Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een tijdje terug 30 mg gedaan, samen met een vriend. Duurde lang voordat het opkwam, na een uur werd ik misselijk, ging over mijn nek en toen na 1,5 a 2 het effect begon voelde ik me weer prima. Milde visuals, niet al te sterke bodyload, nog redelijk helder. Dus we vonden het een goed middel om nog wat andere tryptamines overheen te gooien, aangezien 2C's en andere phenethylamines niet goed combineren. DMT, en 4-AcO-MiPT gingen er prima bij, net als ketamine. Verder kan ik na inname van de 4-Aco-MiPT niet veel meer zeggen over wat AMT deed, maar de combinatie duurde vrij lang."
"leuk reportje! alleen mtv is slecht voor je :P"
"hoi, ik vroeg me af of er mensen ervaringen hadden met het roken van kleine hoeveelheden mao-remmers (bijv. p. harmala) tijdens de piek van een andere psychedelische drug. mckenna beschrijft het als 'plant television', en hoewel dat leuk klinkt is het maar 1 mening. (en ik heb erowid al doorgespit, vind het gewoon ook leuk om het hier te lezen)"