Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszo zoek je goed

zo zoek je goed

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
vogel zei:
ik klets geen gein,, het bewijs is geworteld....,,,,,
Klik om te vergroten...

Vogel gaat echt loos in zijn eigen topic



Rare vogel :rolleyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben benieuwd naar zijn bronnen.
Is het geen schizofrene forum waar hij die rotzooi vandaan haalt?

En VOGEL: KAP MET DRUGS JONGEN! JE MAAKT JEZELF HELEMAAL KAPOT!!
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindgamer zei:
Ben benieuwd naar zijn bronnen.
Is het geen schizofrene forum waar hij die rotzooi vandaan haalt?

En VOGEL: KAP MET DRUGS JONGEN! JE MAAKT JEZELF HELEMAAL KAPOT!!
Klik om te vergroten...
helemaal KAPOT door de LSD tuurlijk,, zalig toch
helemaal kapot door de ,, LSD,, echt waar helemaal me persoonlijkheid gewist,,
de autist is gewist,, ik ben een ,,,,,,>> zie onderschrift
please fok een end heen,!!! met je schizofreen,, ik ben gewoon zenuwziek door zenuwgif

methyl-bromide in zeecontainers
Jaarlijks worden er tonnen dodelijk gifgas in zeecontainers geblazen om tropische insecten buiten de grens te houden. Maar dit gas blijft in de containers hangen en trekt in de producten.
Klik om te vergroten...
fimpje start vanzelf met spelen,, heb denk ff laadtijd nodig,, anders klikken op klein/en of grote zwarte vlakje
http://www.eenvandaag.nl/index.php?modu ... 58,34361,0
chck die filmpje van éénvandaag,, daar zie een je een bruine man,,
genaamd Melvin Baron,, je ziet in die flimpje bij de 2de en 9de minuut
dat Melvin een insult krijgt
epileptische aanval,, kwijl komt uit ze mond,,.best schokkend om te zien,,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
hippievogel zei:
Mindgamer zei:
Ben benieuwd naar zijn bronnen.
Is het geen schizofrene forum waar hij die rotzooi vandaan haalt?

En VOGEL: KAP MET DRUGS JONGEN! JE MAAKT JEZELF HELEMAAL KAPOT!!
Klik om te vergroten...
helemaal KAPOT door de LSD tuurlijk,, zalig toch
helemaal kapot door de ,, LSD,, echt waar helemaal me persoonlijkheid gewist,,
de autist is gewist,, ik ben een ,,,,,,>> zie onderschrift
Klik om te vergroten...

:) hippievogel heb geen onderschrift,, hihi,, vogel wel ,,
zie het onderschrift van vogel dus,,
anders leef ik door de amalgaam als een hindoestaan, of een Hippie-indiaan ,
of een analyserende jungiaan,
hindoeisme, is niet alleen een natuurreligie,, maar ook een levensstijl,, toch ?
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://player.omroep.nl/?aflID=8712647& ... nd=0:15:48
directe link naar filmpje misschien dat die beter werkt
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vogel, niet lullig bedoeld maar begin aub een nieuw topic over gif kwik en drugs, dan kome we hier ten minste niet ineens een paar keer dezelfde berg text tege waar ik eerlyk gezegd niet veel van snap
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lapzwans zei:
Vogel, niet lullig bedoeld maar begin aub een nieuw topic over gif kwik en drugs, dan kome we hier ten minste niet ineens een paar keer dezelfde berg text tege waar ik eerlyk gezegd niet veel van snap
Klik om te vergroten...


het is allemaal verschillende stukjes tekts hoor in deze topic,,
trouwens der is zijn al twee topics wat betreft de spirituele kant van het verhaal,,
en der zijn twee topics wat betreft de medische kant van het verhaal,.,
ja duhhh , ik ga niet nog een 5de topic openen :wave:
jij vind het ook niet leuk als je jouw onderwerp moet verschuiven naar een andere topic
dan kom je met twee halve verhalen , leest zo lastig
als je niet ben geinterreseerd in verkwikt en gefluorideerd ,
gedesillusioneerd en geradicaliseerd,, lees hier dan niet


Mission accomplished: Globe enveloped in a radioactive,
toxic chemical, heavy metal and nano particle-laden haze

The good news: Wireless toys and communications are "awesome,"
war is more lethal and airplanes are better able to hide from one another

The bad news: People, plants and animals are collapsing under the toxic
burdens they are carrying; biological apocalypse is looming large

You, me and our children are now breathing ethylene-dibromide,
nanoparticulates of aluminum, barium and cationic polymer fibers capable
of growing and reproducing inside our bodies
Klik om te vergroten...

Smallstorm, who previously produced the highly acclaimed documentary 9/11 Mysteries (2006) has immersed herself in the global chemtrail emergency. According to Smallstorm, "The [chemtrail] spraying is part of an integrated atmospheric weapons system. Though it seems the program is currently about weather modification, the aerosols contain nano-engineered biologics, or weaponized parasites. According to those who have done the research, we are virtually all infected. Perhaps ‘seeded’ would be a better word.

"The mix of engineered parasites, pathogens, toxic heavy metals and nanobots is designed to assemble within us to create a microchipped terrain. Never mind the dog-and-pony-show discussion about future RFID (radio frequency identification) tags. It’s already done."
Klik om te vergroten...

