Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHersendood na doorhalen

Hersendood na doorhalen

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit op dosissen van 150-250 ug;

Hebben jullie hier ook wel eens last van, dat je je totaal uitgeblust voelt na een nachtje doorhalen op LSD? Ik heb dat vooral op feestjes. Zeg maar, de eerste 3-4 uur zijn de piek, dan zeg ik gewoon erg weinig omdat ik slecht uit m'n woorden kom en super "wow" ben wat betreft de visuals. Super leuk dus. De chaos is dan ook het ergst maar dat vind ik niet zo erg. Als ik begin te praten praat ik ook honderd per uur, het is meestal onzin/weirde shit maar de zin is er wel.

Ong. 4 uur na inname neemt het mentale erg af, en begin ik dingen in de normale wereld veel meer te snappen, en worden de visuals wat vriendelijker (als in, ik kan shit zien zonder dat ze meteen wegsmelten tot het punt dat ze onherkenbaar zijn). Ik kan vrij nuchter praten (afgezien van lachkicks every now and then). Echter, ergens rond 7-9 uur 's ochtends (dus zo'n 7-9 uur na inname, ik neem het meestal tussen 11 en 1) valt het allemaal weg.

Ik word ongelovelijk gaar (ook al ben ik fysiek mogelijk nog wel wakker) en je krijgt gewoon niks meer uit me gepord. Ik word zwaar introvert en ga heel incoherent nadenken; Ik voel me niet slecht of raar, maar het is niet echt gezellig en erg onfunctioneel op een feest. Alsof de moeheid opeens vervijfvoudigd wordt. Ik heb ook wel eens vaak dat mensen dan commentaar geven op dat ik stil ben of of het wel gaat; Tuurlijk wel, maar ik heb gewoon niks te zeggen. Ik antwoord eigenlijk alleen nog maar met "Ja" "Nee" "Wat bedoel je" of ik loop gewoon weg als mensen te veel uit me willen qua spraak; Het is gewoon niet aanwezig, ik heb niks te melden. Mentaal uitgeput zeg maar. Dit gaat pas weg als de LSD volledig is uitgewerkt, en als dat gebeurt is het uppende effect ervan ook weg dus val ik in slaap. Beetje het omgekeerde effect van LSD; Ik voel me dan bijna alsof ik een flinke dosis antipsychotica heb genomen :kots: wtf..

Tenminste, qua sociaal contact. Ik denk nog wel veel, maar er echt woorden van maken of bedenken waar ik het over zou moeten hebben lukt voor geen kut. Zelfs simpele vragen beantwoorden (zoals "hoe laat is het, hoe oud ben je, hoe lang ben je") lukt moeilijk, niet omdat ik het antwoord niet weet, maar omdat ik even moet nadenken hoe ik de woorden moet construeren om het naar een ander persoon over te brengen.

Weet iemand iets hiertegen? Hogere/lagere dosis, mogelijk combineren met andere dingen? Wat moet ik hier nou mee? Vooral met feestjes die tot de middag of langer duren vind ik dit nogal lame, ik ben na 7~ uur eigenlijk niet echt gezellig meer en na 9~ uur totaal onaanspreekbaar. Beetje zonde van het feestje..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Totaal herkenbaar!Vooral de beschrijving zoals een antidepressiva gevoel.
Dan alleen niet op feestjes, maar toch. Voor mede trippers niet fijn.

Wat er tegen doen?
Ik probeer in de come down altijd wel wat te blowen, ook al heb ik er niet echt zin in.
Dit verminderd meestal dat afgestompte gevoel in je hoofd, tenminste het verdoofd wat.

Echt een upper zoals amfetamine zou kunnen, maar dan is je trip ook wel meteen een eind over.
Verder zou je de dosis natuurlijk kunnen verlagen, hierdoor blijf je wat functioneler en socialer. Maar, je piek zou dan wel een stuk minder zijn. Dit kun je dat evt. wat aansterken met een 2c'tje, wat ketamine of lachgas.

Maar als deze manieren slaan eigenlijk om andere drugs bij te nemen om dit stukje negativiteit weg te nemen. Is het de moeite? Ik denk het niet, geen trip kan perfect zijn. Er is altijd wel even een momentje dat je denk, muah nu mag het wel wat minder. Tenminste dat je het gewoon even niet zo super leuk meer vind.
b
beasyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je mentaal uitgeput ben lijkt het me beter om te chillen dan weer andere drugs bij te nemen.
Je kop heeft al genoeg meegemaakt na een avondje trippen, kan altijd naturrlijk maar meestal wil ik zelf eerst is goed slapen.
Op feestjes neem ik geen lsd, heb het al is gedaan en het beviel me niet zo, wel zwaar gaan maar de zaal was zo klein dat ik mij niet op mijn gemak voelde.
Liever thuis opt gemak met wat vrienden

Heb dit ook wel vaker met trippen, op een gegeven moment zit mijn kop vol en heb ik geen zin meer om te converseren, kan wel ng steeds antwoorden hoor maar de goesting is er niet meer.
Is niet altijd zo maar soms valt het blijkbaar zwaar :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Echt een upper zoals amfetamine zou kunnen, maar dan is je trip ook wel meteen een eind over.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe het bij LSD zit, maar als je tegen het einde van een paddotrip aan de pep gaat dan voel je je echt naar tot je weer een nacht hebt geslapen. Volgens mij kun je veel beter 1 of 2 lijnen coke nemen tegen het einde (als je uberhaupt al voor een upper gaat, ik zou het zelf niet meer doen na een trip. )
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom zoude we coke of speed beginne snuiven bij zo een heldere drug:wink: deal with the side-effects of lsd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
waarom zoude we coke of speed beginne snuiven bij zo een heldere drug:wink: deal with the side-effects of lsd
Klik om te vergroten...

