Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromo Dragonfly

Bromo Dragonfly

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Bromo-Dragonfly

Whoops... :flushed: Verkeerd gedrukt, het moest natuurlijk bij RC's komen te staan. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand al ervaring ermee ? :grin:
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Bromo-Dragonfly

Farmaceutische drugs? Whut?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Bromo-Dragonfly

Geen ervaring, wel veel goede dingen over gelezen.
Would love to get my hands on some of that stuff. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Bromo-Dragonfly

Hier is al een topic van in de RC sectie.

Ik heb het tot 2 maal toe gebruikt. Het is wel oke, maar niet echt mega speciaal ofzo. Imho.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Bromo-Dragonfly

Hier is al een topic van in de RC sectie.
Klik om te vergroten...

Niet gevonden. :P

Ik heb het tot 2 maal toe gebruikt. Het is wel oke, maar niet echt mega speciaal ofzo. Imho.
Klik om te vergroten...

Is het wel de moeite om eens gedaan te hebben ?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Bromo-Dragonfly

Ik heb t eens in de efteling en in de burgers zoo gedaan. Beide keren 1mg, was wel dope, maar zou het niet nog is doen (trip ook bijna niet meer). De naspace was altijd wel heel relaxed, he trip zelf soms wat psychedelisch strak staan, ideaal voor een festival eigenlijk. Het duurt wel lang he zeker 11 uur.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Bromo-Dragonfly

Is 1 mg niet wat veel ? :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Bromo-Dragonfly

Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Bromo-Dragonfly

Oom Klaas zei:
Dat verschilt nogal per batch, althans daar werd een aantal jaar geleden nog heftig over gediscussieerd hier. Er zouden 2 batches zijn, de europese en amerikaanse als ik het nog goed weet. De een zou significant potenter zijn dan de ander.
Klik om te vergroten...

Ahja, dat klopt. Dat wist ik al, even niet aan gedacht. :)
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Bromo-Dragonfly

6 pagina's vol over Bromo-Dragonfly.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=17511
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Bromo-Dragonfly

Hashja zei:
6 pagina's vol over Bromo-Dragonfly.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=17511
Klik om te vergroten...

Ah, dankjewel ! :grin:
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Bromo-Dragonfly

Ik zou het nooit aanraden om hier mee te gaan trippen. Vreselijk spul. Complete ego dood en m'n hele arm was verlamd. Kwam door overdosis (per ongeluk), wat LSD had moeten zijn.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Bromo-Dragonfly

Xeloc zei:
Heb je dan bijgenomen? Of was 1 zegel al een te hoge dosis?
Klik om te vergroten...

Niet bijgenomen, van die ene zegel heb ik 2,5 dag getript.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Bromo-Dragonfly

Wow, zwaar...
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Bromo-Dragonfly

Ja ik had er een tripreport over geschreven maar die is nu weg omdat ik perongeluk de helft ervan had verwijderd. Ik schrijf 'm binnenkort opnieuw.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Bromo-Dragonfly

Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen. :rolleyes:

Bij een normale dosis is er niks aan de hand.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Bromo-Dragonfly

DrippTone zei:
Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen. :rolleyes:

Bij een normale dosis is er niks aan de hand.
Klik om te vergroten...

Ik vind die uitspraak nogal cru :rolleyes: !
Hier in België kan je bijvoorbeeld niet zomaar iets laten testen en als je maar 1 zegel hebt ofzo kan je ook al niet echt laten testen dan..
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Bromo-Dragonfly

Heb je dan bijgenomen? Of was 1 zegel al een te hoge dosis?
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Bromo-Dragonfly

Bewild zei:
DrippTone zei:
Eigen schuld dikke bult, altijd laten testen. :rolleyes:

Bij een normale dosis is er niks aan de hand.
Klik om te vergroten...

Ik vind die uitspraak nogal cru :rolleyes: !
Hier in België kan je bijvoorbeeld niet zomaar iets laten testen en als je maar 1 zegel hebt ofzo kan je ook al niet echt laten testen dan..
Klik om te vergroten...

Hier (Finland) kan je je shit ook op geen manier laten testen. MDMA kan je misschien nog testen met zo'n standaard minitestje die je via internet kan bestellen maar bromo dragonfly..... nope.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."