Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en zijn er alternatieve oplossingen als je het niet in de koelkast ofzo kan leggen?"
"was super goed!! volgend jaar weer!! (enkel spijtig van die regen...) maja genoeg.... en je merkt er niets meer van"
"ga der zeker zijn. en in petrol, altijd goede feestjes!!!"