Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over (on)benkende drug?

Vraag over (on)benkende drug?

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
rushhourLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik woon in België.
Het kost tussen de 30 en 35 euro voor een gram.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat.

Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is?
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#3
PatrickBateman zei:
Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat.

Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is?
Klik om te vergroten...

In België liggen zowiezo de prijzen een stuk hoger dan in Nederland hoor :wink: Enkel bij speed/coke/ghb (de courante drugs dus) denk ik dat je rond dezelfde prijs zit, maar alles gaande van xtc/keta/rc's zijn hier stukken duurder door moeilijke verkrijgbaarheid.
r
rushhourLid
01-01-2024, 00:00
#4
PatrickBateman zei:
Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat.

Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is?
Klik om te vergroten...


Het is mephedrone, ik heb wat rondgevraagd
en het is best duur.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkBeatz zei:
PatrickBateman zei:
Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat.

Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is?
Klik om te vergroten...

In België liggen zowiezo de prijzen een stuk hoger dan in Nederland hoor :wink: Enkel bij speed/coke/ghb (de courante drugs dus) denk ik dat je rond dezelfde prijs zit, maar alles gaande van xtc/keta/rc's zijn hier stukken duurder door moeilijke verkrijgbaarheid.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

jij wel ja

inderdaad methcathinone, mensen zouden zich moeten schamen om zo'n onschappelijke prijzen te vragen voor zo'n (makkelijk te synthetiseren) drug
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Methcathinone is geen wit kristal :P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Methcathinone is geen wit kristal :P
Klik om te vergroten...
alsje het topic doorgelezen had hadje gezien dat de topicstarter nu weet wat het is , en dat is mpehedrone
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
gamezz zei:
W.F.L. zei:
Methcathinone is geen wit kristal :P
Klik om te vergroten...
alsje het topic doorgelezen had hadje gezien dat de topicstarter nu weet wat het is , en dat is mpehedrone
Klik om te vergroten...

Ik gaf een reactie op Beanhead. Ik heb het topic doorgelezen en ik weet dat de TS zijn antwoord al heeft. Beanhead zegt "inderdaad methcathinone", maar ik weet uit eigen ervaring dat dat geen wit kristal is. Leg jij maar eens uit wat dat nu met elkaar te maken heeft? :confused:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
DarkBeatz zei:
PatrickBateman zei:
Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat.

Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is?
Klik om te vergroten...

In België liggen zowiezo de prijzen een stuk hoger dan in Nederland hoor :wink: Enkel bij speed/coke/ghb (de courante drugs dus) denk ik dat je rond dezelfde prijs zit, maar alles gaande van xtc/keta/rc's zijn hier stukken duurder door moeilijke verkrijgbaarheid.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

jij wel ja

inderdaad methcathinone, mensen zouden zich moeten schamen om zo'n onschappelijke prijzen te vragen voor zo'n (makkelijk te synthetiseren) drug
Klik om te vergroten...
Het is maar wat je onschappelijk noemt, think outside the box, dat jij iets goedkoper kunt regelen zegt niet dat een prijs perse onschappelijk is.

Ware het niet dat de prijs hiervoor inderdaad wat hoger is dan gemiddeld. Of iets schappelijk is of niet kan de gebruiker zelf beter bepalen. In vergelijking met biertjes of baco'tjes in een kroeg is bijna elke drug schappelijk geprijsd, dus waar hebben we het over :)
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kon het op elements ook krijgen, maar ik had al genoeg pep en mdma op dus dacht zal het maar laten.
vooral omdat ik absoluut niet wist wat het was.
Een maat van mij had het geprobeerd en ik heb er daarna achter zitten zoeken zoeken zoeken wat het was.
D.m.v. zijn ervaring heb ik het kunnen vinden en ik ben er bijna zeker van dat het gaat om mc-pp
een niet zo leuk, mdma achtig product
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk haast dat het de{ Methylcathitone}is.

Had laast ook ergens gelezen dat iemand zijn pep had laten testen.

Daar kwan ook al 52% MC dus in.
:smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Net als MCCP is het ook een stof wat een ietwat zelfde werking heeft als MDMA.

Maar dan veel minder en je kan er ziek van worden!!!! :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Dus in feite weer iemand die niet voor het gevoel/ervaring gaat.

maar puur geld,geld,geld. :angry: :angry: :angry:

okee als ze dan ook nog gaan mixen {beetje echte shit wat goed is!+beetje boel van de nepshit}

Dat vind ik dan helemaal dom bezig. :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

Verkoop dan 1 goeie MDMA pil!!!!!!!!!! dan 50 met shit dat je maar een keer verkoopt.

Dus al de kenners {die met 1goeie tevreden zijn} zie je nooit weer.

En wat over blijft is de shit wat je niet aan de straat stenen kwijt raakt.

Dus als je gaat klooien met je handel voor het geld.

Kun je dus lelijk op de bek gaan {voor je begonnen bent hb je je potentiele klanten al weggejaagd met je baggershit. :kots: :kots:

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
r
rushhourLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier in de buurt wordt tegenwoordig wel is geproken over mc.
Het is een wit kristal,(het blinkt toch) poeder.
Maar voor wat staat mc? Ik vind er niets over terug en hoop dat ik hier wat meer uitleg zou kunnen krijgen.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
op Dour was er een kerel die zij dat hij MC had,
hij zij dat het methcathinone was (ephedrone) of 4-methylmethcathinone(wat dus gewoon mephedrone is) (was een van de 2)
misschien eens aan een persoon vragen die het eens getest heeft?
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja, weten we nog weinig. Devies blijft dus: laten testen.
r
rushhourLid
01-01-2024, 00:00
#15
gamezz zei:
op Dour was er een kerel die zij dat hij MC had,
hij zij dat het methcathinone was (ephedrone) of 4-methylmethcathinone(wat dus gewoon mephedrone is) (was een van de 2)
misschien eens aan een persoon vragen die het eens getest heeft?
Klik om te vergroten...

Dit heb ik al is gedaan, en hij kon er niet echt een uitleg aan geven.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
is het duur? woonje in nederland?
anders koop je gewoon een gram en laat je een deel testen, zo heb je zekerheid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."