Van speed word ik anders een stuk helderder dan van ACID hoor.

@ AT

Waarom neem je niet gewoon later je lsd in zodat je gaar wordt als het feestje afgelopen is?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien wat MD erbij pakken... Ik zeg maar wat.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar heb je wel een punt, maar dan zit ik ergens tot 3-4 uur nuchter te zijn terwijl m'n vrienden trippen. Coke doe ik niet aan, en speed heb ik een keer gedaan na acid (met m'n ex, die er niet vies van was), en ik kreeg alleen meer energie fysiek en meer behoefte om te communiceren, wat nog steeds niet lukte, en het dus extra naar was.

Ik eindigde daar op het bed liggend nagels te bijten :confused:. En ik had zin om aan te gaan klooien met der maar m'n capaciteit tot interactie met mensen was zo beperkt dat ik geen idee had what de fuck ik moest doen.

Zou iets minder LSD helpen? Als ik nou bijv. 150 ug neem op buitenfeestjes waar ik niet gaar moet zijn. Namelijk, ik heb dit probleem niet als ik niet doorhaal op LSD; Stel ik neem om 3 uur 's middags 300 ug, ben ik rond 3 uur 's nachts aan het uittrippen maar is de gaarheid er totaal niet.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Daar heb je wel een punt, maar dan zit ik ergens tot 3-4 uur nuchter te zijn terwijl m'n vrienden trippen.
Klik om te vergroten...

Oh wat erg!
Minder LSD helpt niet, dat vage gevoel blijft tot je gaat slapen. Geen LSD helpt wel.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sowieso zou ik LSD echt niet op een feest kunnen nemen. Ik ben dan echt een druif.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
-tomz0r zei:
Sowieso zou ik LSD echt niet op een feest kunnen nemen. Ik ben dan echt een druif.
Klik om te vergroten...
Een pitloze neem ik aan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Zou iets minder LSD helpen? Als ik nou bijv. 150 ug neem op buitenfeestjes waar ik niet gaar moet zijn. Namelijk, ik heb dit probleem niet als ik niet doorhaal op LSD; Stel ik neem om 3 uur 's middags 300 ug, ben ik rond 3 uur 's nachts aan het uittrippen maar is de gaarheid er totaal niet.
Klik om te vergroten...

Daar zeg je het toch zelf al? Dan lijkt het me niet dat minder acid de oplossing is.

KoxBox zei:
Een pitloze neem ik aan.
Klik om te vergroten...
Ondanks dat ik schijtziek word van je spam; vind ik deze stiekem heel grappig :flushed: .
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Van LSD word ik zowiezo hersendood als het afgelopen is, die shit vergt veel te veel van je kop. Maar goed, vind ik ook echt geen partydrug. 's Ochtends of in de middag thuis beginnen en 's avonds gaan slapen lijkt me een stuk chiller, maar ja, ieder het zijne. De 2x dat ik tripte had ik wel goeie trips maar ik heb ook doorgehaald en dan heb je zo'n fucked up gevoel in je kop, heb er echt een hekel aan.

Tomz0r zei:
Minder LSD helpt niet, dat vage gevoel blijft tot je gaat slapen. Geen LSD helpt wel.
Klik om te vergroten...

+1

Intoxication zei:
waarom zoude we coke of speed beginne snuiven bij zo een heldere drug:wink:
Klik om te vergroten...

Uhh, waarom zou je die zogenaamd "heldere drug" doen en geen speed of coke is the question? :grin:

Smaken verschillen he.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
zeer herkenbaar! deze zaterdag rond 11 uur 's avonds en goede 2c-b pil gepakt, dan rond een uur of 1 ook nog een kwartje van en shiva en om vijf uur nog en hele shiva genomen, ik heb me prima vermaakt, maar tegen de voormiddag rond 10 uur was ik mentaal echt uitgeblust, ik was nog behoorlijk aan het trippen, maar niet echt keihard, ik kon wel nog een beetje praten, maar het vergde echt te veel concentratie om nog deftige gesprekken te voeren, bij momenten was het echt half gebrabbel.. nu ja dit komt sowieso meer door de vermoeidheid dan door de drugs denk ik, al speelt het ook wel mee

wel nog goed gelachen toen we op weg naar de bus nog een naakte kerel tegenkwamen (volledig op GHB heb ik later gehoord) die direct opgepakt werd door de flikken :mrgreen:

was een chill festivalletje maar idd de laatste uren word je maar hersendood/ apatischµ
dit vind ik trouwens een groot nadeel aan LSD tov 2c-b, de piek duurt even lang en is ongeveer vergelijkbaar qua effect maar LSD blijft echt ng uren aanmodderen aan halve kracht en dan heb je het wel al gehad
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even off-topic
Met ctrl+alt+M maak je het micro teken µ µ µ :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."