Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgedicht/ode over LSD

gedicht/ode over LSD

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
vreemde vogels die belgen,maak eens een gedicht/ode over frieten ofzo :tearsofjoy:
grapke hoor,ben zelf een belg...niet slecht dude :wink:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD

LSD,ik had zoveel over jou gehoord,
verhalen over goede en slechte dingen.
Ik was benieuwd, ik zocht en zocht,
maar ik vond je niet.
weken,maanden,zelfs jaren verstreken
tot ik op een dag iemand tegen kwam die
jou al wat beter kende.
Mijn droom werd werkelijkheid of juist fantasie.
ik verzorgde je goed met een dekentje van aluminiumfolie
en een zakje tegen de aardse lucht.
De dag dat ik met jou mee zou gaan naar een andere plek
totaal nieuw voor mij was aangebroken.
Vol spanning pakte ik jou vast en voelde de magie al stromen,
je smelte op mijn tong tot je opeens verdween,je verdween helemaal in mijn gedachten,
in mijn aderen.
Je ging steeds dieper en dieper tot je op de bodem van al mijn gevoelens was.
de kamers van mijn emoties opende je en sloot je voorgoed achter je,
en je kwam er nooit meer uit.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het nogal obsessief. Verder vind ik het gedicht ook niet optimaal.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het ook een beetje jammer :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mja als je naar die jongengs onderschrift krijgt lijkt hij al beetje addict :grin:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah. Weer een acid freak. Was ik ook een tijdje, maar niet zo erg dat ik er een gedicht over schreef ofzo. :P Touché. Maar misschien ooit nog een Albert Hoffman/LSD tattoo ofzo. Heb nog veel te veel ruimte over. :grin:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah das toevallig, ik heb ook een gedicht/liedje geschreven over LSD. En deze komt recht uit mijn hart:

LSD, olé olé
LSD, olé olé
Neem me met je mee.

(herhaal 40x)

LSD, lekker trippen
Aan jou kan niemand tippen
LSD, is lekker lauw
LSD, ik hou van jou

LSD, olé olé
LSD, olé olé
Want LSD, dat is zo lekker spees.

(herhaal 40x)

Mooi toch ? :tearsofjoy:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin: hahaha gewelidig gedichtje rsw :tearsofjoy:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
persoonlijk vind ik die van RSW beter :tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
BT2303 zei:
persoonlijk vind ik die van RSW beter :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

+1
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSDmathXtc zei:
LSD
ik verzorgde je goed met een dekentje van aluminiumfolie

...

LSD je blijft voor altijd in mijn hart,in mijn ziel en in mijn gedachten,
je bent gewoon MIJ...
Klik om te vergroten...

Klinkt wel een beetje verslaafd :grin:
Maar dat eerste vondek toch nog grappig
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
De nacht ruikt als zoete honing
Je bent maar een steen, maar toch ben je koning
Liggend in het gras, waar paarse wolken
en gele kikkers springen.
Waar regenboogvogels vliegen,
en de bomen zingen.
De maan schijnt, door een gat in de lucht.
en laat de regenboogvogel,
schitteren in haar vlucht.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
psych-out zei:
Gone...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."