#1
volgends mij hoorde ik shulgin er laatst over vertellen bij het lsd symposium, hij vertelde alleen niets over wat je nu vraagt
geweldig spul, ik raad een dosis van 16 mg aan2C-Em zei:Waarschijnlijk morgenavond even een try-out gunnen![]()
liefst welSpor zei:weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.
Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ?![]()

underworld zei:liefst welSpor zei:weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.
Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ?![]()
![]()
![]()
Ik ook, de setting was gewoon echt verre van briljant, ik ben er zeker van dat het een andere keer in ieder geval beter tot z'n recht zal komen, in welke mate dat dan zal zijn, is nog ff afwachten. Maar ik schrijf dingen niet af als ik zelf de setting niet optimaal heb gemaakt, of ja..gemaakt..als ie niet als optimaal eh, overkwam zullen we maar zeggen!TheFuckingDutchman zei:Ben benieuwd naar je ervaring in een betere setting. Ik wil dit spul echt nog een keer proberen, kvond het briljant
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."