Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4ACO-DMT ??!

4ACO-DMT ??!

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
planckunitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doerak zei:
Hm... ik ben toch al een tijdje bezig met N,N-DMT, maar hier heb ik nooit van gehoord. Vaag. Het is een geacetyleerde vorm van psilocyn, maar lijkt qua structuur dus op DMT. Dat klinkt interessant! Hier ga ik meer over uitzoeken :)
Klik om te vergroten...
Psilocybine lijkt qua structuur evenveel op DMT hoor. Zowel psilocybine, als psilocine, als 4-AcO-DMT zijn identiek aan het DMT-molecule met op de 4- positie respectievelijk een phosphoryloxy-, hydroxy- en acetoxygroep. Het is dan ook mijn opinie dat psilocybine en 4-AcO-DMT worden gehydrolyseerd tot psilocin, en dat het verschil in kwalitatieve effecten voornamelijk te wijten is aan het feit dat de uiteindelijke concentratie en verdeling van het product lichtjes verschillen omdat de esters moeten doorbroken worden.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat ik hoor ervan kun je veel beter 4-aco-mipt nemen, schijnt veel meer naar paddestoelen te neigen met een veel toffere trip. Eerst heel introspectief en daarna heel outrospectief met meer visuals is vaak t patroon ervan wat ik hoor.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
4 aco ? http://en.wikipedia.org/wiki/O-Acetylpsilocin
dus paddo-kristallen kan je acetyleren , net als wilgensap,,
geacetyleerde wilgensap is acetyl-salicylzuur,,
wat is acetyl?
en hoe acetyleer je paddokristallen,,? en is dat dan 4 aco DMT ?
p
planckunitLid
01-01-2024, 00:00
#4
vogel zei:
4 aco ? http://en.wikipedia.org/wiki/O-Acetylpsilocin
dus paddo-kristallen kan je acetyleren , net als wilgensap,,
geacetyleerde wilgensap is acetyl-salicylzuur,,
wat is acetyl?
en hoe acetyleer je paddokristallen,,? en is dat dan 4 aco DMT ?
Klik om te vergroten...
Ik ga er van uit dat dat met paddokristallen het volgende bedoeld wordt: een zuiver extract van de actieve alkaloïden van psychedelische paddenstoelen. In principe is het theoretisch mogelijk om dit extract om te zetten in 4-AcO-DMT. De makkelijkste route is waarschijnlijk: alles hydrolyseren naar psilocine, de bekomen psilocine opzuiveren en acetyleren met een acetylerend reagens (e.g. azijnzuuranhydride). Doch, dit is een moeilijk en onefficient proces, gezien de onstabiliteit van psilocine. Chemisch gezien is het haalbaar, maar vrij lastig. Qua moeilijkheid dus echt wel enkele grootteorden lastiger dan een dmt-extractie ofzo, niet echt iets voor in de "keuken". De meeste 4-AcO-DMT wordt volgens mij trouwens gemaakt via 4-benzyloxy-DMT, een iets eenvoudigere synthese. Nog steeds gevorderd! Acetyl- is (CH3CO-), een licht polaire organische restgroep.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geef mij dan maar gewoon paddo'tjes
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#6
4 ACO DMT
dosage: 23 mg

Leuke euphorische gezellige avond met m'n vriend.
Leuke trippy muziek en beetje gekletst
Maar ik had het heel anders verwacht, ik dacht dat ik meer patronen zou zien. maar dat viel heel erg tegen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor de rest al wat meer ervaringen? ben van plan dit goedje mischien volgend weekend uit te testen.
hoorde dat het op emotioneel niveau redelijk afgevlakt is in tegenstelling tot de diepgang van paddo's. dus zou ik het kunnen zien als een monotone visuele trip?
dat zou opzich wel interessant zijn om het als basisstof te gebruiken :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet niet meer of ik 4-aco-mipt of 4-aco-dmt had, maar was ik wel weet is dat ik volgende keer beter moet nadenken wat daarvoor had ik een mixbommetje mdma/4fluor gehad, en dat viel echt kkhard! Ik was echt niet goed ervan, mensen waren bizar eng, alles was te overweldigend. Blijkbaar reageert dat nogal met mdma, en zat ik onderweg naar huis midden in de nacht mijn ogen uit te kijken op de snelweg toen mn vriendje me naar huis bracht.

Heel erg leuk spul, maar kijk uit met combineren. :grin:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarschijnlijk morgenavond even een try-out gunnen :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
2C-Em zei:
Waarschijnlijk morgenavond even een try-out gunnen :)
Klik om te vergroten...
geweldig spul, ik raad een dosis van 16 mg aan :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou hoger gestart zijn, ware het niet dat m'n vriendin geen tijd/zin had in een tripje en we dat weekend dus nuchter zijn gebleven. Nou ja, wellicht met O&N, of een ander toekomstig weekendje alsnog. Blijft het nog even liggen waar het ligt dus :openmouth:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier heb ik al een tijdje niet meer gekeken. Mijn ervaringen voor de geinteresseerde.

