#1
En lees eens vlug wat verhalen van de lsd tripreports en het sticky door. En dan nemen ![:)]()
i lolled gek zei:...het zit nu in een dvdtje in een wietzakje.
Mag dat wel, en is het dan nog wel goed?
i lolled gek zei:PS: het was bij elkaar 15 euro.

i lolled gek zei:Uh, ik heb hem gister in het dvdtje gedaan, en ik ga het vrijdag doen. dus nog 2 daagjes in een doosje ken toch geen kwaad?
En ik heb de lsd gister even op me vingers gehad 1-2 minuten kijken hoe het voelt, is toc hook niet erg?
en nja ik doe wel gewoon in 1 keer de zegel, heb geen zin om 4 uur later pas te wachten :|
bedankt iedereen.
Intoxication zei:ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !
1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.i lolled gek zei:Exceptional Insight zei:Er is niks aan de hand. Je kunt ze gewoon nemen. Ik raad een hele aan, want de kans dat er zo veel op zit, dat het vervelend gaat worden, is zeer klein.
wat bedoel je daarmee?
dat ik al veel ben verloren door hem op men vingers te leggen?
Fresh zei:Intoxication zei:ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !
1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
Zou kunnen, maar nogmaals, er is nog een andere manier, en daar ben ik ook zeker van![]()
Exceptional Insight zei:Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.
Door die dingen een keer aan te raken gaat echt niet ineens de LSD er af.
i lolled gek zei:nja ik probeer er gewoon 1.
men vriendin is de zitter :")
maaar maakt dat veel uit als ik het in me eentje doet?
heb gehoord dat t dan minder leuk is?
lolnoob zei:...En ze kan natuurlijk wel af en toe vragen of je nog iets wilt (eten/film kijken/leuk trip speeltje).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."