ALSNOG BINNEN GEKREGEN!! Duurde wel een maand, en dat zal wel de reden zijn voor het feit dat ik ipv 10 mg 2-DPMP, 50 mg heb gekregen. Ik klaag niet.
Ik vond t gisteren zo'n interessante drug dat ik zonet nog maar wat heb gesnoven, dit spul is echt DE amfetamine vervanger voor mij. Ik gebruik drugs namelijk spiritueel, en pep kost me te veel van mijn lichaam, dit spul onderdrukt alleen de eetlust. Het eet je lichaam niet op. Je word er uiteraard wel lijkbleek van enzo, maar dat is normaal bij dit soort middelen. Het meest ongelooflijk aan dit spul is dat ik gisteren minder als 5 mg heb genomen en dat was al genoeg om mijn denk vermogen beter te maken als dat het is onder invloed van pep. Ik hoef geen eens meer te denken, het antwoord dat ik zoek presenteert zich over het algemeen op de seconde dan ik het nodig heb. Oh ja, en je staat van zo'n kleine hoeveelheid iets van 24 uur lang strak.
Dit is misschien een tip voor mediums, aangezien het de Kroonchakra overactief maakt. (Indien deze is geactiveerd.) Dat is namelijk voor mij wel de reden dat ik dit zulk fijn spul vind. Fuck pep. :P Dit is minder interessant voor mensen die gewoon willen feesten, want het duurt veeeeel te lang voor een feestje en het is puur stimulerend, het heeft geen empathische effecten zoals pep dat een klein beetje heeft. Daardoor zorgt het al vrij snel voor paranoia, maar dit kan ik gelukkig een beetje onder controle houden. (Ik ga niet kijken of iets nou echt is of niet, ik weet welke impulses ik niet op hoef te reageren.) Het doet overigens hetzelfde met je derde oog als pep, voor diegene die hiernaar op zoek is.