#1
Ik heb nooit voorlichting gehad over lsd op school.. ik weet nog wel toen ik en een vriend op school in de 1e waren gepakt met blowen, moesten we verplicht een film kijken over rondzwevende heroine verslaafden... ![:openmouth:]()
Wat is de slechtste drug?
Een drug die LSD heet. LSD gooit je herinneringen helemaal door de war. Het is erg moeilijk om daarvan te herstellen en iemand kan daar heel erg lang last van hebben. In XTC zitten stoffen die op LSD lijken. Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk.
heejzer zei:haha een film over rondzwervende hero addicts.
Ik werk op een adviescentrum voor jongeren. Je kan er info krijgen over vanalles, dus ook over drugs... Ik vroeg me af wat erin stond dus ik heb er wat doorgebladerd. Wat me opviel was dat de meeste info over de drugs zoals speed, coke, pillen, hero wel klopte en over paddos en lsd stond er dan weer een heleboel foute info.
Uit dat foldertje bleek ook dat lsd een van de gevaarlijkste drugs is en ook veel slechter dan paddos.
Maar ik ga niet tegen mijn collegas zeggen dat het niet klopt en zelfs een betere kan maken omdat ik het al heb genomen....
De site is onderdeel van die mafkezen waar ook Tom Cruise lid van is. Scientology meen ik mij te herinneren. Ik denk dat het een jaar geleden is dat bijna iedereen van DF toen die test gemaakt heeft en de meest lullige antwoorden gegeeven heeft. Zal ff topic opzoeken.Andrew zei:jezus, wat een paupersite.
''Een hallucinatie ken je vast wel uit een tekenfilm. Als iemand in de woestijn loopt en hij heeft heel erg veel dorst, dan ziet hij ineens een mooie palmboom met een meertje. Daar gaat hij snel heen om wat te drinken, maar ineens verdwijnt het meertje. Eigenlijk is het er nooit geweest. Van drugs kun je hele vervelende hallucinaties krijgen (plaatjes van nare, enge of vervelende dingen).''
''Ik heb gehoord dat je creatiever wordt door hasj. Is dat zo?
Nee. De druggebruiker krijgt wel het idee dat hij creatiever is omdat hij zich meer open voelt, vooral de eerste paar keer dat hij de drug gebruikt. Drugs zijn in principe vergif en het is bewezen dat zij creativiteit kapot maken.''
HOOR JE DAT!! DRUGS ZIJN VERGIF, stoppen dus jongens, toe nou!![]()
Drientje zei:De site is onderdeel van die mafkezen waar ook Tom Cruise lid van is. Scientology meen ik mij te herinneren. Ik denk dat het een jaar geleden is dat bijna iedereen van DF toen die test gemaakt heeft en de meest lullige antwoorden gegeeven heeft. Zal ff topic opzoeken.Andrew zei:jezus, wat een paupersite.
''Een hallucinatie ken je vast wel uit een tekenfilm. Als iemand in de woestijn loopt en hij heeft heel erg veel dorst, dan ziet hij ineens een mooie palmboom met een meertje. Daar gaat hij snel heen om wat te drinken, maar ineens verdwijnt het meertje. Eigenlijk is het er nooit geweest. Van drugs kun je hele vervelende hallucinaties krijgen (plaatjes van nare, enge of vervelende dingen).''
''Ik heb gehoord dat je creatiever wordt door hasj. Is dat zo?
Nee. De druggebruiker krijgt wel het idee dat hij creatiever is omdat hij zich meer open voelt, vooral de eerste paar keer dat hij de drug gebruikt. Drugs zijn in principe vergif en het is bewezen dat zij creativiteit kapot maken.''
HOOR JE DAT!! DRUGS ZIJN VERGIF, stoppen dus jongens, toe nou!![]()

Als je drugs gebruikt, dan blijven de drugs jarenlang in je lichaam zitten. Ze worden opgeslagen in het vet. Eerst komen de drugs in je bloed. Om je aderen ligt allemaal vet. Dat vet werkt op de drugs als een magneet. Dus de drugs komen in je vet te zitten.

SittaMan zei:Die site is hoogstaande humor![]()
Als je drugs gebruikt, dan blijven de drugs jarenlang in je lichaam zitten. Ze worden opgeslagen in het vet. Eerst komen de drugs in je bloed. Om je aderen ligt allemaal vet. Dat vet werkt op de drugs als een magneet. Dus de drugs komen in je vet te zitten.
![]()
viewtopic.php?f=10&t=13895&p=423930&hilit=leugens#p423930SittaMan zei:Ik heb die site eens even helemaal doorgelezen. Schandalig vind ik dat gewoon.....
Ik stuur ze eens een mail om hun attend te maken dat er geen zak van klopt.
Ik las het ook, ga het toch niet sturen als de personen op dat oude topic geen deftig antwoord kregen.Drientje zei:viewtopic.php?f=10&t=13895&p=423930&hilit=leugens#p423930SittaMan zei:Ik heb die site eens even helemaal doorgelezen. Schandalig vind ik dat gewoon.....
Ik stuur ze eens een mail om hun attend te maken dat er geen zak van klopt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."