Ik heb verschillende ervaring met het spul. En mijn conclusie is: ik vind het niet de moeite waard

Een beknopte beschrijving van mijn eerste ervaring:
20mg 4acodmt fumarate geslikt op lege maag samen met 3 andere. Ikzelf heb er zo goed als nix van gemerkt, evenals mijn vaste tripmaat die het ook niet erg speciaal vond. Maar ook geen last van misselijkheid ofzo. De andere 2 die mee deden gingen echte over de kop en vonden het supergeweldig. Later die avond toen de 4acodmt uitgewerkt was hebben we 4 ho mipt erbij gedaan, en dat was een superervaring.

andere ervaring:
Een geruime tijd later zijn we met zijn allen een dag op dezelfde dosis van dit spul het bos in gegaan. Niemand heeft hier echt wat gemerkt. Wel heb ik persoonlijk erg veel last van misselijkheid gedan, en heb ik moeten kosten in het begin. (ik word normaal nooit misselijk van drugs waarbij dat niet hoort, zoals deze) Leuke dag gehad enzo, maar geen visueel of ander effect.

Laatste ervaring:
Ik wou het nog eens aan een test onderwerpen en heb 25mg genomen. Na een uur werd ik weer misselijk, wat zeker een uur aan heeft gehouden maar niet gekosts ditmaal. Toen in mijn eentje gaan wandelen. Ik kan niet zeggen dat er geen effect was, maar het was vooral verbeelding. Geen visueel effect, maar op hele andere dingen letten als normaal, en er de humor van inzien. Opzich leuk, maar als ik er eerst vet misselijk voor moet worden blijf ik bij mn oorspronkelijke statement dat ik het niet de moeite waard vind. Van deze trip heb ik een report, als iemand interesse heeft zeg het maar dan zet ik t online.

Al met al vind ik het niet echt de moeite waard, misselijk worden en vervolgens weinig effect. Zoveel andere dingen waarvan ik niet misselijk word en waarvan de visuals knallen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit ook vaak met paddo's heb, en aangezien 4 aco dmt zich in het lichaam omzet in 4 ho dmt (psylocine) zou het zomaar kunnen dat ik gewoon niet goed tegen psylocine kan en dat de 4 aco dmt daarom niet veel bij me uithaalt.

Ik heb nog een flinke dosis liggen die ik als ik de moed verzameld heb vast en zeker neem, maar dan met een laagje licht eten in mijn maag.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja spor, je weet zelf ook dondersgoed dat het voor ieder persoon verschillend uitpakt, bij de meesten die ik ken die het gebruikt hebben vonden het helemaal geweldig.

maar ja genoeg andere leuke dingen als dit niets voor jou is toch :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.

Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ? :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spor zei:
weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.

Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ? :wink:
Klik om te vergroten...
liefst wel :rockband: :rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
underworld zei:
Spor zei:
weet ik ook dondersgoed, ik zet hier toch ook alleen MIJN ervaring neer ? Staat bij de eerste ervaring dat andere het een superervaring vonden.

Of mag ik hier alleen posten als ik het zelf ook tof vond ? :wink:
Klik om te vergroten...
liefst wel :rockband: :rock:
Klik om te vergroten...

reclameforum.nl ! :wink:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat deze thread niet hoger staat :confused:

M'n beste trip gehad op 4 Aco Dmt. Na inname duurt het niet zo heel lang voor de trip begint (15 min) maar het start heel rustig. Daarbij lijkt het alsof je ook wat mdma binnen hebt - je krijgt er een echt geluks en liefde gevoel van.

Vergeleken met Truffels is het begin dus veel aangenamer. Ik heb immers altijd wat schitige gedachten bij het begin van truffels+paddo's.

We hebben eerst een tijd buiten gelopen en het was net een schilderij. Bij concentratie kon ik visuals op laten komen. Daarna zijn we weer naar binnen gegaan. We dachten dat wel al op de way down waren, maar binnen sloeg een andere fase in. Met muziek gingen we naar een hoogtepunt van de trip waarbij het geluk er van af spatten. Mijn mind ging ook werken maar paranoia momenten bleven weg. :hearteyes:

De landing was erg zacht en je kon het gevoel nog lang merken in lichte dosis.

Ik heb trouwens 11mg genomen. Vrienden wat meer en die hadden ook meer visuals.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vond het als paddos maar dan zonder het magische eraan. En er gaan niet zoveel gedachten gedachten door je hoofd en dat vind ik juist zo leuk aan paddos, dat denken en anders denken.

mijn vriend hoeft het ook niet meer en was blij dat ik hem maar de helft had gegeven als wat hij eerst wou nemen. :)
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Naja ik heb niet altijd behoefte aan de flinke mindfuck van truffels. En dat geluksgevoel gecombineerd met wat visuals (die ik bij truffels niet echt heb) en een andere perceptie vond ik echt vet. Ik bleef ook heel helder. :)

gaat het zeker nog paar keer proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."