#1
Wat is een Body load ?????????
]en dat was me héél slecht bekomen: de sterkste visuals die je je kan voorstellen, maar een ongezonde, ondraaglijke bodyload, wat een hint is op neurotoxiteit.planckunit zei:Ik wil wel eens een wetenschappelijke publicatie zien waar aangetoond wordt dat > 100 mg 2c-b neurotoxisch is. Het lijkt mij dat 100 mg een totaal arbitraire grens is, en ik ben bovendien geïnteresseerd in het mechanisme van deze zogezegde neurotoxiciteit. Als het niet bekend is hoe deze mogelijke neurotoxiciteit wordt veroorzaakt, is het niet mogelijk om juist in te schatten bij welke dosis neurotoxiciteit begint plaats te vinden bij intranasale inname. Ik denk persoonlijk dat de emotionele impact van dergelijke dosissen een veel groter, mogelijk negatief, effect zal hebben op de gebruiker dan mogelijke neurotoxiciteit zou hebben...
gNuxx zei:moet je eens 2ct7 snuiven, dat is helemaaaal niet goed voor je..
gNuxx zei:moet je eens 2ct7 snuiven, dat is helemaaaal niet goed voor je..
Spor zei:gNuxx zei:moet je eens 2ct7 snuiven, dat is helemaaaal niet goed voor je..
Waarom moet je het dan doen ?
Met de neurotoxiteit van 2c-b valt het geloof ik wel mee hoorErgens bij de tripreports staat een report van iemand die met een doseerfout 330mg afwoog ipv 33 ! En hij leeft nog. Zelf heb ik wel eens 170mg verdeeld over een uur of 4-5 geslikt en ik ben erna nog over een 3m hoge poort met stekels geklommen, met 2 pizza's in mn hand !! Waaruit ik toch wel enigsinds af kan leiden dat ik het nog allemaal wel geregeld krijg.
Overigens heb ik eigenlijk nooit last van een bodyload met 2c's... Iets waar veel mensen jaloers op zijn.
underworld zei:gNuxx zei:moet je eens 2ct7 snuiven, dat is helemaaaal niet goed voor je..
maar je gaat wel snoerthard
leppeh zei:Ik speel dat nuchter al niet eens klaar, hehe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."