#1
Als je het zo bekijkt dan is het idd beter.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Oom Klaas zei:
Nee, niet op het gebied van drugs.
Dat afschrikkende werkt wel, vele mensen beginnen er niet aan door de horror verhalen.
En dat is mooi, hoe minder gebruikers hoe beter naar mijn mening.
Neem God, ook reinste onzin, Jezus over water lopen, reinste onzin, maar toch geeft het mensen houvast en kracht in hun leven, onzin kan dus ook goed zijn.
Aan de andere kant brengt geloof ook weer oorlogen met zich mee en dergelijke,
maar in onzin geloven kan echt veel goeds doen ipv de waarheid.
Oom Klaas zei:Truffels zijn al legaal.
En zolang je thuis woont heb je je maar aan zulke dingen te houden, of niet natuurlijk.
Op zoek naar een huisje lijkt me dan maar he.
Oom Klaas zei:Truffels zijn al legaal.
En zolang je thuis woont heb je je maar aan zulke dingen te houden, of niet natuurlijk.
Op zoek naar een huisje lijkt me dan maar he.

Oom Klaas zei:Dan ga je tegen de wet in, in je ouderlijk huis.
Dus dat je ouders daar tegen zijn begrijp ik nu helemaal.
Oom Klaas zei:Wat ook best gestoord is dat je ging huilen toen je ouders de zegels hadden opgemaakt,
je zo erg verheugen op een stofje is niet echt gezond.
Worstenjongen zei:Ja over lsd ik heb echt serieus minimaal 3 keer over lsd gedroomd(laatste keer was 2 dagen geleden) maar ik heb het goedje nog nooit in men mond gehad (jammer genoeg) maarja je weet wat ze zeggen mensen die wachten worden beloond
Mijn zus verklaart me voor achterlijk dat ik dat wil nemen want ze zegt dan blijf je hangen..
Ik had eerst LSD want mijn ouders hadden 4 zegels gekregen van een of andere grote dealer
En ik was me echt aan het verheugen op de dag dat we dat zouden doen want dat zouden we dan die volgende week maandag doen ik zou het dan met mijn stiefvader doen. ik was helemaal erop voorbereid had echt al Super veel erover gelezen en ik wist precies in welke setting en alles. Maarja het was net voor carnaval en met de carnaval hadden we ontzettende ruzie gekregen .En dus die maandag ging men stiefvader met men moeder weg en de 4 zegels met een fietsende hoffman en een chinees teken achterop in een tic tac doosje waren wegdus de volgende dag komt men moeder terug en begint ze me mooi te vertellen over haar SUPER voorbereide ervaring met LSD (NOT) ze begon te vertellen: Ja we hadden allebei een zegel genomen en na 1 uur voelde we nog niks en hebben we nog maar 1 genomen -.- daarna zei ze dat ze naar haar hand keek en dat ze opeens 10 vingers had aan 1 hand ze had veel lachkiks enzo maar daarna ging ze slecht want ze ging naar de wc en keek in de spiegel ze zag Mijn pas overleden oma in haar (haar moeder) en toen was ze ontzettend slecht gegaan en heeft mijn stiefvader haar gelukkig nog uit de trip weten te redden.. Ik heb serieus gehuild omdat ik me zoveel had verheugd op die lsd en tot het heden wacht ik nog altijd erop maarja kan ik ook ff men verhaal kwijt haha
![]()
En ja mijn ouders zijn gestoord
HARTSTIKKE GESTOORD
Maarja zo zie je maar weer wie je voorbeeld is haha
Fresh zei:Ik wil LSD ook een keer gaan gebruiken. Ben ontzettend benieuwd naar het goedje
En de "voorlichting" heb ik al gehad..


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."