Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParfum/zeep smaak zegels

Parfum/zeep smaak zegels

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
LSD is ook "chemische troep" hoor.
Klik om te vergroten...

Maar wel heel weinig :) ongeveer zoiets als een bepaald stofje in je hoofd die je bewustzijn deels bepaald, wat uiteindelijk ook chemisch is gemaakt
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjondebeuker zei:
Oom Klaas zei:
LSD is ook "chemische troep" hoor.
Klik om te vergroten...

Maar wel heel weinig :) ongeveer zoiets als een bepaald stofje in je hoofd die je bewustzijn deels bepaald, wat uiteindelijk ook chemisch is gemaakt
Klik om te vergroten...

Alles is chemie :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zeg pluggen met die hap, in je kont zitten gelukkig geen smaak papillen. :P
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flip Trip zei:
sjondebeuker zei:
Oom Klaas zei:
LSD is ook "chemische troep" hoor.
Klik om te vergroten...

Maar wel heel weinig :) ongeveer zoiets als een bepaald stofje in je hoofd die je bewustzijn deels bepaald, wat uiteindelijk ook chemisch is gemaakt
Klik om te vergroten...

Alles is chemie :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ook echt. Als de omstandigheden in de natuur zo waren dat lsd niet in een lab maar in een plant kon zijn ontwikkeld was het een stuk makkelijker te krijgen, al hadden veel mensen dan wel een (hele!) harde trip door het moeilijk doseren.

:stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja maar van LSD pluggen ben ik niet overtuigd. Laatste keer dat ik twee zegels had geplugd van een batch waarvan ik eerder heel hard getript had moest ik moeite doen om te merken dat ik tripte.

Ik had alles voorbereid dus alles was leeg.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok. Jah als je t zo zegt klinkt t wel logisch.
verder heb ik zelf geen ervaring met pluggen, en dat van het einde van je darm klinkt wel heel logisch. Dus het zal wel met water moeten dan jah
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Ja maar van LSD pluggen ben ik niet overtuigd. Laatste keer dat ik twee zegels had geplugd van een batch waarvan ik eerder heel hard getript had moest ik moeite doen om te merken dat ik tripte.

Ik had alles voorbereid dus alles was leeg.
Klik om te vergroten...

Misschien de volgende keer eerst je zegels in 5 ml gedestileerd/gedeminaraliseerd water leggen, een half uurtje ofzo. Zodat de lsd in het water gaat en dan het water inspuiten. Voor optimaal resultaat dit 3 keer herhalen.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flip Trip zei:
Drientje zei:
Ja maar van LSD pluggen ben ik niet overtuigd. Laatste keer dat ik twee zegels had geplugd van een batch waarvan ik eerder heel hard getript had moest ik moeite doen om te merken dat ik tripte.

Ik had alles voorbereid dus alles was leeg.
Klik om te vergroten...

Misschien de volgende keer eerst je zegels in 5 ml gedestileerd/gedeminaraliseerd water leggen, een half uurtje ofzo. Zodat de lsd in het water gaat en dan het water inspuiten. Voor optimaal resultaat dit 3 keer herhalen.
Klik om te vergroten...

En dan het water pluggen? :confused: 3keer?
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#9
jep ik ken ze ook, echt smerig is he tniet, maar wel hinderlijk, mayas die ik eerder had waren gewoon smaakloos en nog sterker ook. achja
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Ik ken ze, best vies, ja.
Klik om te vergroten...
hmhm, bah
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn laatste paar zegeltjes hadden een rare parfum/zeep smaak. Ze werkten verder wel ok (Hoffmannetjes), maar dat smaakje blijf ik toch een beetje raar vinden,

Weet iemand hier wat van? Hebben anderen dit ook?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja je proeft wss de lsd die er zit
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Tuurlijk is het niet de LSD die je proeft, maar dat neemt niet weg dat ze smerig zijn. Ik denk zelf dat het de inkt is bij de vieze zegels, vooral omdat alle hofmanns vies smaken, of misschien een oplosmiddel of ze hebben er expres een smaakje aan toegevoegd? Ik heb geen idee, weet wel dat ik ook zat smaakloze zegels heb gehad en ik vraag me af waarom de gasten die die zegels maken ze niet gewoon allemaal lekker smaakloos maken, da´s namelijk veel fijner.
Klik om te vergroten...



Atropa zei:
Pure LSD sterft snel af en wordt daarom in een vacuum flesje verwerkt met een geschikt oplosmiddel. Een open flesje ruikt heel apart en sterk. Maar LSD zelf is geurloos. Omdat liquid op blotters wordt gedropt, droogt de solvent waarschijnlijk mee en dat is wat je proeft.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ken ze, best vies, ja.
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb deze ook al gehad... Altijd een frisse adem tijdens het trippen :grin: :P :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had laatst 1 hoffman van 75 mics en 1/2 rolling stone van 140 mics (+70 mics dus)
(die hoffman was vies, rolling stone lekker)
en ging lekker :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
daar zit weinig lsd op :)

45 mics ofzo volgens mij, ik had ze ook.

of het zijn sterkere zegels die heel oud zijn, want de print is ook heel slecht vind ik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
daar zit weinig lsd op :)

45 mics ofzo volgens mij, ik had ze ook.

of het zijn sterkere zegels die heel oud zijn, want de print is ook heel slecht vind ik.
Klik om te vergroten...
Daar gaan we weer.. onzin dus. Ik heb ze van 150 gehad, niks mis met de print ook..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ze van 80 en 70 ug gehad, ook van rond de 100 ug, we hebben gezien van rond de 150-200 ug.. en je hebt die slappe 50 ug dingen, als er een print écht vaak gebruikt wordt is het de hofmann print wel.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
gNuxx zei:
daar zit weinig lsd op :)

45 mics ofzo volgens mij, ik had ze ook.

of het zijn sterkere zegels die heel oud zijn, want de print is ook heel slecht vind ik.
Klik om te vergroten...
Daar gaan we weer.. onzin dus. Ik heb ze van 150 gehad, niks mis met de print ook..
Klik om te vergroten...

vriend ik bedoel dat die vieze zegels met slechte print, weinig lsd bevatten, ik heb het niet over jou zegeltjes :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."