#1
Klopt, waarschijnlijk omdat LSD ook wel acid (zuur) genoemd word. Ik ken ook wel een paar mensen die denken dat de junks op het station in Utrecht LSD gebruiken ipv crack, coke of heroïne... Gewoon nergeren, je krijgt het er toch niet in gestampt ![:wink:]()
Verder klopt het voor dat soort mensen wel dat je er gek van word, van LSD word je tenslotte nogal openminded terwijl de types die denken dat het super slecht voor je is juist nogal narrowminded zijn...
Verder klopt het voor dat soort mensen wel dat je er gek van word, van LSD word je tenslotte nogal openminded terwijl de types die denken dat het super slecht voor je is juist nogal narrowminded zijn...
Dat soort mensen daar toch?