Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

167 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kruistollerantie met acid zit er wel in, de werking lijkt ook redelijk op elkaar vind ik hoewel acid wat meer visuals geeft :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
17:40 400 mics.
20:30 600 mics.

23:00 begin van de piek.
03:00 Hoogte punt van de piek.
06:00 einde van de piek.

08:30 In een flinke after space die zo te voelen nog wel zo'n 8 uur gaat duren.

The dragonfly flies high and smooth. :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dit is zoals ooit het bedoeld was en ooit weer gaat worden :mrgreen:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ care to explain that for me? thanks. :grin:

DrippTone zei:
17:40 400 mics.
20:30 600 mics.

23:00 begin van de piek.
03:00 Hoogte punt van de piek.
06:00 einde van de piek.

08:30 In een flinke after space die zo te voelen nog wel zo'n 8 uur gaat duren.

The dragonfly flies high and smooth. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

14:00 End of hyper space, cool down process activated.

Ik ben over een uurtje wel uitgetript, tijd voor ontbijt. :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, heftige shit man. Denk je dat je een gedetailleerd tripreportje gaat schrijven? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
PatrickBateman zei:
Haha, heftige shit man. Denk je dat je een gedetailleerd tripreportje gaat schrijven? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn.
Klik om te vergroten...

Ja ik ga me best doen, maar eigenlijk is er weinig over te vertellen. Althans voor me gevoel is dat zo. Want eigenlijk is het een basis drug, zegmaar een mooie steady trip van 20 tot 30 uur waar je vanalles bij kunt gebruiken. Het blijft heel erg helder en je kunt zuipen en blowen tot je kapot gaat maar visueel gebeurt er niks meer of minder van. Het is gewoon grappig, maar niet zoals LSD. Maarjah dat zelfde vind ik ook van 2c-B. Denk dat al deze stofjes gewoon combi voer is, gemaakt om samen met andere gekke dingen te gebruiken. :P
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand liet in dit topic het woord microdot vallen. Zijn microdots, net als zegels en capsules, een soort vorm waarin bepaalde, heel sterke, drugs kunnen worden ingenomen? Of zijn microdots áltijd bromo dragonfly?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
2C-Em zei:
Jeetje man, wat lang ! Maar wel vet...denk ik zo?
Zou het iets zijn voor op een festival?

Moet in de future maar eens zien hieraan te komen, is wel iets leuks voor een weekendje weg of gewoon een lang spaceweekend thuis :P Maar een keertje opsnorren..
Klik om te vergroten...

Ja ik vind het persoonlijk juist iets voor een festival, het is heel licht trippend. Gewoon net leuk zegmaar. En het is allemaal vrij helder, dus je krijgt alles om je heen nog best normaal mee. En volgens mij kun je het ook goed combineren, ik heb me helemaal lam gezopen en geblowt de hele trip door om het ietsje interesanter te maken. En ik moet zeggen dat gaat heel goed, beter dan wanneer ik nuchter ben. :P

Volgende keer dragonfly word Lowlands. :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bromo is - gezien zijn lange werkingsduur - uitermate geschikt om te fungeren als startsubstantie als je eens een über-combo wilt inplannen. :hearteyes:

Op zich is de stof vrij saai, tenzij je de dosis echt uitermate verhoogt, maar dat zou ik dan weer afraden gezien die enkele gezondheidswaarschuwingen over BDF op hogere dosissen (vaatvernauwing e.d., zie Erowid).

Maar zoiets als 1000ug nemen en er dan tussendoor enkele kortwerkende phens gooien, lijkt me uitermate geschikt om een festival mee uit te zitten.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ErnstJünger zei:
Bromo is - gezien zijn lange werkingsduur - uitermate geschikt om te fungeren als startsubstantie als je eens een über-combo wilt inplannen. :hearteyes:

Op zich is de stof vrij saai, tenzij je de dosis echt uitermate verhoogt, maar dat zou ik dan weer afraden gezien die enkele gezondheidswaarschuwingen over BDF op hogere dosissen (vaatvernauwing e.d., zie Erowid).

Maar zoiets als 1000ug nemen en er dan tussendoor enkele kortwerkende phens gooien, lijkt me uitermate geschikt om een festival mee uit te zitten.
Klik om te vergroten...

Phens? :P Explain please.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Phens? :P Explain please.
Klik om te vergroten...

Phenethylamines, zoals de 2C-familie bijvoorbeeld. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ErnstJünger zei:
DrippTone zei:
Phens? :P Explain please.
Klik om te vergroten...

Phenethylamines, zoals de 2C-familie bijvoorbeeld. :wink:
Klik om te vergroten...

