Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! 2cb en lsd zijn ook niet met elkaar te vergelijken vind ik. LSD is een veel intensere trip en een potentere psychedelica. Alleen trippen heeft mijn leven in positieve zin veranderd. Je hoeft met niemand rekening te houden en je hoeft ook geen gesprekken proberen bij te houden (wat je trip weerhoudt om dieper te gaan). Ik ben hierdoor tot hele waardevolle inzichten gekomen dus wat dat betreft kan ik het erg aanraden. MAAR ik ken jou niet dus kan moeilijk inschatten of dit een goed idee is voor jou. Als je het wilt doen, zou ik zeggen neem een lage dosis, 50-100ug. Als je eerste lsd trip echt 170 ug was is dat ook behoorlijk veel voor een eerste keer. Echter, vaak worden zegels verkocht als 150-260ug maar in werkelijkheid kan dat 50-100ug zijn. Dat is het lastige aan het kopen van lsd-25 van een dealer/of vrienden omdat je het ook moeilijk kan testen en kwantificeren. Bereid je goed voor als je het gaat doen. Voel je goed, maak van tevoren eten/ koop fruit (mango, kiwi met schil, bananen etc), rauwe groenten zoals paprika en komkommers vind ik zelf heel erg lekker tijdens het trippen. EN DOSEER LAAG. Een volgende trip kan je dan bepalen of je meer zou willen nemen en zo kan je het opbouwen. Neem ook niet bij!"
"Hey man, Ik raad het je af om de eerste keer lsd op een feest te nemen. Lsd kan heb beste in een rustige en veilige omgeving genomen worden, al helemaal de eerste keer. Daarnaast is lsd enorm leerzaam, ik heb hierdoor ingezien dat de wereld aan mij open ligt. Dit soort inzichten zullen niet opkomen als je lsd op een feest neemt omdat er teveel impulsen zijn. In lage doseringen kan het goed uitpakken, maar denk dat je er veel meer uit kan halen."
"psychedelicoo zei: 1p-lsd wil ik ook nog eens gaan doen, hoe is de bodyload op dit stofje? Klik om te vergroten... Vergeleken met lsd-25 geeft 1p me een wat scherpere headspace en is de bodyload wat meer buzzy/electric inclusief iets meer energie. Lsd25 voelt voor mij iets vrolijker aan en 1p heeft wat meer mindfuck en kom ik tot diepere inzichten. Uiteraard zijn de set en setting de belangrijkste factoren die meespelen hoe een trip verloopt, maar dit zijn mijn ervaringen met beide stoffen tot nu toe. lsd25 5x 1p 6x (excl microdoses)"
"ElvenSpice zei: Zei die de grote vragen durven te stellen en zich verwonderen over deze prachtige wereld. Ik vind het jammer dat het in de jaren 60 zo is verlopen, het was nog te onbekend terrein, hopelijk komt er nog een tijd van begrip voor elkaar en de wereld en veranderen we onze houding als samenleving. Dat is waarom ik psychedelica gebruik, cheers! Klik om te vergroten... Deze mindset delen we!!"
"Zelf de laaste paar keer lemon tek gedaan. Ik heb hier ook veel verhalen over gelezen en sommige zweren bij de effecten. Voor mij persoonlijk heeft het niet een beduidend ander effect los van dat de inwerktijd iets korter is. De reden dat ik het lemon tek doe is dat ik het niet moeilijk vind om een zuur shotje weg te drinken en truffels eten vind ik verschrikkelijk. Ook wordt ik niet misselijk (op de maag) van lemon tek waardoor ik dit samen met thee de beste opties vind om truffels te nuttigen."
