#1
Re: Bromo-Dragonfly
Whoops...
Verkeerd gedrukt, het moest natuurlijk bij RC's komen te staan. ![:grin:]()
Whoops...
Hier is al een topic van in de RC sectie.
Ik heb het tot 2 maal toe gebruikt. Het is wel oke, maar niet echt mega speciaal ofzo. Imho.
Oom Klaas zei:Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.
Hashja zei:6 pagina's vol over Bromo-Dragonfly.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=17511
Xeloc zei:Heb je dan bijgenomen? Of was 1 zegel al een te hoge dosis?
DrippTone zei:Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen.![]()
Bij een normale dosis is er niks aan de hand.
!Bewild zei:DrippTone zei:Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen.![]()
Bij een normale dosis is er niks aan de hand.
Ik vind die uitspraak nogal cru!
Hier in België kan je bijvoorbeeld niet zomaar iets laten testen en als je maar 1 zegel hebt ofzo kan je ook al niet echt laten testen dan..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."