Zie hier de ongenuanceerde mening van Rebell jongens en meisjes.
Dat klopt ook wel weer..
Zal daar even nader uitleg op geven omdat mensen zich gelijk beledigd voelde.
De meeste mensen die ik ken die alleen zitten te gebruiken ontwikkelen een drugsprobleem.
Die dwalen steeds meer af en begint het een gewoonte te worden.
In hun eentje zitten drinken elke dag is al een probleem.
Ga je dit ook met allerlei andere drugs doen dan dwaal je steeds meer af.
Ik ken nu verschillende mensen die thuis elke dag zitten te wachten op hun dealer om een pakje coke of keta zitten te wachten.
Speed of 2cb whatever...
Ook mensen die elke dag thuis alcohol aan het drinken zijn.
Dat is niet normaal dat je elke dag wat gebruikt om je goed te voelen!!
En dat is allemaal begonnen met alleen gebruiken.
Heb dat vroeger wel eens gedaan en besefde me toen goed waar ben je nou mee bezig.
Hou drugs op iets gezelligs wat je met vrienden doet.
Maak er geen gewoonte van om thuis alleen in je eentje weg te spacen.
Want ja dan is het einde zoek...