Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDark DMT 'The Jungle Alkaloid'

Dark DMT 'The Jungle Alkaloid'

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het lijkt me verstandig als jij eerst LSA doet :wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naar aanleiding van een post van iemand op het research chemicals subforum ben ik heel erg nieuwsgierig geworden. Ik heb wat gegoogled en dit is wat ik er van begrijp:

-Dark DMT is iets anders dan gewone DMT, er zijn veel gelijkenissen.
-Het is een restproduct bij de extractie van DMT uit de minima hostilis mits je gebruik maakt van xylene of toluene.
-Het is een rode kristal.
-Het zou een MAO-remmer zijn. (ayahuasca combi anyone? :P)
-Het zou duisterder aanvoelen dan gewone DMT. Wat hiermee bedoelt wordt weet ik niet.

Correct me if I'm wrong, graag zelfs.

Ik ben wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft of nog meer informatie.

Bronnen:
http://forums.mycotopia.net/botanicals- ... -bark.html
http://www.dmt-nexus.com/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
http://www.dmt-nexus.com/phpBB2/viewtop ... 02169ba937
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pythregius is de volgend mij de enige hardcore koning van het DF die dit puur gerookt heeft. Red jungle DMT of te wel Yuremine is geen een cristal, maar een rode olie drap. Vaak als je DMT rookt zit er wat Yuremine in, als je een verkeerde hit neemt, wat wil zeggen dat je het DMT molecuul kapot maakt door hitte krijg je een lage doses Yuremine binnen, wat resulteerd in een in een duistere minder heldere trip. Yuremine heeft een andere verbrandings temperatuur. Ik heb 4x zo'n verkeerde hit gehad. De laatste keer zag ik opening van de hell als een soort verbrandingsoven. Ik was niet bang voor de trip omdat de visuals niet zo helder waren als een goeie hit DMT. De overheersende kleur was rood zoals in alle vier de keren. Ik werd naar die verbrandingsoven gezogen en liet het begaan. Wat er na volgde had weinig met de hell te maken, maar wel een hele andere trip als DMT. Ik heb geen behoefte om Yuremine te roken vanwege de duistere effecten. Misschien over een tijd wel..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welk restproduct praten we over? Alle polaire spulletjes die overblijven na het het scheiden van de dmt+al het apolaire dat over is+apolair oplosmiddel (heptaan, octaan, ether, whatever je ervoor gebruikt) ?
Persoonlijk lijkt het me vreselijk om een duistere variant van dmt te hebben, omdat de trip zo ontiegelijk heftig is.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb Pythregius er idd over gehoort..

zijn meest zieke trip
dit spul is niet voor de kat zijn pis

heel heftig eng en pijnlijk!

kijk er mee uit

ga eerst gewoon NN - DMT roken
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefoon zei:
dit spul is niet voor de kat zijn pis
Klik om te vergroten...

lol

Telefoon zei:
ga eerst gewoon NN - DMT roken
Klik om te vergroten...

En dan nog blijft het heftig..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Welk restproduct praten we over? Alle polaire spulletjes die overblijven na het het scheiden van de dmt+al het apolaire dat over is+apolair oplosmiddel (heptaan, octaan, ether, whatever je ervoor gebruikt) ?
Persoonlijk lijkt het me vreselijk om een duistere variant van dmt te hebben, omdat de trip zo ontiegelijk heftig is.
Klik om te vergroten...

We praten niet over een restproduct, maar over een stof die in Mimosa zit.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftig genoeg..

Het verhaal wat ik heb gehoord van jeroen klonk niet echt aanlokkelijk. De trip zelf was wel erg mooi, maar daarna werd hij weer helemaal in elkaar gezet (het was een breakthrough) en dat scheen heel erg pijnlijk, vervelend en langdurig te zijn.

Ik vind DMT zelf heftig genoeg, het is vaak wel supervrolijk waardoor je de heftigheid een beetje kan relativeren. Maar als het heel heftig is en ook nog eens heel donker weet ik niet of ik daar nou blij van moet worden.

Mij niet gezien in ieder geval..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripper zei:
DreamWeaver zei:
Welk restproduct praten we over? Alle polaire spulletjes die overblijven na het het scheiden van de dmt+al het apolaire dat over is+apolair oplosmiddel (heptaan, octaan, ether, whatever je ervoor gebruikt) ?
Persoonlijk lijkt het me vreselijk om een duistere variant van dmt te hebben, omdat de trip zo ontiegelijk heftig is.
Klik om te vergroten...

