Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe trip jij op LSD?

Hoe trip jij op LSD?

86 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou het niet meer kunnen uitklappen of uitleggen (komt denk ik door de hoge dosissen)
Maar trip 9van de 10x thuis en ben dan ook niet aanspreekbaar voor vele , en genieten van het gevoel; het kan nooit te lang duren voor mij heb al eens 5 dagen ongeveer getript. Geen report die het uit kan leggen / laten zien door welke veranderingen ik ben gegaan :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ooit eens zijdelings gehoord dat je maximaal maar 72 uur achterelkaar kan trippen op LSD en dat het dan over is. Je kunt toch niet eeuwig door blijven doseren? Hoeveel moet je er dan wel niet instoppen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
uhm nou zullen veel mensen zullen me gek vinden....
2,5 mg (rectaal) is het hoogste wat ik heb genomen.. een report kan er niet komen want woorden schieten aan alle kanten tekort,en is toch niet uit te leggen. en het waren dagen die voorbij schoten en af en toe stil stonden.
had al veel moeite om het 1mg report te schrijven wat ik niemand kwalijk neem als dat te vaag/wazig was..
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Mijn hele trip is 1 dikke mindfuck :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dat vind ik net leuk... Met een paar vrienden elkaar zo para mogelijk proberen krijgen :grin:
We wisten allemaal wat we van elkaar en van de stof konden verwachten, was echt een leuke avond. Op 1 persoon na, bleek die daar ineens 2 uur compleet in zichzelf gekeerd gezeten te hebben, dacht hij de hele tijd dat we hem aan het uitlachen waren en dat we vonden dat hij teveel drugs deed.
Totaal ongegrond natuurlijk, wij hebben hem de acid gegeven en daarna voorgesteld of hij geen mdma moest hebben om zich beter te voelen :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ivoos zei:
Op 1 persoon na, bleek die daar ineens 2 uur compleet in zichzelf gekeerd gezeten te hebben, dacht hij de hele tijd dat we hem aan het uitlachen waren en dat we vonden dat hij teveel drugs deed.
Klik om te vergroten...

Dat klinkt meer als mijn manier van trippen :P
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spookey zei:
masturberen op lsd ?? moet toch fantastisch zn? :confused:
Klik om te vergroten...
Nee man, ik kon mijn penis niet eens aankijken :confused: . Toen ik ging plassen was mijn penis een duim geworden waar er door een gat water uit spoot :confused: :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toad zei:
Spookey zei:
masturberen op lsd ?? moet toch fantastisch zn? :confused:
Klik om te vergroten...
Nee man, ik kon mijn penis niet eens aankijken :confused: . Toen ik ging plassen was mijn penis een duim geworden waar er door een gat water uit spoot :confused: :confused:
Klik om te vergroten...
Thumbs up?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weer een update van mij :P

No boundries , no lengths
Lekker spelen met fictie-non-fictie/waanzin/helderheid heerlijk, kan nooit lang genoeg duren voor mij persoonlijk val toch wel in slaap als ik moe ben en trip weer lekker verder de ochtend erna tot weet ik wat wanneer hoeveel dagen weken het ook is voor me gevoel dan, enige wat ik zeer kan waarderen tegenwoordig is muziek in trips en eten met een jointje soms erbij blijf het zo lekker vinden als ik trip :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe trip ik op LSD? Tegoei en niet verkeerd natuurlijk!

En daarnaast de juiste muziek (afwisselend goa, psychill en jaren '60-'70). GEEN metal, ben een (semi-)metalhead maar echt, trippen en metal is alcohol en wiet, geen goede combo.), de juiste mensen (goede vriend(en) waarmee je op dezelfde golflengte zit), overdadig veel lachgas (altijd ook nuttig op wat ijzige momenten), genoeg wiet, nog een andere drug die je er misschien tegenaan wilt gooien, in mijn geval tegenwoordig ketamine en ik ga veel de natuur in:wink:Kan erg mooie ervaring zijn, met shrooms nog wel een stuk mooier als met lsd maar dat is persoonlijk.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik trip als een engeltje op een wolkje met de mistieke grijns van lsd
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tool natuurlijk wel, the pot en lateralus zijn meesterlijk :grin:

