Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4ACO-DMT ??!

4ACO-DMT ??!

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
volgends mij hoorde ik shulgin er laatst over vertellen bij het lsd symposium, hij vertelde alleen niets over wat je nu vraagt
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet meer of ik 4-aco-mipt of 4-aco-dmt had, maar was ik wel weet is dat ik volgende keer beter moet nadenken wat daarvoor had ik een mixbommetje mdma/4fluor gehad, en dat viel echt kkhard! Ik was echt niet goed ervan, mensen waren bizar eng, alles was te overweldigend. Blijkbaar reageert dat nogal met mdma, en zat ik onderweg naar huis midden in de nacht mijn ogen uit te kijken op de snelweg toen mn vriendje me naar huis bracht.

Heel erg leuk spul, maar kijk uit met combineren. :grin:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk morgenavond even een try-out gunnen :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
2C-Em zei:
Waarschijnlijk morgenavond even een try-out gunnen :)
Klik om te vergroten...
geweldig spul, ik raad een dosis van 16 mg aan :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou hoger gestart zijn, ware het niet dat m'n vriendin geen tijd/zin had in een tripje en we dat weekend dus nuchter zijn gebleven. Nou ja, wellicht met O&N, of een ander toekomstig weekendje alsnog. Blijft het nog even liggen waar het ligt dus :openmouth:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier heb ik al een tijdje niet meer gekeken. Mijn ervaringen voor de geinteresseerde.

Ik heb verschillende ervaring met het spul. En mijn conclusie is: ik vind het niet de moeite waard

Een beknopte beschrijving van mijn eerste ervaring:
20mg 4acodmt fumarate geslikt op lege maag samen met 3 andere. Ikzelf heb er zo goed als nix van gemerkt, evenals mijn vaste tripmaat die het ook niet erg speciaal vond. Maar ook geen last van misselijkheid ofzo. De andere 2 die mee deden gingen echte over de kop en vonden het supergeweldig. Later die avond toen de 4acodmt uitgewerkt was hebben we 4 ho mipt erbij gedaan, en dat was een superervaring.

andere ervaring:
Een geruime tijd later zijn we met zijn allen een dag op dezelfde dosis van dit spul het bos in gegaan. Niemand heeft hier echt wat gemerkt. Wel heb ik persoonlijk erg veel last van misselijkheid gedan, en heb ik moeten kosten in het begin. (ik word normaal nooit misselijk van drugs waarbij dat niet hoort, zoals deze) Leuke dag gehad enzo, maar geen visueel of ander effect.

Laatste ervaring:
Ik wou het nog eens aan een test onderwerpen en heb 25mg genomen. Na een uur werd ik weer misselijk, wat zeker een uur aan heeft gehouden maar niet gekosts ditmaal. Toen in mijn eentje gaan wandelen. Ik kan niet zeggen dat er geen effect was, maar het was vooral verbeelding. Geen visueel effect, maar op hele andere dingen letten als normaal, en er de humor van inzien. Opzich leuk, maar als ik er eerst vet misselijk voor moet worden blijf ik bij mn oorspronkelijke statement dat ik het niet de moeite waard vind. Van deze trip heb ik een report, als iemand interesse heeft zeg het maar dan zet ik t online.

Al met al vind ik het niet echt de moeite waard, misselijk worden en vervolgens weinig effect. Zoveel andere dingen waarvan ik niet misselijk word en waarvan de visuals knallen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit ook vaak met paddo's heb, en aangezien 4 aco dmt zich in het lichaam omzet in 4 ho dmt (psylocine) zou het zomaar kunnen dat ik gewoon niet goed tegen psylocine kan en dat de 4 aco dmt daarom niet veel bij me uithaalt.

Ik heb nog een flinke dosis liggen die ik als ik de moed verzameld heb vast en zeker neem, maar dan met een laagje licht eten in mijn maag.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja spor, je weet zelf ook dondersgoed dat het voor ieder persoon verschillend uitpakt, bij de meesten die ik ken die het gebruikt hebben vonden het helemaal geweldig.

maar ja genoeg andere leuke dingen als dit niets voor jou is toch :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.

Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ? :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spor zei:
weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.

Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ? :wink:
Klik om te vergroten...
liefst wel :rockband: :rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
Spor zei:
weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.

Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ? :wink:
Klik om te vergroten...
liefst wel :rockband: :rock:
Klik om te vergroten...

reclameforum.nl ! :wink:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat deze thread niet hoger staat :confused:

M'n beste trip gehad op 4 Aco Dmt. Na inname duurt het niet zo heel lang voor de trip begint (15 min) maar het start heel rustig. Daarbij lijkt het alsof je ook wat mdma binnen hebt - je krijgt er een echt geluks en liefde gevoel van.

Vergeleken met Truffels is het begin dus veel aangenamer. Ik heb immers altijd wat schitige gedachten bij het begin van truffels+paddo's.

