#1
In plaats van die dingen op je toch te laten oplossen slik ik ze gewoon direct door. Werkt ook hoor.

DrippTone zei:Laatst een hofmannetje gehad, ook deze smaakte niet echt lekker. Ik denk ook dat het de inkt is die je proeft. Maar ik vind het altijd nog beter smaken als paddo's.
Maar bij andere zegels had ik die smaak niet, maar waren prima zegels. Laatste die ik me kan herinneren hoe die smaakte was een rolling stone, smaakte gewoon naar papier. :P
Marla Singer zei:Heb nog niet zo heel veel ervaring met lsd en die ik de eerdere keren daarvoor had, waren steeds Shiva's. Het viel me bij deze Hoffmannetjes dus meteen op dat er een ander smaakje aan zat, maar als dit "gewoon normaal" blijkt te zijn bij deze trips en het alleen aan de inktsoort licht, zal ik me er niet te veel druk over maken verder...![]()
azgaza zei:DrippTone zei:Laatst een hofmannetje gehad, ook deze smaakte niet echt lekker. Ik denk ook dat het de inkt is die je proeft. Maar ik vind het altijd nog beter smaken als paddo's.
Maar bij andere zegels had ik die smaak niet, maar waren prima zegels. Laatste die ik me kan herinneren hoe die smaakte was een rolling stone, smaakte gewoon naar papier. :P
Alle vieze zegels die ik ooit had waren ook lekkerder dan paddo's, de enige smaakloze zegels die ik ooit had waren maya's en de rolling stones ook, dat waren gewoon hele fijne zegels, sterker dan de meeste hofmanns en zo'n zonder smerig smaakje er aan, is toch wat fijner om zo iets een half uur in je mond te houden.
MCHZK zei:ik vond de hoffmans die ik bij m'n eerste trip had ook ranzig.. het waren dubbele hoffmans zeiden ze me. ook het effect vond ik heel erg raar , ik voelde 2 uur lang me gewoon wat vager worden van een half zegeltje en toen ik nog een halfje bij had genomen sloeg het direct in en was ik even de weg kwijt![]()
TrippyShit zei:Heb 1x een zegeltje gehad en dat was niet eens een 'merk' zegmaar :P Weet ff geen andere naam. Die was gedrenkt op een soort confetti papiertje ofzo. Smaakte nergens naar. Binnenkort probeer ik de rolling stones. Hoop dat ze gewoon smaakloos zijn :P
lucifer in the sky zei:stoort de smaak jullie dan zo hard![]()
alleja bij mij is die smaak na nog geen 5 min weg, en als de smaak er dan nog steeds is denk je gewoon dat het naar snoep smaakt.. het werkt wel iedere keer !
je moet er gewoon in geloven !
Marla Singer zei:Het is niet dat ik me perse stoorde aan de smaak, ik vroeg me alleen af wat het kon zijn en of er meer mensen waren die zo'n smaak herkenden. De smaak van stuk mdma kristal of paddo's, zit me veel meer in de weg!
! Elke keer als je wat slijm in je keel hebt lijkt het dan wel een paddestoel, tenminste bij mij :P. Op een gegeven moment trok ik dat zo slecht dat ik alleen nog maar thee zette."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."