Oh zo, ja ik zat ook al te denken aan een combi met een 2c'tje. :grin:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#13
Microdots zijn gewoon miniscule pilletjes/bolletjes/sterretjes van 1 a 2mm doorsnede, met een gewicht ergens rond de 5mg ofzo. Dus als je bedenkt dat die 5mg voor een deel ook nog binder is, dan blijft er niet heel veel ruimte over voor werkzame stof.

Ze worden dus inderdaad meestal gebruikt voor de meer potente stoffen, ik heb heel wat LSD microdots gehad, en tot een paar jaar geleden kon je er ook vanuit gaan dat als iemand het over microdots had, dat dat gewoon LSD was. De laatste jaren kan het ook BDF zijn, van andere middelen in microdots heb ik eigenlijk nooit gehoord.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
bringabong zei:
Microdots zijn gewoon miniscule pilletjes/bolletjes/sterretjes van 1 a 2mm doorsnede, met een gewicht ergens rond de 5mg ofzo. Dus als je bedenkt dat die 5mg voor een deel ook nog binder is, dan blijft er niet heel veel ruimte over voor werkzame stof.

Ze worden dus inderdaad meestal gebruikt voor de meer potente stoffen, ik heb heel wat LSD microdots gehad, en tot een paar jaar geleden kon je er ook vanuit gaan dat als iemand het over microdots had, dat dat gewoon LSD was. De laatste jaren kan het ook BDF zijn, van andere middelen in microdots heb ik eigenlijk nooit gehoord.
Klik om te vergroten...

Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#15
alainalain zei:
Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
Klik om te vergroten...

Niet heel veel, wat me zo te binnen schiet is DOB, maar dat gaat al gauw boven de 1mg (gemiddelde dosis ongeveer 1,5mg), verder is er nog een redelijk bekend lijstje dat nogal eens genoemd wordt tijdens discussies over zogenaamde "vervuilde LSD", de volgende stoffen zijn ook werkzaam bij 500ug of minder, en zouden dus theoretisch op een zegel kunnen passen:

nicotine
scopolamine
atropine
carbachol
aminopentamide
colchicine
fentanyl
etorphine
resperine
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#16
bringabong zei:
alainalain zei:
Zijn er nog andere drugs behalve LSD en BDF waarvan de werkzame dosis in µg's of minder is?
Klik om te vergroten...

Niet heel veel, wat me zo te binnen schiet is DOB, maar dat gaat al gauw boven de 1mg (gemiddelde dosis ongeveer 1,5mg), verder is er nog een redelijk bekend lijstje dat nogal eens genoemd wordt tijdens discussies over zogenaamde "vervuilde LSD", de volgende stoffen zijn ook werkzaam bij 500ug of minder, en zouden dus theoretisch op een zegel kunnen passen:

nicotine
scopolamine
atropine
carbachol
aminopentamide
colchicine
fentanyl
etorphine
resperine
Klik om te vergroten...

Sommige nieuwe phenethylamines die uit het lab van David Nichols komen, komen wat potentie betreft ook aardig in de buurt. En salvinorin a ook lijkt me.
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bromo-dragonfly is zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor de volgende doden:
http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... eath.shtml

Na dit bericht zijn er in Zweden nog meer doden gevallen.

Bromo-DragonFly word door ene relatief kleine groep mensen gebruikt. Dat het zo snel tot doden leid, is m.i opmerkelijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alfa zei:
Bromo-dragonfly is zeer waarschijnlijk verantwoordelijk voor de volgende doden:
http://www.erowid.org/chemicals/bromo_d ... eath.shtml

Na dit bericht zijn er in Zweden nog meer doden gevallen.

Bromo-DragonFly word door ene relatief kleine groep mensen gebruikt. Dat het zo snel tot doden leid, is m.i opmerkelijk.
Klik om te vergroten...

Maar die lui hebben waarschijnlijk >20mg genomen. Gewoon de vinger nat gemaakt en in het zakje gestoken. Normaal komt het op een blotter of mocrodots.

