#1
Is 2cb onder de 15 Mg geschikt voor een feest?
Falkor86 zei:Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijstAlleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik
Eum, Antwerpen is ook Vlaanderen hoor. Pfhahahahahahaha.Lavalamp zei:Dude je woont in Antwerpen![]()
KoxBox zei:Eum, Antwerpen is ook Vlaanderen hoor. Pfhahahahahahaha.Lavalamp zei:Dude je woont in Antwerpen![]()
![]()
Hij gaat ook eens iets zeggen.![]()
![]()
KoxBox zei:Excuses, maar ik vond het wel een geslaagde, als je bedoelde dat Antwerpen niet in Vlaanderen lag.![]()
Lavalamp zei:Falkor86 zei:Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijstAlleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik
Dude je woont in Antwerpen![]()
In lage dosissen lijkt het nogal op MDMA heb ik mij laten wijsmaken, dus waarschijnlijk zal dit wel moeten lukken.lovely space zei:Is 2cb onder de 15 Mg geschikt voor een feest?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."