We hebben eerst een tijd buiten gelopen en het was net een schilderij. Bij concentratie kon ik visuals op laten komen. Daarna zijn we weer naar binnen gegaan. We dachten dat wel al op de way down waren, maar binnen sloeg een andere fase in. Met muziek gingen we naar een hoogtepunt van de trip waarbij het geluk er van af spatten. Mijn mind ging ook werken maar paranoia momenten bleven weg. :hearteyes:

De landing was erg zacht en je kon het gevoel nog lang merken in lichte dosis.

Ik heb trouwens 11mg genomen. Vrienden wat meer en die hadden ook meer visuals.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vond het als paddos maar dan zonder het magische eraan. En er gaan niet zoveel gedachten gedachten door je hoofd en dat vind ik juist zo leuk aan paddos, dat denken en anders denken.

mijn vriend hoeft het ook niet meer en was blij dat ik hem maar de helft had gegeven als wat hij eerst wou nemen. :)
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Naja ik heb niet altijd behoefte aan de flinke mindfuck van truffels. En dat geluksgevoel gecombineerd met wat visuals (die ik bij truffels niet echt heb) en een andere perceptie vond ik echt vet. Ik bleef ook heel helder. :)

gaat het zeker nog paar keer proberen.
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toen ik 4 Aco Dmt nam had ik een ontzettend geluksgevoel. Maar die dag was ook perfect - een zonnige lente dag met hele goede vrienden doorgebracht. We zaten met z'n vieren op 1 lijn en we beschreven allemaal hetzelfde intense geluksgevoel. Niet perse het love gevoel van XTC alhoewel dat er ook bijzat.

Buiten had ik wat minder visuals, al was de wereld net een schilderij. Een andere perceptie.

Eenmaal binnen draaide het plafond, de muren en vloeiden veel dingen in elkaar samen.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onlangs dan eindelijk voor het eerst geprobeerd.

27mg van de fumaraat variant.

Setting was echter niet echt ideaal, laat begonnen, m'n broertje had zin om te trippen. Dus dit maar gedaan samen. Echter hij viel in slaap voor het in sloeg. Paar keer wakker gemaakt, maar was ook niet echt wakker te houden. Toen maar beetje laten zitten, wilde zelf ook maar gaan slapen, zag het een beetje als mislukt. Uiteindelijk uren wakker gelegen, liggen piekeren ook. CEV's en OEV's aanwezig. M'n broertje had een uurtje of 4 gepit, waarna ik zo'n beetje eindelijk in slaap viel, vervolgens heeft hij zelf nog een aantal uren alleen getript.
Al met al wel werkzaam, maar vraagt duidelijk om een re-try met een betere setting. Wordt vervolgd dus :)
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben benieuwd naar je ervaring in een betere setting. Ik wil dit spul echt nog een keer proberen, kvond het briljant
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is dit een godvergeten brilliant spul!!

Ik heb vorig weekend 2 hits genomen, de eerste dag 22mg, de volgende dag 21mg.

De eerste dag kon ik alleen maar liggen en lachen. Eerst volgende een lichte introspectieve fase waarin ik echt heel diep en relaxed ontspande. De tijd viel van me af en ik kwam heel erg tot rust. Daarna volgde een heel euforische lacherige fase waarin ik geeneens een reden nodig had om te lachen. Geweldig spul, meerdere keren tot huilen aan toe moeten lachen. :grin: Echt geweldig jezus!

Goed, de dag erna geen kater, we waren op een vakantiepark en hadden die dag ook nog vrij daar dus besloten we het gewoon weer te doen. 21mg gedropt, en weer even liggen, deze keer waren we al erg ontspannen, gewend aan de tripmindstate en misschien ook wat tolleranter. Dus gingen we heel de dag mountainbiken wat echt de shit was. Lekker bezig met veel plezier en gevoel van een zijn met de natuur.

Wat ik nou zo apart vind, het is echt net als paddo's! Het voelt heel natuurlijk aan, geeft een zelfde soort space, zelfde soort visuals ook bij een vriend van mij (ik heb nooit visuals).
Maar het voelde veel relaxder, zonder de spanning en gek lichamelijk gevoel wat paddo's kan geven. Goed dit waren mijn eerste 2 keer dus ik moet niet te snel tot conclusies komen, maar ik vond het top! :grin:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#18
TheFuckingDutchman zei:
Ben benieuwd naar je ervaring in een betere setting. Ik wil dit spul echt nog een keer proberen, kvond het briljant
Klik om te vergroten...
Ik ook, de setting was gewoon echt verre van briljant, ik ben er zeker van dat het een andere keer in ieder geval beter tot z'n recht zal komen, in welke mate dat dan zal zijn, is nog ff afwachten. Maar ik schrijf dingen niet af als ik zelf de setting niet optimaal heb gemaakt, of ja..gemaakt..als ie niet als optimaal eh, overkwam zullen we maar zeggen!
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand nog ervaringen? Ik heb wss over paar maanden weer beschikking tot dit goedje :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Lol ben je aan het sparen?

T staat wel weer hoog op mijn to do lijst, hoef zelf geen paddos meer te doen sinds ik deze heb ontdekt, echt zo hard de shit. Paddo zonder de negatieve effecten, maar wel volop natural, ben er echt lyrisch over. Goede kans dat ik het binnen een paar weken weer doe, laat het jullie weten. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."