#1
Hoi allemaal,
Afgelopen week heb ik een super mooie trip (2e ooit) gehad op 150ug. We hebben een hele lange wandeling gemaakt door de natuur en dat was echt overweldigend gaaf. Het viel ons wel op dat deze dosis best wel fysiek stimulerend voelde al, het gaf veel energie en stilzitten was lastig.
Hierdoor liepen we deze keer heel erg tegen een soort besluiteloosheid aan in de piek. We wilden enerzijds blijven lopen, maar ook heel graag ergens zitten om alles beter te kunnen bewonderen. Als we dan toch even gingen zitten of liggen dan werden we een soort gepusht door de energie van LSD om toch maar weer te gaan lopen. Dit ervaarden we als vervelend omdat we gewoon niet helemaal tevreden konden zijn met wat we aan het doen waren. Alsof wat we deden nooit "goed" was want als je loopt dan neem je niet genoeg tijd maar als je gaat zitten dan gaat het knagen dat je door moet.
Is dit voor anderen ook herkenbaar? En zo ja, hoe ga je hiermee om? Wat "doe" je tijdens de piek van je trip en hoe zorg je dat je daar tevreden mee bent?![:)]()
Afgelopen week heb ik een super mooie trip (2e ooit) gehad op 150ug. We hebben een hele lange wandeling gemaakt door de natuur en dat was echt overweldigend gaaf. Het viel ons wel op dat deze dosis best wel fysiek stimulerend voelde al, het gaf veel energie en stilzitten was lastig.
Hierdoor liepen we deze keer heel erg tegen een soort besluiteloosheid aan in de piek. We wilden enerzijds blijven lopen, maar ook heel graag ergens zitten om alles beter te kunnen bewonderen. Als we dan toch even gingen zitten of liggen dan werden we een soort gepusht door de energie van LSD om toch maar weer te gaan lopen. Dit ervaarden we als vervelend omdat we gewoon niet helemaal tevreden konden zijn met wat we aan het doen waren. Alsof wat we deden nooit "goed" was want als je loopt dan neem je niet genoeg tijd maar als je gaat zitten dan gaat het knagen dat je door moet.
Is dit voor anderen ook herkenbaar? En zo ja, hoe ga je hiermee om? Wat "doe" je tijdens de piek van je trip en hoe zorg je dat je daar tevreden mee bent?