gezellige tuin :d kzou daar gerust wel is mee willen trippen
#2
Inderdaad die tuin spreekt mij ook wel aan met me nieuwe shiva's
250Mu
#3
Jaja soms voel ik me best een mazzelpikkkk
#4
geen trip voor mij,zonder een wandeling of de natuur te bewonderen
#5
Laatste keer LSD een patatje met wezen halen en een pakje peuken in de middag... Vond het op LSD relaxed om buiten te lopen
en zo focking lekker!! een patatje onder LSD
#6
ja toch, ik vond frikandellen ook wel lekker.
maar toch, als ik genoeg lsd heb gehad, wil ik helemaal niks, dan voel ik me veels te hebberig
#7
Lekker in het bos of op de hei, aan het strand lijkt me ook rlxt. Als er maar natuur is. Binnen trippen gaat wel, maar ik voel me dan heel snel gevangen. Als ik goed trip wil ik geen dak boven me hoofd.
Ook doet de zon mij in een trip heel erg goed, ben dus geen fan van in het donker trippen. Tenzij het een heldere avond is en je kunt de sterren en de maan zien, dan is het wel heel erg gaaf.
Volgende acid trip wil ik snachts om 3 uur beginnen, ergens op de hei. Daar ronddwalen en spacen op de sterren hemel tot de zon opkomt. Eerst genieten van de zonsopkomst en daarna het bos in, kijken naar dauwdruppels op de bladeren. Met een beetje geluk nog een paar wilde dieren tegen komen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.