak er dan nog steeds is denk je gewoon dat het naar snoep smaakt.. het werkt wel iedere keer !
je moet er gewoon in geloven !
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
lucifer in the sky zei:
stoort de smaak jullie dan zo hard :confused:
alleja bij mij is die smaak na nog geen 5 min weg, en als de smaak er dan nog steeds is denk je gewoon dat het naar snoep smaakt.. het werkt wel iedere keer !
je moet er gewoon in geloven !
Klik om te vergroten...

Ja het is niet heel vies of zo, en na 5 minuten al weg maar het is toch fijner als het nergens naar smaakt :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is niet dat ik me perse stoorde aan de smaak, ik vroeg me alleen af wat het kon zijn en of er meer mensen waren die zo'n smaak herkenden. De smaak van stuk mdma kristal of paddo's, zit me veel meer in de weg!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Het is niet dat ik me perse stoorde aan de smaak, ik vroeg me alleen af wat het kon zijn en of er meer mensen waren die zo'n smaak herkenden. De smaak van stuk mdma kristal of paddo's, zit me veel meer in de weg!
Klik om te vergroten...

Sja die smaak van de hofjes is zo weg, beter dan de hele avond het gevoel hebben dat er een paddo in je keel hangt :mrgreen: ! Elke keer als je wat slijm in je keel hebt lijkt het dan wel een paddestoel, tenminste bij mij :P. Op een gegeven moment trok ik dat zo slecht dat ik alleen nog maar thee zette.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dat thee'tje is nou ook niet bepaald tongstrelend te noemen... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."