"Mindless zei: Hoi Kilian en welkom op het forum! Je kunt elk gedeelte van de paddo opeten. Wel even die vermiculiet korreltjes eraf vegen. Wat betreft de verschillen in visuals tussen LSD en paddo's: Dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar over het algemeen wordt van paddo's vaak gezegd dat de visuals meer natuurlijk/organisch zijn (qua vormen meer harmonisch met wat in de natuur gevonden wordt) en meer natuurlijk ook qua kleuren (minder neon-achtig zoals LSD dat heeft). Dit is in ieder geval mijn ervaring ermee, maar ook die van vele anderen. Los daarvan vind ik psilocybine visuals (paddo's/truffels) persoonlijk veel mooier dan die van LSD (en de LSD 'familie' in het algemeen). En het is niet zozeer te zeggen op welke manier precies, want er is zo'n oneindige verscheidenheid aan soorten visuals die je kunt hebben met psilocybine. Vooral met je ogen dicht zie je de meest verbluffende prachtige visuals en zelfs "werelden" gemaakt van visuals. Voor mij bijna niet te vergelijken met wat ik met LSD (en aanverwanten) heb gezien. Maar er zijn ook mensen die LSD (visuals) prefereren. Klik om te vergroten... Denk jij dat het met truffels nodig is om een hogere dosering te nemen om dezelfde effecten te krijgen qua visuals? Natuurlijk spelen hier een heleboel factoren in mee, maar ik heb gemerkt dat ik na de eerste echt harde trip met super veel visuals (15g atlantis truffels) nooit meer die visuals heb gehad. De keren daarna heb ik ook 15 gram genomen en zelfs al een keer 20 gram, maar de trips waren niet persee sterker. Jij ervaring met hoe ik die visuals weer op kan roepen?"
"UnFyKilianZ zei: High Hawaiians Truffels zijn vrij sterke truffels op vlak van visuals, ik heb daar een kleine portie van geprobeerd en ik zag toch aardig wat dingen bewegen terwijl het een zeer kleine portie was. Klik om te vergroten... Ja ik heb idd al eens high hawaiians gehad, 22 gram zo'n bakje, geprept op de lemon tek manier. Alle voorbereidingen getroffen die nodig zijn. Toch geen heftige trip gehad zonder visuals. Dit heeft ook sowieso temaken met dat ik 2 weken daarvoor ook truffels had gedaan waardoor dit niet een eerlijke vergelijking is. Moet ze nog maar eens een kans geven denk ik. Misschien 25 gram proberen?"
"Mindless zei: Er is een hogere betekenis in hoe dingen aan je getoond worden. Je weet niet hoe, maar het spreekt tot je. En je weet intuïtief exact wat er bedoeld wordt. Op dat moment weliswaar. Het is soms alsof je met moeder aarde communiceert. For real. Alsof de wijsheid van de bomen, de wind, het water, de vogels in stilte tot je spreekt. Klik om te vergroten... Heel erg mooi gezegd en spot on!"
"Je zal misschien niet altijd direct na een feest merken dat je gehoorschade hebt opgelopen, maar op longe termijn zal dit zeker invloed hebben. Als je jarenlang elke maand naar een feest gaat en geen oordoppen indoet kan je er vanuit gaan dat je gehoor achteruit is gegaan. Ik doe ze zelf altijd in, uiteraard om mijn gehoor te beschermen, maar ook omdat ik de muziek vaak storend hard vind staan."
"Hallo beste mensen, Ik heb mijn eerste golden teachers growkit staan, en inmiddels nadert de eerste oogst. Alleen ik zit met het volgende. Twee mushrooms zijn veel sneller gegroeid dan de rest, de vliesjes onder de cap zijn al gescheurd en volgens mij moeten deze geoogst worden, anders laten ze hun sporen vallen. Ze lieten ook uit zichzelf bijna los zo groot en zwaar zijn ze. (zie foto) De andere mushrooms zijn nog klein en sommige zijn net de pinheads zichtbaar. Ik hoor en lees verschillende verhalen: Alles oogsten en opnieuw beginnen, of de rijpe oogsten en de rest laten groeien. Ze staan nu 19 dagen. De eerste oogst zou gem. 600 gram moeten opleveren volgens de smartshop, deze 2 die ik nu heb geoogst zijn bij elkaar 30. Zie foto's ter referentie. De rechtertwee van de foto van de growkit zijn inmiddels geoogst, zie de andere foto. Wat adviseren jullie? En heb ik er goed aan gedaan ze te oogsten? Dankje!"