Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind dat die zegels niet zo goed werken, ik heb vele liever trips die de echte smaak van lsd bevatten... I love ashanti's... Ik vind ze toch wel beter dan de hofmans, het beste van al moet je ze mixen..."
"ArieKanariE zei: zijn dat ropies ? nee joh .. k had vroeger altijd ropies in pilvorm en die waren dan 1 2 of 5 mg ... en na een tijdje was alleen nog maa 1 mg te krijgen .. en van wat ik van die fluraatjes las waren het wel hypnotische doorslapers, met als gebruikers commentaar : lekkere knockouters .. maar de link met rohypnol heb ik nog niet gehoord eigenlijk hoor .... ik ben totaal geen benzokenner, dus het kan op zich best hoor .. maar volgens mij is rohypnol heel iets anders ... en net zoals diazepam, temazepam, tramadol en weet ik het wat .. kijk eens rond bij een dagopvang voor verslaafden of daklozen legaal geeft me teveel exposure. ik betaal nu 10 euro voor 2 strippen valium 10 tientje voor 3 strippen meet, flurietjes schenen wel duur te zijn maar die kreeg ik toevallig ... en nee ik slik al die zooi niet ik ga dat toch maar ff uizoeken van die ropies ropies is flunitrazepam ... is dat dan wat anders dan flurazepam? ... lijkt mij wel toch ... want ik ken ook nitrazepam .... kenners in de buurt ? Klik om te vergroten... Ik ben een hele goeie kenner in die soort zaken, trippen en slapen... Das mijn motto, ten eerste die ropies van 5mg hebben nooit bestaan, het waren die van 4mg... En naar het schijnt kan je nog de gele van 2mg in nederland en duitsland verkrijgen, maar daar ben ik ni zkr van. Flunitrazepam is inderdaad het wit product van rohypnol, maar zeker en vast ni zo sterk. De meeste mensen die rohypnol innemen hebben dan zeker niet de bedoeling om direct te gaan slapen, het brengt je in een roes... Betere slapers zijn bekend als bromazepam 12mg, dormonoct, enz... Ken zelfs mensen die 10 ropies slikken en dan rustig achter het stuur kruipen... Da kunne ze niet doen na dormonoct ofzo... Ik hoop dat ik jullie hierbij wat verder kon helpen... Doei"
"Amai, zo heftig heb ik het nog nooit gehad bij salvia... Heb het maar 2 keer gedaan in men leven en telkens die van 10x... Ik vond DMT wel plezanter, maar door je verhaal gelezen te hebben dan wil ik het wel eens proberen die extract van 20x..."