Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd stress

Lsd stress

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
En lees eens vlug wat verhalen van de lsd tripreports en het sticky door. En dan nemen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is niks aan de hand. Je kunt ze gewoon nemen. Ik raad een hele aan, want de kans dat er zo veel op zit, dat het vervelend gaat worden, is zeer klein.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veiligheid voor alles. Is er een trip sitter aanwezig die nuchter is en je terug kan trekken naar de realiteit als dat nodig is ?
Zo niet zou ik een halve nemen en na 4 uur de andere helft tot je nemen.

De eerste keer dat ik LSD probeerde heb ik een hele zegel genomen, 120ug. beviel mij prima.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
i lolled gek zei:
...het zit nu in een dvdtje in een wietzakje.
Mag dat wel, en is het dan nog wel goed?
Klik om te vergroten...

Als het er niet al tijden inzit kan dat best hoor. Mocht je het nog eens kopen, wikkel de zegel dan gelijk strak in aluminiumfolie en pers alle lucht eruit en goed afgesloten bewaren. Evt. in de vriezer. En er niet met je blote tengels aanzitten! Dat is nog beter.

i lolled gek zei:
PS: het was bij elkaar 15 euro.
Klik om te vergroten...

Ja, en? Hoe bedoel je bijelkaar? Met het zakje erbij? :P Ik zie maar twee zegels?
€ 7,50p.st. is niet goedkoop, maar wie weet zijn ze wel erg goed :)
Ik bedoel het kan altijd goedkoper, maar wat boeit nu 1 of 2 euro op een leuke trip, ja toch? :)

Volg voor de rest de andere tips van DF'ers ook op en check het handboek LSD nog ff!

Have fun & take care! :wave:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
i lolled gek zei:
Uh, ik heb hem gister in het dvdtje gedaan, en ik ga het vrijdag doen. dus nog 2 daagjes in een doosje ken toch geen kwaad?
En ik heb de lsd gister even op me vingers gehad 1-2 minuten kijken hoe het voelt, is toc hook niet erg?
en nja ik doe wel gewoon in 1 keer de zegel, heb geen zin om 4 uur later pas te wachten :|

bedankt iedereen.
Klik om te vergroten...

dvd-doosje bedoel je ofzo? Kan je hem net zo goed in een boterhamzakje leggen :)
Maakt weinig verschil denk ik, komt lucht bij en dat is juist beter van niet.
Die 2 dagen maakt niet echt uit, tenzij het op een warme plek ligt...

1 of 2min. op je vingers gehad om te kijken hoe het voelt?? Hmz dat vat ik niet helemaal.
Als je er met je vingers aanzit kan de stof (gedeeltelijk) op je vingers trekken en zijn je zegels straks minder sterk. Had het beter niet gedaan :wink:
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#6
dus ik ben nu fucked?
ik wou die 2 lsd even losmaken van elkaar, daarna weer in dvdtje gedaan en toen in de kast..
maar betekent dit nou dat ik het niet meer kan gebruiken? :|
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
i lolled gek zei:
dus ik ben nu fucked?
Klik om te vergroten...

Nee hoor, gewoon nemen :)
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dat doe ik wel..
ik heb gister 2 uur in totaal moet reizen voor dat :tongueout:

kan iemand men laatste vraag beantwoorden, dan mag er een slotje op.. xD
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, maar nogmaals, er is nog een andere manier, en daar ben ik ook zeker van :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
i lolled gek zei:
Exceptional Insight zei:
Er is niks aan de hand. Je kunt ze gewoon nemen. Ik raad een hele aan, want de kans dat er zo veel op zit, dat het vervelend gaat worden, is zeer klein.
Klik om te vergroten...

wat bedoel je daarmee?

dat ik al veel ben verloren door hem op men vingers te leggen?
Klik om te vergroten...
Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.

Door die dingen een keer aan te raken gaat echt niet ineens de LSD er af.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fresh zei:
Intoxication zei:
ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, maar nogmaals, er is nog een andere manier, en daar ben ik ook zeker van :)
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, je kunt een heel blottervel druppelen met een druppelflesje of het blottervel in een oplossing LSD leggen.
Maar ik hoef er niet bij te zeggen wat het meest effectieve is neem ik aan...

Druppelen is meer voor suikerklontjes. :)

Exceptional Insight zei:
Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.

Door die dingen een keer aan te raken gaat echt niet ineens de LSD er af.
Klik om te vergroten...

Volgens mij moet je de zegel sowieso eerst nat maken voordat het goed door de huid kan worden opgenomen, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#12
nja ik probeer er gewoon 1.
men vriendin is de zitter :")
maaar maakt dat veel uit als ik het in me eentje doet?
heb gehoord dat t dan minder leuk is?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
i lolled gek zei:
nja ik probeer er gewoon 1.
men vriendin is de zitter :")
maaar maakt dat veel uit als ik het in me eentje doet?
heb gehoord dat t dan minder leuk is?
Klik om te vergroten...

Het is altijd leuker als je een 'reisgenoot' hebt, maar het is niet dat het alleen niet leuk zal zijn :grin:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is gewoon anders in je eentje, maar zeker niet per definitie minder leuk. Probeer wel tegen je vriendin te zeggen dat ze niet telkens moet vragen of je al wat ziet/voelt, dat is erg vervelend. Eigenlijk is het het best als ze niets zegt behalve als jij tegen haar gaat praten of als ze ziet dat je het moeilijk hebt. En ze kan natuurlijk wel af en toe vragen of je nog iets wilt (eten/film kijken/leuk trip speeltje).
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
lolnoob zei:
...En ze kan natuurlijk wel af en toe vragen of je nog iets wilt (eten/film kijken/leuk trip speeltje).
Klik om te vergroten...

Neuken bijvoorbeeld :)
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ik weer.
heb nu voor de eerste keer LSD gekocht.
Maar ik wil het vrijdag doen, maar het zit nu in een dvdtje in een wietzakje.
Mag dat wel, en is het dan nog wel goed?

en 2e vraag,
ik weet niet hoe het er uit ziet, misschien is het straks gewoon een stukje van een magazine geknipt?
hier een fototje, misschien kunnen jullie zeggen of dit echt is of nep:




beetje onduidelijk foto maar hopelijk wel goed genoeg,
het is blauw met een gele lijn
en achterop een witte achtergrond met een klein illustratietje, en de zijkanten zijn kartelrandjes
.




PS: het was bij elkaar 15 euro.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#18
volgens mij zit er een stukje buddha op de achterkant.
maare volgende vraaag, hoelaat moet ik dat op me mond houden? gewoon doorslikken of langer?
Wat gebeurt er als je hem gelijk doorslikt?

Dankjewel!!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het beste is dat je op de zegel zuigt, totdat 'ie kapot is. Zo neem je alles op via je mondslijmvies.
Uiteindelijk lost de zegel op in je mond.
Maar je kunt het ook gewoon doorslikken, maar dan heb je ietsjes minder effect ervan.
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoop dat je al eens eerder hebt getript op iets? Want stel dat die zegel 150 mics bevat, dan weet ie niet wat em vrijdag overkomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."