#1
Ik begrijp de voorzichtigheid hieromtrent zeker wel. Maar 180ug zie ik als maatstaf, die keren dat ik 300 n zelfs 400ug nam raad ik sowieso af, is als meer gevorderde gebruiker een aanwinst. Laatste keren 1cP en 1p lsd waren ook 100ug, maar waren lichte trips ivm mn lsd trips, dus zou hier ook los moeten verdubbelen vr betere trip en waarbij nadelen achterwege blijven.180 was voor mij ook de eerste keer. Was toen 44 dus ook niet zo jong meer. Had wel tripsitters erbij en de setting was perfect. Ik vond het stevig hoor, te doen maar stevig, zou het niet aanraden alleen al vanwege een klein beetje verantwoordelijkheid die je daarmee als ervaringsdeskundige op je neemt. Dat is ook exact de reden dat je hier milde eerste doseringen ziet, gekke dingen doen mensen maar op hun eigen conto 😉