#1
Het zal hooguit een beetje raar smaken.
Chris Pontius zei:Het zal hooguit een beetje raar smaken.
Aldous zei:lsd bewaren =in plastic folie danin alu folie dan in griplock zakje dan invriezereen of andere pot of schuif.
Chaincells zei:Kan het kwaad om je zegels in een zakje te stoppen met nog 0,1g wiet/thc-poeder te stoppen
Tripper zei:Bij twijfel gewoon niet doen. Je kan hem toch ergens anders in doen.
Chris Pontius zei:Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar het lijkt me heel héél hééuuwwl sterk dat dat gebeurt. Mensen doen inderdaad altijd iets te para over kwaliteitsverlies.
Inderdaad, zo moet het helemaal geen probleem zijn.azgaza zei:sowieso LSD bewaar je meestal in aluminium folie in een zakje, dus als je er eerst folie om heen doet komt er niks op en is het sowieso geen probleem.
Aldous zei:Tripper zei:Bij twijfel gewoon niet doen. Je kan hem toch ergens anders in doen.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=31038
Op een droge, donkere en koele plek leggen. Dicht bij de grond, waar de temperatuur vrij laag is, verpakken in aluminium-folie. Dan kun je het nog vrij lang bewaren zonder noemenswaardige achteruitgang van de kwaliteit.AngelDust zei:en zijn er alternatieve oplossingen als je het niet in de koelkast ofzo kan leggen?
AngelDust zei:en zijn er alternatieve oplossingen als je het niet in de koelkast ofzo kan leggen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."