Ik heb +-1000µg genomen en dat is gewoon leuk maar licht trippen. Dacht dat het echt pas boven de 3000µg echt slecht voor je begon te worden en dat 10mg al dodelijk kan zijn. Dus je moet je gewoon goed inlezen en geen domme dingen doen zoals die mannen hebben gedaan.
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Maar die lui hebben waarschijnlijk >20mg genomen. Gewoon de vinger nat gemaakt en in het zakje gestoken. Normaal komt het op een blotter of mocrodots.
Klik om te vergroten...
Dat is geheel niet duidelijk. Er zijn vage geruchten dat sommigen dit gedaan hebben, maar meer dan vage geruchten zijn dat niet.

uit een onderzoek naar de dood van een jonge vrouw, na inname van zeer waarschijnlijk een normale hoeveelheid bromo-dragonfly:
Case history
In the present case, an 18-year-old woman was found dead after ingestion of a hallucinogenic LSD-like liquid. The woman and her boyfriend had presumably both ingested around 1 mL of the liquid on the preceding evening (between 10 and 11 pm), and their intention was to have sex during the high. At 12 pm they started feeling the ‘‘LSD-trip’’. However, they both fell asleep, and when the boyfriend woke up at 5 amthe following morning, he found his girlfriend dead. A medico-legal autopsy was done on the deceased, and liver, blood, urine and vitreous humour were submitted for toxicological examination. Furthermore, a bottle containing the hallucinogen LSD-like liquid was subjected to analysis. The autopsy findings included oedema of the lungs, slight oedema of the brain, enlargement of the spleen, irritation of the mucous membrane in the stomach and ischemic changes in the kidneys.
Klik om te vergroten...

Analyse stelde vast dat de vloeistof Bromo-DragonFly ipv LSD bevatte.

However, from the deceased’s boyfriend, we know that they both ingested 1mLof the liquid.We have quantified the liquid found with the deceased and found a concentration of 0.69 mg/mL, which means that they ingested approximately 700 µg Bromo-Dragonfly.
According the Internet drug culture database EROWID (www.erowid.org), the usual Bromo-Dragonfly dose in humans has been reported to be in the range of 500–1000 µg. The dose ingested in this case seems to be in the usual dose region, and the boyfriend also survived the dose. However, a lethal concentration of Bromo-Dragonfly may have been attained in the deceased girl because of a different individual response.She might be a poor metabolizer or has
actually ingested more than 1 mL of liquid.
Klik om te vergroten...
Het hele onderzoek vindt je hier: http://www.drugs-forum.com/forum/local_ ... -1&lpage=1

Het is niet enkel een kwestie van inlezen, maar ook een kwestie van in de gaten houden wat de voorgeschiedenis is van een drug. Het gaat hier om research chemicals. Sommige van deze drugs hebben ongewenste en onbekende bijeffecten, die pas duidelijk worden als de drugs op grote schaal gebruikt worden. Als een drug die op kleine schaal gebruikt word problemen oplevert, dan is de kans groot, dat deze een hoog risico-potentieel heeft. M.a.w. als de drug door veel mensen word gebruikt is de kans op ongevallen groot.

Drugs die een effect hebben op de neurotransmitter serotonine kunnen daardoor een bloedvat-samentrekkend effect hebben. Dit word vaso-constrictie genoemd. Dit is uiterst gevaarlijk en is bij bromo-dragonfly geconstateerd.

Waarschuwing: de volgende file bevat zeer confronterende fotos van de door necrosis verminkte handen van Bromo-dragonfly gebruikers/slachtoffers: http://ltarkiv.lakartidningen.se/2008/temp/pda34918.pdf
Necrosis is een bij-effect wat het gevolg is van extreme vasoconstrictie, waarbij delen van het lichaam afsterven.

Ik twijfelde even of ik de fotos zelf in dit topic zou plaatsen, maar weet niet of dat OK zou zijn.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, ik geloof er geen fuck van dat die lui een normale doses hadden. Ze hadden een vloeibare substantie waarvan ze dachten dat het LSD zou zijn. Ze hadden dus gewoon geen fucking clue van wat ze in namen. En die zweedse kerels hebben met de vingers uit een dikke zak BDF gesnoept. Al die mensen hebben >10mg binnen gehad en daardoor zijn ze fucked gegaan. Gewoon goed inlezen wat de doses is. Zorg dat je die ook goed kunt afwegen of verdelen over iets wat wel af te wegen is. En over de dodelijkheid. Er kan gerust van elke RC gezegd worden dat een te grote doses fataal kan zijn. En volgens mij is dat op internet ook wel redelijk duidelijk aan gegeven. Voor alsnog zie ik het risico niet, de meeste RC gebruikers weten wat ze nemen en hoeveel ze nemen. En zijn altijd goed voorbereid en hebben zich voldoende ingelezen. Als je je houd aan de norm, en geen gekke doseringen neemt is er niks aan de hand. Mensen die zulke fouten maken zijn gewoon domme junkies en het is jammer van een leven, maar veel zal je er niet aan gehad hebben.

BTW, dat komt op mijn grafsteen als ik aan een overdoses bezwijk. Domme kut junk die we missen als kiespijn. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."