#1
2C-Em zei:Hoeveel had je genomen?
Ik denk rond de 40 mg.
Petrovic zei:Kreeg je geen oppeppend effect? Sommigen zeggen dat het ook wat weg heeft van MDMA.Sublimo zei:Ik heb het geprobeerd, buiten een vervelende bodyload heb ik niks gemerkt, terwijl de dosis toch hoog genoeg was...
Ik heb inderdaad wel een oppeppend effect gekregen, zelfs een licht trip gevoel. Dat was toen de trip moest beginnen, daarna is dat weer afgezwakt en bleef de irritante bodyload. Ik wil het nog eens opnieuw proberen, er worden immers mooie dingen over verteld.