#1
natural born killers?
is sowieso al een vage film met de kleuren en vervormingen.
is sowieso al een vage film met de kleuren en vervormingen.
Had hem gister gezien in een trip en echt een fantastische tip van jou. Erg mooie muziek en beelden. Een goede insteek, waardoor dit een docu is die blijft boeien.loadrunner zei:
loadrunner zei:
underworld zei:loadrunner zei:
deze is echt te geniaal op acid
Psyworkz zei:Speed Racer
Inhale zei:Psyworkz zei:Speed Racer
Ja! Die heb ik gezien met lsd op (niet af gekeken trouwens). Die film werd steeds waziger en moeilijker te volgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."