#1
Ik heb deze site voor ogen
ik zou die foto verwijdere!! je ziet de site naam dat mag vlgnsmij niet
Ik heb deze site voor ogen
Here Jezus.Ik vind deze gids wel een aardig idee geven van wat je kunt verwachten bij bepaalde doseringen.
Wel met de kanttekening dat het gaat om ongeverifieerde beweringen. Met LSD is het namelijk zeer lastig om te weten hoeveel je daadwerkelijk binnenkrijgt. Zelfs als je het laat testen wordt LSD vaak niet gekwantificeerd. En ook dan nog kan er verschil zitten tussen de ene en de andere zegel. Het blijft dus wel een beetje nattevingerwerk. Hoewel het op zich wel te doen is om met 1 significant cijfer aan te geven wat ongeveer de dosis is. Dus je kunt schatten dat je tussen de 0-100, tussen de 150-249 microgram, tussen de 250-349 microgram, enzovoorts.
Die discussie hebben we wel vaker gehad, maar ik denk dus nog steeds dat je rc-vendors niet op hun blauwe ogen kunt vertrouwen. 1P-LSD wordt niet gekwantificeerd dus beweringen over de sterkte zijn altijd ongeverifieerd.Echte LSD of een RC?
De reden dat ik dat vraag is omdat echte LSD zelden de dosering bevat die de dealer claimt, waardoor je moeilijk accuraat kunt doseren. (Niet dat dat überhaupt zo goed kan met zegels knippen, maar dat terzijde)
Als je redelijk zeker bent van die 100 ug, zou je dus gewoon 1 zegel per persoon kunnen nemen of eventueel drie kwart zegel als je voorzichtig af wilt tasten. Wel een pincet gebruiken om je zegel vast te houden wanneer je er een stuk afknipt, aangezien de LSD al door de huid opgenomen kan worden.
drugsforum.nl
Klopt. Het is zeker niet zondermeer te vertrouwen. Het is wel mijn eigen ervaring dat RC LSD analogen vrij consistent zijn in sterkte van zegels. En dit hoor ik ook om me heen. Maar nogmaals: hier is niet zondermeer op te vertrouwen natuurlijk.Die discussie hebben we wel vaker gehad, maar ik denk dus nog steeds dat je rc-vendors niet op hun blauwe ogen kunt vertrouwen. 1P-LSD wordt niet gekwantificeerd dus beweringen over de sterkte zijn altijd ongeverifieerd.
Daarom wel handig om een vendor te kiezen die een goede naam heeft (check trustpilot of zo). Dan nog, je weet het pas echt als je hebt laten testen. (niet de kwantiteit helaas...)Daarnaast blijkt in de praktijk ook regelmatig dat de drugs die rc-vendors leveren helemaal niet zuiver zijn en topkwaliteit en precies wat ze hadden beloofd. Zie ook dit topic:
Vervuiling in research chemicals: laat jij je spul testen?
Op de meeste websites van research chemical vendors staat dat de middelen '99% zuiver' zijn, aangedikt met wat stockfoto's van labjassen, glaswerk en wetenschappers met veiligheidsbrillen op. Research chemicals hebben dan ook vaak de reputatie om goed van kwaliteit te zijn, omdat het legaal is...drugsforum.nl
Eh, mij lijkt dat 500 ug LSD wel van een heel ander kaliber is dan 35 mg 2C-B-FLY? Wordt FLY echt zo enorm heftig op hoge dosis? Ik vind het op 20 mg psychedelisch nog vrij flauw.Here Jezus.
Die 1500 dosis...Waarom zou je dit überhaupt willen 😱
T.e.m 500mics lijkt lijkt mij wel een doel.
Omschrijvingen komen goed overeen met hoe ik 35mg 2cb fly zou omschrijven !
25mg oraal en 10mg nasaal is van een heel ander kaliber inderdaad.Eh, mij lijkt dat 500 ug LSD wel van een heel ander kaliber is dan 35 mg 2C-B-FLY? Wordt FLY echt zo enorm heftig op hoge dosis? Ik vind het op 20 mg psychedelisch nog vrij flauw.
OT: 100 ug vind ik een leuke dosering voor een eerste keer. Ik zou zelf net als @Mindless voor een RC-versie gaan, tuurlijk is het nooit helemaal betrouwbaar, maar de kans dat je de gewenste dosis binnen krijgt is veel hoger dan bij ‘echte’ LSD als je bij een bekende vendor bestelt.
25mg oraal en 10mg nasaal is van een heel ander kaliber inderdaad.
Mijn vriendin had 20mg en vondt het meh, ik op 35mg was echt het padje kwijt...
35 was nadien gezien "te" veel. 😄Wow, 35 mg is natuurlijk ook wel echt super veel, maar niet verwacht dat het zo’n groot verschil zou maken! Wordt het dan niet fysiek heel vervelend ook?
180 was voor mij ook de eerste keer. Was toen 44 dus ook niet zo jong meer. Had wel tripsitters erbij en de setting was perfect. Ik vond het stevig hoor, te doen maar stevig, zou het niet aanraden alleen al vanwege een klein beetje verantwoordelijkheid die je daarmee als ervaringsdeskundige op je neemt. Dat is ook exact de reden dat je hier milde eerste doseringen ziet, gekke dingen doen mensen maar op hun eigen conto 😉Goh 180ug lijkt me veilig en lekker begin. 70ug nzo wat hier wordt gesuggereerd kijkt me nogal aan de lage kant. Eerste x 180 n dat ging vet lekker.
Dat subjectieve aspect is indd steeds aanwezig. Ik heb al genoeg ervaren, ik n vriendin beide pellet 2cb (dosering ff vergeten) op, ik ging lekker, lichte controleerbare lsd effecten, fijne bodyhigh n net wat energieker, mr ik zou hier nooit xtc effecten aan geven. Mijn vriendin, die dus zelfde pellet op had, ervaarde mr heel miniem iets n zelfde als met High Hawaiians, ikke ferm trippen n zij amper effect n kotsmisselijk. Toen met 4-FA nam ik vaak 200mg, wat als zeer hoog wordt beschouwd.Heb daar (75ug) op dit moment anders een top ervaring mee!
Ach het verschilt ook hoe gevoelig je ervoor bent.
Hoe zeker ben je dat je echt 180 ug had?Goh 180ug lijkt me veilig en lekker begin. 70ug nzo wat hier wordt gesuggereerd kijkt me nogal aan de lage kant. Eerste x 180 n dat ging vet lekker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."