Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb op een feest

2cb op een feest

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is 2cb onder de 15 Mg geschikt voor een feest?
F
Falkor86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijst :grin: Alleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
In die dosis is het zeker te doen, heel euforisch en sociaal dus uitermate geschikt voor op een feest.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Falkor86 zei:
Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijst :grin: Alleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik
Klik om te vergroten...

Dude je woont in Antwerpen :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lavalamp zei:
Dude je woont in Antwerpen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Eum, Antwerpen is ook Vlaanderen hoor. Pfhahahahahahaha. :tearsofjoy:
Hij gaat ook eens iets zeggen. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Lavalamp zei:
Dude je woont in Antwerpen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Eum, Antwerpen is ook Vlaanderen hoor. Pfhahahahahahaha. :tearsofjoy:
Hij gaat ook eens iets zeggen. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

In Antwerpen is alles te krijgen zeg ik grapjas....

Hazey hoofd? :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaaaja. In heel Vlaanderen is alles te krijgen, het is gewoon een kwestie van connecties hebben.
En ik ben aardig dronken ja. :flushed: Excuses, maar ik vond het wel een geslaagde, als je bedoelde dat Antwerpen niet in Vlaanderen lag. :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Excuses, maar ik vond het wel een geslaagde, als je bedoelde dat Antwerpen niet in Vlaanderen lag. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik dus helemaal niet...

Lees het later nog eens nuchter :grin:
F
Falkor86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol :grin: ja, sorry dat ik niet gans de onderwereld ken é :P 'k vindt dat het toch moeilijk is tegen over een jaar of twee terug. En ze smeren je alleen maar rommel in je nek
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lavalamp zei:
Falkor86 zei:
Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijst :grin: Alleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik
Klik om te vergroten...

Dude je woont in Antwerpen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Exactly my thoughts :tongueout:

En rommel 2cb? Dat is serieus het eerste dat ik daar van hoor. De 2cb in poedervorm die ik al heb gehad is altijd pure as the driven snow geweest. Met pillen maar één enkele ervaring maar die waren ook in orde. (wel laag gedoseerd)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even een beetje offtopic, maar ik koop binnenkort 2cb aan in poedervorm... en daarbij rees de volgende vraag: Ik ga NIET aan de uppers zoals Speed of whatever, maar soms kan een beetje energie geen kwaad.

Als ik 2c-B in lage dosis neem, (10mg?) verbruikt het dan (als upper) nog steeds geen Serotonine?

Vanwaar komt die energie dan? :)
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na een aantal pillen en teveel bier was ik al zo wasted op awakenings (paar duizend mensen)
dat ik gewoon in 1x nog 2 2c-b pillen naar binnengewerkt had
met het idee van het moet op voordat ik thuis ben (too wasted)
uiteindelijk de 2c-b ingeslagen kon ik de lasers niet eens meer volgen waar ze heen gingen.
ik liep achter 2 mensen en ik zag hun hoofd veranderen naar een soortevan 2 enge monster hoofden, hun nek draaide 180 graden en ze keken me aan, in die seconde dat ze me aankeken zoog ik een lucht naar binnen van schrik en dacht meteen 'oke-2cb-rustig-blijven' . iets later sjalaliesjalala kijk ik gewoon en ineens de hele zaal alle hoofden draaiden met supergrote doppen en bleven me aanstaren en toen zoog ik weer een lucht naar binnen van schrik en dacht precies als de vorige situatie en de rest van de avond als mensen hun hoofd zag draaien en naar mij kijken bleven ze grote doppen houden en mij aanstaren, wat niet echt fijn was maar het was te accepteren.
Ik raad het je niet af maar weet wel waar je het doet, wou wel even mijn ervaring met je delen :)
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het 'up-effect' van uppers heeft doorgaans meer te maken met het loslaten of de heropname remmen van dopamine dan met serotonine. En van lage dosis 2cb krijg je zeker wel energie, daarvoor hoeft het geen serotonine te verbruiken hoor. (Als ik het goed heb werkt 2cb wel op je serotonine receptoren, maar dan op dezelfde manier als lsd, namelijk door de serotonine-molecule na te bootsen op je receptoren, maar met de precieze werking van 2cb ben ik niet tot in de details bekend)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het niet echt een drug voor op feesten, en waar mensen het vandaan halen dat het op mdma lijkt snap ik al helemaal niet.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
bij lage doseringen voel ik me eerder stoned als een mdma achtig gevoel, en zodra ik meer pak duurt het even voordat ik snap wat ik zie en hoor. dus naar mijn mening niet echt iets voor op feestjes
l
labuser2010Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog nooit 2-cb gedaan,staat wel op de lijst.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn eerste keer 2C-B was op een feestje, capsule met 23mg [ik bleek eerder tamelijk ongevoelig voor 2C-I, vandaar dat ik deze dosis makkelijk aandurfde].

Ik werd er een klein beetje wappie van, klein beetje warm gevoel, mooie intense kleuren, maar verder niet heel erg veel bijzonders. In mijn ogen erg safe om op een feestje te doen, maar; iedereen reageert natuurlijk anders!
Verder werd een andere keer muziek wel heel erg intens door 2c-b, dus het zou eigenlijk best een goede combi moeten zijn!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
lovely space zei:
Is 2cb onder de 15 Mg geschikt voor een feest?
Klik om te vergroten...
In lage dosissen lijkt het nogal op MDMA heb ik mij laten wijsmaken, dus waarschijnlijk zal dit wel moeten lukken.
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#19
van 15mg merk ik zelf niet veel, dus ja :grin:

misschien best eerst eens checken hoe je er op reageert in rustige omgeving
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#20
15 mg is echt ideaal.. doe je ietstjes te veel dan sta je te trippen. en soms is dat niet echt leuk op een feestje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."