Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ja zijn repport over dat goedje slaat tweemaal nergens op aangezien zijn dosis overgedoseerd is. Hij heeft het idd onderschat en er waarschijnlijk er niet veel over gelezen Lomp , lomp Maar wat wil je met die 105 kilo [ geintjeuh ] Ahja mag mischien ook wel eens gezegt worden het is immers voor je eigen best wil !"
"anderen met commentaar ???????"
"Wat is een Body load ?????????"
"Weet iemand iets over DREAM van London Underground ??????????????????????????? Dit bevat al de kruiden die ook in Spice zit.... Spice DIAMOND is bij mijn weten het sterkste......... En dat goedje is idd bespoten met JWH-018 enzo....... Iemand weet van Dream ?"
"2 CB IS GEEN RC"