#1
Goed verwoord. Denk ook vooral een verschil tussen echte psychonauten en mensen die enkel uitzijn op plezier.
Een echte psychonaut is niet vies van plezier, maar dat is bijzaak en mooi meegenomen
De mensen hier die altijd mdma gebruiken bij lsd (ik las hier ergens dat een groep in Amsterdam dat altijd doet) om te garanderen de trip positief te houden, ik vraag me af hoe zij nu een lsd trip zouden ervaren zonder mdma. Wanneer die positieve steun er niet is en je dus op jezelf aangewezen bent, maar totaal niet hebt geleerd hoe om te gaan met de eventuele donkere dalen van een psychedelische ervaring. Of dat om de een of andere reden de mdma een keer helemaal verkeerd valt (het gebeurt) en de lsd je die ellende 10x harder laat voelen.
Ik had in eerdere post ook verteld dat ik het zonder heb gedaan natuurlijk.
Denk een 4 keer 200ug en rond de 250ug.
Maar vond dat ook gewoon minder leuk.
Ook heb ik gehad dat een persoon die er bij was alleen maar issues over zichzelf ging oprakelen en famillie dingen die eigenlijk niet zo erg waren (voor de persoon dus wel) maar van een gelukkige famillie komt en kleine dingen dan ging uitvergroten en dan draait zo een trip al 6 uur lang om een bepaald persoon. Ook al zonder je dan af weer even met iemand af dan bleef dat doorgaan later.
Prima waarschijnlijk met de verkeerde persoon erbij kan gebeuren.
Andere keer zat er een negatief kantje aan de hele avond toen we het zonder MDMA deden.
Mensen begrepen elkaar niet.
En over het algemeen vond ik veel dingen op gezeik eindigen.
Met mijn beste maat waar ik precies mee op 1 lijn lig wel een hele goede trip gehad zonder omdat wij elkaar aanvullen zelfs zonder woorden.
Maar toch miste er iets (ik ben nog nooit fout gegaan ik word alleen maar beter en beter) de euforie! Dat ik in zo een trip ga met zo een goede vibe en helemaal blij ben en me zooo lekker voel en dat dan die LSD daar boven op komt.
"GEWOOON YESSS"
Dus daarom vind ik het gewoon leuker met.
Kom er ook verder mee helpt mij ook in het leven. En leer elke keer weer wat.
Om de bron der bronnen Wikipedia maar weer eens te quoten: 'Een psychonaut is iemand die op ontdekkingsreis gaat in het universum van de geest – een mentale reiziger. In de meest gebruikte zin van het woord verkent een psychonaut zijn geest door middel van of met behulp van psychoactieve stoffen.'
Precies iedereen doet het op zijn eigen manier.
Ik doe het dus op alle manieren.
Ook bijvoorbeeld met ketamine erbij.
Maar mijn grootste voorkeur is dus 60mg MDMA 2 uur later 250ug LSD en dan 4 uur later weer 60mg MDMA en dan misschien later nog een heel klein beetje als de trip erg lang duurt.
Soms ook minder de hele avond hele kleine likjes die maximaal 15mg zijn om de zoveel uur.
Als ik die MDMA zou nemen zonder iets zou ik veel te weinig hebben voor een leuke avond dan heb ik meer nodig.
Gebruik het als een milde achtergrond drugs.
En ben daarnaast ook fan van het mixen van verschillende drug.