Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbewaren

bewaren

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gerrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
vraagje over lsd: als het goed is ingepakt, hoe lang kan je zegels dan ongeveer bewaren
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
criteria goed in orde met, luchtdicht, donker, koel denk k half jaartje
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk veel langer.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk een halve eeuw ja.

Nadat ik heb gemerkt dat lsd nog goed is nadat:

-Het in vloeibare vorm maanden lang in een flesje kraanwater heeft gezeten. (chloor)
-Zegeltjes in portugal ruim een week lang in mijn afgesloten auto in de volle zon heeft gelegen. (hitte)
-Zegeltjes na maanden onverpakt werden teruggevonden gewoon ergens in een hoekje tussen de rommel. (lucht & licht)

heb ik er nu wel vertrouwen in dat het best meevalt met die kwetsbaarheid van LSD.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, vrij lang. Ik had 20 zegels, in de vriezer, maar wel allemaal bij elkaar, dus elke keer als ik er 1 pakte ging het hele pakketje eruit. Dat was niet zo handig. Ik heb hier 2 jaar over gedaan.
Ik merkte dat ze wel minder sterk werden, maar nog steeds goed genoeg.
Dus mijn ervaring is dat de kwaliteit minder wordt, maar wel heel langzaam. En als je er zorgvuldig mee omgaat kan je lsd jaren lang bewaren.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
-Het in vloeibare vorm maanden lang in een flesje kraanwater heeft gezeten. (chloor)
Klik om te vergroten...

lol... kraanwater is eenmaal uit de kraan volgens mij niet erg lang houdbaar :kots:

Ach ja, de trip zal alles goedgemaakt hebben :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, ik doe meestal een paar druppels in een halve liter flesje water zodat je handig kan doseren, en handig kan meenemen overal heen. En het smaakte nog prima hoor dat bedorven water :tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
vaarklaas zei:
Wacky zei:
-Het in vloeibare vorm maanden lang in een flesje kraanwater heeft gezeten. (chloor)
Klik om te vergroten...

lol... kraanwater is eenmaal uit de kraan volgens mij niet erg lang houdbaar :kots:

Ach ja, de trip zal alles goedgemaakt hebben :grin:
Klik om te vergroten...

Nee klopt, maar aangezien je uit dat flesje per trip maar een aantal druppels nodig hebt zul je nou geen klachten krijgen van het 'bedorven' water.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik merk ook vrij weinig achter uit gang, na al die hitte golven (zegels liggen in een la op kamertemperatuur, wel donker en vrij lucht dicht) waren ze nog steeds erg sterk. Nieuwe zegels moet ik nog zien hoe lang ze het overleven maar ik doe toch nooit meer dan een half jaar met een voorraad, maar nee het blijft flink lang goed, heb nog nooit duidelijke achteruit gang gemérkt (in maximale periodes van een half jaar).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb een stapeltje liggen, gewoon in zilverfolie in de kast. Ligt er nu al dik een jaar en ik heb er onlangs nog op getript. Ik kan niet zeggen dat ik gemerkt heb dat ze minder sterk zijn geworden.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik bewaar mij lsd in folie gepropt in een aluminium game doosje daar blijft het altijd goed koel (als ik er aan voel is het altijd redelijk koud :P) dus redelijk lucht dicht en uit het licht.
En niemand die er in kijkt :rock:

Het langste dat ik lsd heb bewaard is 3maanden en het effect bleef gewoon hetzelfde :)
volgend jaar post ik wel hoe het met me huidige stach is afgelopen :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
K bewaar het in zo'n sealzakje, ingewikkeld in aluminiumfolie in een boterhamzakje in de vriezer. Ik had een jaar geleden een hele blotter en onlangs nog op getript. Ik tripte HARD!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het in 3 lagen alu folie, lucht er uit geperst, grip zakje er om heen en daar ook weer lucht uit geperst. Tussen een dik boek gestopt en onder in me bureau la ligt het. Blijft goed hoor, zegeltjes zijn half jaar in bezit en onlangs nog op getript. Zou bijna denken dat ze sterker zijn geworden want tripte op 2 net zo hard als op 3(ja bla bla ligt aan setting etc.). :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Zou bijna denken dat ze sterker zijn geworden want tripte op 2 net zo hard als op 3
Klik om te vergroten...
Ligt ook een beetje aan de setting hè.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee het ligt aan jou, en dank je wel daarvoor. Als je nou volgende keer zorgt dat wanneer ik 100 mics neem het voelt als 300 zou dat fijn zijn. Bij voorbaat dank.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb maya's van +/- 2 jaar oud.... luchtdik in meerdere folies en sluit strip zakje. Geen ervaring dat het minder is. Zolang er volgens mij maar folie om zit blijft de lsd op de zegel en kan het amper weg. Heb het allemaal een beetje handig verpakt per 2 zegels ofzo dat ik niet steeds alles hoef aan te breken. Ook heb ik op aanraden van hier strijkzakken gekocht. Ik heb het erin gestopt hopelijk blijft het lang goed, ziet er wel goed sealed uit :)

Ik heb gehoord dat het in de vriezer goed verpakt zeker 50 jaar goed moet blijven! Net wat wacky zei volgens mij valt het allemaal wel mee met het vervliegen van de lsd.

Heeft er iemand eigenlijk wel eens echt een lege zegel over te houden? Zolang slecht bewaard dat je niks meer voelt :confused:
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er staat een sticky en daar kan je lezen hoe je het precies kan bewaren :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."