#1
Na veelvuldig trippen kom je inderdaad wel eens tot andere inzichten. Nadat ik zwaar getript had op de LSD heb ik ook besloten om enorm te minderen met de oppeppende middelen, ook ging ik anders denken over het leven enzo.
Bij mij is het volledig omgekeerd; omdat psychedelica zo overweldigend zijn, vind ik gewoon niet zoveel aan andere drugs. Heb buiten psychedelics en dissociatieven ook niet veel ervaring met andere stoffen.Escoban zei:Trippen heeft voor mij alleen maar meer interesse gegenereerd in andere drugs. Het feit dat iets als paddo's zo'n effect op mij konden hebben lieten me alleen maar meer afvragen wat andere drugs in petto hadden.

flashkop zei:Ik heb zelf al ondervonden dat ik elke keer als ik heb getript ik besef dat drugs eigenlijk helemaal niet goed zijn, nu de laatste keer dat ik heb getript(2 dagen trug) ben ik echt tot het besef gekomen dat roken suckt.
Ik heb in twee dagen maar GELOOF HET OF NIET 1 saf gesmoord, die ging in de helft uit omdat ik het totaal niet vond smaken echt very strange...
Ook is een goeie maat van me die om de week wel meermaals tript ook gestopt met roken en alle andere zooi buiten mdma en lsd, hij houdt dit nu al 2 hele maanden vol?!?!?!?!
Hebben jullie die ervaringen ook al gehad, als het zo zou zijn, mss is voorstellen om lsd te gebruiken als alternatief om te stoppen met dope ghehe

flashkop zei:Ik heb zelf al ondervonden dat ik elke keer als ik heb getript ik besef dat drugs eigenlijk helemaal niet goed zijn, nu de laatste keer dat ik heb getript(2 dagen trug) ben ik echt tot het besef gekomen dat roken suckt.
Ik heb in twee dagen maar GELOOF HET OF NIET 1 saf gesmoord, die ging in de helft uit omdat ik het totaal niet vond smaken echt very strange...
Ook is een goeie maat van me die om de week wel meermaals tript ook gestopt met roken en alle andere zooi buiten mdma en lsd, hij houdt dit nu al 2 hele maanden vol?!?!?!?!
Hebben jullie die ervaringen ook al gehad, als het zo zou zijn, mss is voorstellen om lsd te gebruiken als alternatief om te stoppen met dope ghehe
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."