Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe trip jij op LSD?

Hoe trip jij op LSD?

86 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Vroeg opstaan, lunchpakketje mee en op een mooie plek de hele dag in de zon liggen. Maar dat verschilt per keer hoor, ik houd ook van lange wandelingen maken. 's Nachts beginnen en dan de volgende ochtend de zon op zien komen is ook geweldig.
Klik om te vergroten...

zon en maan zien opkomen en ondergaan is meester idd onder een trip
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooie tuin heb jij :grin:
als ik trip pak ik het zegeltje liefst tege de namidag meestal blijf ik dan ook binnen of in de tuin want onder nuchtere mensen komen vindt ik maar raar :grin: dan staar ik ofwel naar de grond ofwel gaap ik iedereen verwonderd aan en sla ik wartaal uit.
als het dan donker wordt ga ik altijd wandelen liefst in een onbekend bos. muziek luisteren, tekenen, wiet roken, absurde conversaties voeren met men medetrippers en vaak drink ik ook liters bier omdat ik het zo lekker vind onder lsd :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bump
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vette tuin :grin:
Setting maakt me niet zoveel uit als ik maar bij mensen ben die ik 100% vertrouw en geen rotzooi aan mijn kop heb.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
de tuin is idd wel relaxed, maar lsd moet er nog steeds een keer gebruikt worden!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het liefste trip ik binnen, een beetje achter de tv hangen om films te kijken, Of een beetje gamen achter de tv of pc. Het liefste trip ik wanneer het donker is. Ik ben niet echt een fan van daglicht wanneer ik aan het trippen ben geef mij maar lekker een donkere omgeving bij het trippen. Deze omstandigheden vind ik niet alleen ideaal bij lsd maar bij alle trip middelen wel. Tenzij er bijvoorbeeld speed bij gebruikt word dan vind ik het heerlijk om buiten rond te dwalen. :)
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik jou foto's bekijk ben ik altijd op trip. Of kan me voorstellen wat die bladeren allemaal kunnen....misschien ben ik ook wel op een trip blijven hangen, want sinds dien weet ik hoe ik met bomen kan communiceren....zie ik ze als wezens zoals ik er zelf ook een ben...een harmonie...ongescheiden van jij en ik. Pas als er mensen kwamen werd het wat onaangenaam....Gevangene tweevoeters die ''hallo'' zeggen....

en dingen belangerijk vinden die zo vreselelijk begrenst zijn.

Ik heb er erg veel van geleerd, maar wil sterk afraden. Die hallucinatie's zijn zo echt, een boekenbudeltje is misschien beter.
m
mellowLid
01-01-2024, 00:00
#8
meestal op feestjes
maar anders het zelfde als jou, bij vriendin haar thuis..
en je hebt wel een leuke tuin om een tripje te pakken :grin:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahaha...ja precies, als je een weekeindje alleen bent...... :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
:grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
meestal gan we met zen 2 of 4, altijd een even getal. dat is beter voor het op elkander inspelen tijdens de trip.
maar we zetten ons meestal in een donkere bunker of ruimte, en steken daar onze trip.
tegen dat de trip zowat halverwege is gaan we naar een zeeer mooie tuin bij ons in de buurt, die vol met bloemen staan :hearteyes:
daar sluiten we af met elkander en gan zo alle 2 of alle 4 een aparte weg op.

of we wandelen een hele tijd rond de hele trip. ( elke trip is anders )
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Vroeg opstaan, lunchpakketje mee en op een mooie plek de hele dag in de zon liggen.
Klik om te vergroten...
Dat dus, ookal heb ik het pas één keer gedaan
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Overdag LSD doen lijkt me wel anders, ivm met meer 'normale :mrgreen: ' mensen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
gNuxx zei:
Overdag LSD doen lijkt me wel anders, ivm met meer 'normale :mrgreen: ' mensen.
Klik om te vergroten...

Is ook zo hehe,
De eerste paar keer kwam ik me huis ook niet echt uit toen ik overdag tripte maar heb er nu inmiddels wel vrede mee ik vermijd de wat drukkere dingen gewoon :)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
het gebeurt meestal bij mij wel zo:eerst thuis bij vrienden,trip innemen,bier drinken(voordien en nadien,maar met mate), muziek opleggen,als de lsd begint te werken op terras buiten zitten en wat chillen,praten,en uiteraard genieten van muziek(intenser),daarna een grote wandeling doen naar het park en genieten van de natuur,daarna een bierke gaan drinken in een herberg in het plaatselijke dorp of inkopen doen ( ons wat testen of we nog normaal kunnen doen :tearsofjoy: ),daarna terug huiswaarts en overleggen wat we gaan doen,meestal is dat met de auto(jawel),naar stad rijden en daar nog wat genieten van wandelen in een drukkere omgeving en dan gaan we uit tot in de vroege uurtjes :rockband:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
aiit, ik vind het altijd wel chill als je buiten kunt rondlopen, maar dat als je binnen wilt chillen ineens, dat wel moet kunnen etc.. :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17




Foto van jaar of 8 geleden, echt zo'n ventje nog hier :grin: ! Misschien nog wel een beetje :sunglasses: , daar in ieder geval veel tijd doorgebracht.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo.
Klik om te vergroten...

De veluwe is inderdaad erg gaaf! Als je het een keer echt gaat doen moet je wel in je achterhoofd houden dat het VERBOTEN is om na zonsondergang op de veluwe te zijn, hierop controleren ze ook echt. Oh en mij inlichten natuurlijk, dan doe ik mee :wink:
P
PrydaLid
01-01-2024, 00:00
#19
gezellige tuin :d kzou daar gerust wel is mee willen trippen :wink:
M
MR AcidLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad die tuin spreekt mij ook wel aan met me nieuwe shiva's :)
250Mu :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."