We praten niet over een restproduct, maar over een stof die in Mimosa zit.
Klik om te vergroten...

Begrijp ik, mijn vraag ging over in welk restproduct dat stofje zit. Iemand 'n idee?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dumpy zei:
Heftig genoeg..

Het verhaal wat ik heb gehoord van jeroen klonk niet echt aanlokkelijk. De trip zelf was wel erg mooi, maar daarna werd hij weer helemaal in elkaar gezet (het was een breakthrough) en dat scheen heel erg pijnlijk, vervelend en langdurig te zijn.

Ik vind DMT zelf heftig genoeg, het is vaak wel supervrolijk waardoor je de heftigheid een beetje kan relativeren. Maar als het heel heftig is en ook nog eens heel donker weet ik niet of ik daar nou blij van moet worden.

Mij niet gezien in ieder geval..
Klik om te vergroten...

+1.. Het trok me al niet echt, maar na Jeroen zn verhaal ga ik het zeker niet proberen..
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben (tot nu toe) ook zeker niet van plan dit te proberen. Ik vind het wel heel interessant. Ik heb nog geen eens normale DMT gebruikt. Iets wat ik wel van plan ben. Wacht nog op 2 dingen: mijn 18e verjaardag en het goedje zelf. Misschien dat als ik dat ook leuk/mooi vind dat ik 'the jungle spice' wel eens wil proberen, puur uit nieuwsgierigheid.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
ik heb Pythregius er idd over gehoort..

zijn meest zieke trip
dit spul is niet voor de kat zijn pis

heel heftig eng en pijnlijk!

kijk er mee uit

ga eerst gewoon NN - DMT roken
Klik om te vergroten...
of het de meest zieke trip is durf ik te betwijfelen, het zal alleszinds wel een vd meest ingrijpende zijn, dat wel. Maar is datura niet een graadje meer horror?
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
datura is gewoon langere horror ..
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
datura is horror, dark dmt is gewoon vrij gestoord, buitengewoon gestoord
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamWeaver zei:
Tripper zei:
DreamWeaver zei:
Welk restproduct praten we over? Alle polaire spulletjes die overblijven na het het scheiden van de dmt+al het apolaire dat over is+apolair oplosmiddel (heptaan, octaan, ether, whatever je ervoor gebruikt) ?
Persoonlijk lijkt het me vreselijk om een duistere variant van dmt te hebben, omdat de trip zo ontiegelijk heftig is.
Klik om te vergroten...

We praten niet over een restproduct, maar over een stof die in Mimosa zit.
Klik om te vergroten...

Begrijp ik, mijn vraag ging over in welk restproduct dat stofje zit. Iemand 'n idee?
Klik om te vergroten...

de stof yuramamine zit in de mimosa net als dat er dmt in de mimosa zit, voor beide heb je een bepaalde extractie methode, dmt is overigens veel meer aanwezig dan onze mooie rode kristal.

groetjes
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
pythregius zei:
datura is horror, dark dmt is gewoon vrij gestoord, buitengewoon gestoord
Klik om te vergroten...

Trip report!!
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tripper zei:
pythregius zei:
datura is horror, dark dmt is gewoon vrij gestoord, buitengewoon gestoord
Klik om te vergroten...

Trip report!!
Klik om te vergroten...
Ik weet dat iemand van DF een tijdje geleden een report gemaakt had, weet niet meer wie. Verder zijn er vrij weinig Nederlandse reports te vinden, maar op erowid staat wel een mooie verzameling engelse :)

youtube heeft zelfs datura footage :grin:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit spul lijkt me nou precies doen wat je niet wilt in een trip haha.

Heb je nog bijwerkingen van dat spul? Ik heb gelezen dat (bijv. medicamenteuze) MAO-remmers flinke bijwerkingen kunnen hebben, maar wellicht is dat alleen bij langdurig gebruik.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marten! zei:
Ik weet dat iemand van DF een tijdje geleden een report gemaakt had, weet niet meer wie. Verder zijn er vrij weinig Nederlandse reports te vinden, maar op erowid staat wel een mooie verzameling engelse :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij wilde hij een Dark DMT trip report.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hans zei:
Marten! zei:
Ik weet dat iemand van DF een tijdje geleden een report gemaakt had, weet niet meer wie. Verder zijn er vrij weinig Nederlandse reports te vinden, maar op erowid staat wel een mooie verzameling engelse :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij wilde hij een Dark DMT trip report.
Klik om te vergroten...

Idd. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."