#1
Oom Klaas zei:LSD is ook "chemische troep" hoor.
Maar wel heel weinig
Oom Klaas zei:LSD is ook "chemische troep" hoor.
sjondebeuker zei:Oom Klaas zei:LSD is ook "chemische troep" hoor.
Maar wel heel weinigongeveer zoiets als een bepaald stofje in je hoofd die je bewustzijn deels bepaald, wat uiteindelijk ook chemisch is gemaakt
Flip Trip zei:sjondebeuker zei:Oom Klaas zei:LSD is ook "chemische troep" hoor.
Maar wel heel weinigongeveer zoiets als een bepaald stofje in je hoofd die je bewustzijn deels bepaald, wat uiteindelijk ook chemisch is gemaakt
Alles is chemie![]()

Drientje zei:Ja maar van LSD pluggen ben ik niet overtuigd. Laatste keer dat ik twee zegels had geplugd van een batch waarvan ik eerder heel hard getript had moest ik moeite doen om te merken dat ik tripte.
Ik had alles voorbereid dus alles was leeg.
Flip Trip zei:Drientje zei:Ja maar van LSD pluggen ben ik niet overtuigd. Laatste keer dat ik twee zegels had geplugd van een batch waarvan ik eerder heel hard getript had moest ik moeite doen om te merken dat ik tripte.
Ik had alles voorbereid dus alles was leeg.
Misschien de volgende keer eerst je zegels in 5 ml gedestileerd/gedeminaraliseerd water leggen, een half uurtje ofzo. Zodat de lsd in het water gaat en dan het water inspuiten. Voor optimaal resultaat dit 3 keer herhalen.
hmhm, bahExceptionalInsight zei:Ik ken ze, best vies, ja.
azgaza zei:Tuurlijk is het niet de LSD die je proeft, maar dat neemt niet weg dat ze smerig zijn. Ik denk zelf dat het de inkt is bij de vieze zegels, vooral omdat alle hofmanns vies smaken, of misschien een oplosmiddel of ze hebben er expres een smaakje aan toegevoegd? Ik heb geen idee, weet wel dat ik ook zat smaakloze zegels heb gehad en ik vraag me af waarom de gasten die die zegels maken ze niet gewoon allemaal lekker smaakloos maken, da´s namelijk veel fijner.
Atropa zei:Pure LSD sterft snel af en wordt daarom in een vacuum flesje verwerkt met een geschikt oplosmiddel. Een open flesje ruikt heel apart en sterk. Maar LSD zelf is geurloos. Omdat liquid op blotters wordt gedropt, droogt de solvent waarschijnlijk mee en dat is wat je proeft.
Daar gaan we weer.. onzin dus. Ik heb ze van 150 gehad, niks mis met de print ook..gNuxx zei:daar zit weinig lsd op
45 mics ofzo volgens mij, ik had ze ook.
of het zijn sterkere zegels die heel oud zijn, want de print is ook heel slecht vind ik.
ExceptionalInsight zei:Daar gaan we weer.. onzin dus. Ik heb ze van 150 gehad, niks mis met de print ook..gNuxx zei:daar zit weinig lsd op
45 mics ofzo volgens mij, ik had ze ook.
of het zijn sterkere zegels die heel oud zijn, want de print is ook heel slecht vind ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."