Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe trip jij op LSD?

Hoe trip jij op LSD?

86 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
PrydaLid
01-01-2024, 00:00
#1
gezellige tuin :d kzou daar gerust wel is mee willen trippen :wink:
M
MR AcidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad die tuin spreekt mij ook wel aan met me nieuwe shiva's :)
250Mu :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaja soms voel ik me best een mazzelpikkkk
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen trip voor mij,zonder een wandeling of de natuur te bewonderen :hearteyes:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatste keer LSD een patatje met wezen halen en een pakje peuken in de middag... Vond het op LSD relaxed om buiten te lopen :) :sunglasses:

en zo focking lekker!! een patatje onder LSD :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja toch, ik vond frikandellen ook wel lekker.

maar toch, als ik genoeg lsd heb gehad, wil ik helemaal niks, dan voel ik me veels te hebberig :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker in het bos of op de hei, aan het strand lijkt me ook rlxt. Als er maar natuur is. Binnen trippen gaat wel, maar ik voel me dan heel snel gevangen. Als ik goed trip wil ik geen dak boven me hoofd.
Ook doet de zon mij in een trip heel erg goed, ben dus geen fan van in het donker trippen. Tenzij het een heldere avond is en je kunt de sterren en de maan zien, dan is het wel heel erg gaaf.

Volgende acid trip wil ik snachts om 3 uur beginnen, ergens op de hei. Daar ronddwalen en spacen op de sterren hemel tot de zon opkomt. Eerst genieten van de zonsopkomst en daarna het bos in, kijken naar dauwdruppels op de bladeren. Met een beetje geluk nog een paar wilde dieren tegen komen. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."