Maar je hebt metal en metal. Check eens burzum of mayhem. Helse black metal.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
chill toch, mss een keer een meeting als ik een weekendje alleen ben :grin:
D
Dr. RobertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op voorhand genoeg bananen, water, fruitsap of noten inslaan, ook al heb ik nooit echt honger onder acid.
En dan zo vroeg mogelijk opstaan, meestal zo rond de middag. Zegel droppen en dan met een aantal mensen het woud in, waar we de komende acht uur niet meer uitkomen.
Toen ik er pas mee begon bleven we meestal wel dichter bij de bewoonde wereld, maar nog steeds in het groen.
Tegen het einde van de trip vaak een filmpje kijken ofzo, yellow submarine of iets in die aard.
Vroeger zochten we wel eens fear and loathing-toestanden op door winkels binnen te gaan en zo, maar tegenwoordig mediteer ik liever wat onder een boom.
Vroeger vond ik ook muziek het belangrijkste, maar sinds ik het bos in trek heb ik vaak genoeg aan de geluiden van de natuur, en ervaar ik muziek soms zelfs als zijnde hinderlijk of belemmerend.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb deze dinsdag voor de eerste maal getript op lsd, en toen zijn we ook de stad ingetrokken. Nog nooit heb ik zoveel gelachen, het was echt super :hearteyes: . Daarna hebben we thuis wat rondgezeten, was ook heel erg leuk :grin: thuis vond ik het veel leerzamer.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik trip meestal alleen, dan ben ik meer op mijn gemak.
kan ik doen wat ik wil, is een soort van vrijheid vind ik.
kan ik meer nadenken en genieten over/van de trip.
wat doe ik tijdens mijn trip:
-jointje roken
-gamen
-muziek luisteren :hearteyes:
-tv kijken
-visualisaties op de pc bekijken
-nadenken, en hel
-gewoon chille
-...
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#16
met veel spacende lichten, een rookmachine en blacklight, en natuurlijk psytrance/goa en wazige films om het wachten een beetje te omzeilen.





ik koop ook meestal bij de Lidl goedkope maar lekkere dingen, veel snoep enzo.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Onder invloed van LSD wil ik er altijd op uit!
Ik vind het heerlijk om stukken te lopen! :grin:

Of het nou door een drukke stad is, of rustig weiland... buiten vermaak ik me optimaal!
Buiten vind ik specialer en spannender.

Min mooiste trips waren buiten, hieronder de drie meest wazige, maar voor mij wel speciaal:

1. Afspreken met een vriend in texel, en met een maatje tijdens de reis de zegel innemen.
Wat resulteerd in geweldige trip ervaringen in de trein, bus en met boot.

2. Koninginnendag amsterdam, heerlijk rondzwerven door de volle straten, mooi opgedofte mensen en overal muziek. Niemand die je raar aankijkt.

3. Zegeltje pakken met een vriend in vijhuizen, en beslissen om naar Haarlem te lopen.
15.9km naar Haarlem-Noord, en terug naar het centrum (4,3km) om uiteindelijk uit te komen bij mijn huis! 20,3km verder :)

Dan maak je toch echt de mooiste dingen mee!

LSD betekend voor mij; Je voelen als een klein kind, die de wereld opnieuw ontdekt.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elke dag dezelfde shit... behalve die donderdag.. en de dinsdag niet te vergeten.

Nu trip ik niet meer... maar lach mij kapot met die scheve mensen :rock:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soma zei:
Ik heb nu al een tijdje niet meer getript, maar vroeger ging ik gewoon met een stel vrienden op straat wat rondtrippen en dan zien we wel op het moment zelf wat we doen.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook het leukste, op een mooie avond een tripje nemen, half uurtje blijven chillen en dan wandelen naar waar onze voeten ons brengen.

:wave:
T
ToolLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo.
Klik om te vergroten...
Sorry voor het reageren in een oud topic, maar PRECIES dat ga ik 31 mei doen, 3 dagen na mijn laatste examen. :hearteyes: Kan niet wachten en dat bemoeilijkt het leren wel wat moet ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."