#1
Spor zei:gNuxx zei:moet je eens 2ct7 snuiven, dat is helemaaaal niet goed voor je..
Waarom moet je het dan doen ?
Met de neurotoxiteit van 2c-b valt het geloof ik wel mee hoorErgens bij de tripreports staat een report van iemand die met een doseerfout 330mg afwoog ipv 33 ! En hij leeft nog. Zelf heb ik wel eens 170mg verdeeld over een uur of 4-5 geslikt en ik ben erna nog over een 3m hoge poort met stekels geklommen, met 2 pizza's in mn hand !! Waaruit ik toch wel enigsinds af kan leiden dat ik het nog allemaal wel geregeld krijg.
Overigens heb ik eigenlijk nooit last van een bodyload met 2c's... Iets waar veel mensen jaloers op zijn.


