#1
Ik denk dat het iets teveel van het goeie is ![:grin:]()
azgaza zei:Paddo's en LSD hebben kruis tollerantie dus je kan beter voor één van de twee gaan in die combinatie.
Agustin zei:Oké, ik en een stel vrienden van me hebben het idee om dag lang te gaan trippen op verschillende drugs. We hadden als gedachte de dag te beginnen, zo rond 12 uur 's middags, met LSD(+/-200ug). Daarna, rond 7 uur á half 8, wouden we dan een portie paddo's naar binnen werken. Gevolgt met, rond 12 uur, een XTC pil te nemen(DMAA eigenlijk, maar komt op 't zelfde neer).
Onze vraag is echter, of dit wel een geheel verstandig plan is... Of juist een compleet vet plan is.
Leg ook graag uit waarom wel of niet en als dit geen goed idee is, kun je ons dan een goed alternatief voor zo'n soort dag aanraden?
Vriendelijke groet.
gamezz zei:ik heb 1 keer paddo's en de dag erna LSD gedaan,
ik had geen last van kruistolerantie ofzo.
alles was een grote visual tijdens LSD
Oom Klaas zei:Agustin zei:Oké, ik en een stel vrienden van me hebben het idee om dag lang te gaan trippen op verschillende drugs. We hadden als gedachte de dag te beginnen, zo rond 12 uur 's middags, met LSD(+/-200ug). Daarna, rond 7 uur á half 8, wouden we dan een portie paddo's naar binnen werken. Gevolgt met, rond 12 uur, een XTC pil te nemen(DMAA eigenlijk, maar komt op 't zelfde neer).
Onze vraag is echter, of dit wel een geheel verstandig plan is... Of juist een compleet vet plan is.
Leg ook graag uit waarom wel of niet en als dit geen goed idee is, kun je ons dan een goed alternatief voor zo'n soort dag aanraden?
Vriendelijke groet.
Beter doe je het niet als je dit al denkt.

Agustin zei:Oom Klaas zei:Agustin zei:Oké, ik en een stel vrienden van me hebben het idee om dag lang te gaan trippen op verschillende drugs. We hadden als gedachte de dag te beginnen, zo rond 12 uur 's middags, met LSD(+/-200ug). Daarna, rond 7 uur á half 8, wouden we dan een portie paddo's naar binnen werken. Gevolgt met, rond 12 uur, een XTC pil te nemen(DMAA eigenlijk, maar komt op 't zelfde neer).
Onze vraag is echter, of dit wel een geheel verstandig plan is... Of juist een compleet vet plan is.
Leg ook graag uit waarom wel of niet en als dit geen goed idee is, kun je ons dan een goed alternatief voor zo'n soort dag aanraden?
Vriendelijke groet.
Beter doe je het niet als je dit al denkt.
Sorry, hoe bedoel je?
Oom Klaas zei:Agustin zei:Oom Klaas zei:Beter doe je het niet als je dit al denkt.
Sorry, hoe bedoel je?
dmaa en mdma (xtc) zijn nogal verschillend.
Sublimo zei:Ja dat dacht ik dus ook, maar kon er niet zo snel concrete informatie over vinden. Ik denk trouwens toch niet dat je na LSD en paddo's nog behoefte hebt aan MDMA, de trip gaat intens en heftig zijn, je hebt tijd nodig om daar van bij te komen.
Ik zou je LSD en paddo's aanraden maar laat de MDMA bij nader inzien maar weg. Het kan geen kwaad, maar het is een beetje zonde denk ik.
Vigilante zei:Paddosoep maken (2 porties paddo's), hierbij wat LSD(300ug) en 0,25 gram MDMA gooien.
Dit naar binnen werken en een livereport op DF aub.
Vigilante zei:Ik denk dat het iets teveel van het goeie is![]()
Vigilante zei:Alles bij elkaar in de soep was mijn bedoeling.
Turbosoep.
Edit: vergeet de keta en lachgas niet.
Sublimo zei:Vigilante zei:Alles bij elkaar in de soep was mijn bedoeling.
Turbosoep.
Edit: vergeet de keta en lachgas niet.
Ik zou het wel eens willen proberen![]()
yxes zei:Sublimo zei:Vigilante zei:Alles bij elkaar in de soep was mijn bedoeling.
Turbosoep.
Edit: vergeet de keta en lachgas niet.
Ik zou het wel eens willen proberen![]()
waar is de ghb?
Hoezo niet. Het lijkt heel veel op DMAA, net zoals MDMA en eigenlijk alles lijkt er op.Agustin zei:yxes zei:waar is de ghb?
Bij de dealer, die troep moet ik niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."