Welcome to the brave new world of toxic skies, weather control, mind control and population control through the use of chemtrails modulated with electromagnetic frequencies generated by HAARP. Our health is under attack as evidenced by the skyrocketing rates of chemtrail-induced lung cancer, asthma and pulmonary/respiratory problems as well as the emergence of a new plague, Morgellons disease, an infection of unknown pathology that has been diagnosed in an estimated 60,000 Americans in over 12,000 families in the U.S. There is a corporate media blackout on this subject and public officials are either unable or unwilling to do or say anything about the fact that our entire planet is covered in a thick toxic haze. We are on our own. The only way to sound the alarm is by word of mouth. People are already dying because of the chemtrails. Life expectancy is down. This situation presents an immediate and serious threat to you, your family and loved ones. We must join together to stop this insane program of chemtrail spraying now. Please do what you can to help.
Klik om te vergroten...

bron
http://proliberty.com/observer/20081211.htm

L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drent zei:
twee vogels?
of vogel in twee?
Klik om te vergroten...

hij is schizofreen, dus 2 vogels in 1 :grin:
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
Drent zei:
twee vogels?
of vogel in twee?
Klik om te vergroten...

hij is schizofreen, dus 2 vogels in 1 :grin:
Klik om te vergroten...

nee ik heb een meervoudige persoonlijkheids ervaring,,(maar niet heus)_

ga please eerst ff psychatrie studeren ,, oke.. :wave:
volgens mijn zijn het traumatische ervaringen waardoor mensen
een meervoudige-persoonlijkheid krijgen,,
zoeen iemand kan dan zomaar van persoonlijkheid veranderen en de vorige(en) vergeten,,
zo kan je eerst een serieus gesprek voeren met zoeen iemand,,
maar als diegene dan veranderd van persoonlijkheid , word het gesprek vergeten
of valt er niet meer goed serieus verder te praten omdat de persoonlijkheid van dat moment dat niet toelaat,

een schizofreen is gewoon 1 persoonlijkheid die word gevormd door de verschillende waanwerelden waarin hij zich waant

Vaak wordt gedacht dat meervoudige persoonlijkheden een uiting van schizofrenie zijn, maar dit is onjuist.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociati ... tsstoornis
:wave:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
twee vogels?
of vogel in twee?
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#11
ErnstJünger zei:
ErnstJünger zei:
Ik heb absoluut nog geen ervaring met aankopen langs
Los van de chemie-voor-dummies uitweidingen, heeft iemand douane-advies over RC-bestellingen? :confused:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je eerder zorger kunt maken over het feit of je met oplichters te maken hebt of met een echt RClab. In dat geval gaat het gewoon in discrete verpakking tussen miljoenen andere poststukken richting jouw brievenbus. In dat geval; laat t weten svp :wink:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
vogel kreeg fluortabblettjes toen ze melktandjes doorkwamen
en toen vogel embryo was kreeg ie al kwik binnen

ik denk dat de halfwaardetijd tientallen jaren is bij een normaal mens,,
het stapelt zich op

geld dat ook voor 2 c's?

het stapelt zich op en terwijl het lichaam ouder word ,verzwakt men steeds verder,,
tenzij je er sneller van af weet te raken dan die halfwaardetijd :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

en ik kots dankzij AYAhuasca, LSD en PAddo,s

2c's zorgen toch niet voor dat klassieke vasoconstrictie kippenvel bibber het is koud effect
zoals bij LSD en paddo,s

2c's is toch ook niet kotsen ?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#13
nieuwsgierig naar het kwik plus fluor is sjamanisme verhaal
check het topic LSD en Autisme
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fluortandpasta etc. en fluoridevergiftiging heeft niks te maken met het aanwezige fluoratoom in 4-fmp! Het gevaar van 4-fmp moet je eerder zoeken in de hoek van neurotoxiciteit; in korte tijd te veel mg binnenkrijgen. Maar als je te ver bent gegaan met de 4-fmp, dan merk je het wel; zijn natuurlijk wel al gevallen van bekend. Heb ergens gelezen dat mensen niet veel meer konden dan platliggen en wachten tot de uitwerking. En dat is lang wachten met deze substantie omdat het extreem langzaam word afgebroken. :wink:
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
vogel zei:
vogel kreeg fluortabblettjes toen ze melktandjes doorkwamen
en toen vogel embryo was kreeg ie al kwik binnen

ik denk dat de halfwaardetijd tientallen jaren is bij een normaal mens,,
het stapelt zich op
Klik om te vergroten...

Als je vroeger fluor in tandpasta of tabletten binnenkreeg betekend dat niet dat er zich nu nog steeds fluor ophoopt in je lichaam. F- ionen zoals in natriumfluoride in tandpasta zijn goed wateroplosbaar en hopen zich niet op in je lichaam.

Verder acht ik de kans marginaal dat fluor de oorzaak is van een de psychologische crisis die je door lijkt te maken. Ik denk dat je oorzaak en gevolg verwisselt. Maak jezelf niet te gek alsjeblieft lieve vogel!
A
AloysiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
K.nurft zei:
pandalicious zei:
Molecules met fluor (en in mindere mate broom, chloor, jood.. ) in hebben nog een extra interessante eigenschap, ze worden niet gemakkelijk afgebroken, aangezien het lichaam molecules met fluor niet kan afbreken en niet weet wat er mee te doen.
Klik om te vergroten...
Maar het word uiteindelijk wel afgebroken toch? Of stapelt het zich op?
Klik om te vergroten...

Deze moleculen zijn klein en kunnen overal (behalve dan op de 4-positie op het aromaat, waar fluor etc. zit) bewerkt worden door je lichaam om beter uitscheidbaar te worden. Er zal dus nauwelijks sprake zijn van accumulatie, je pist ze allemaal weer uit in hun oorspronkelijke of gemetaboliseerde vorm.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
fluoride tabbletjes,, ja ,,die kreeg ik voor me melktandjes


ja en als je het niet gelooft
ik kots over je heen :kots:
je leest alles maar in die topic waar ik al eerder op wijsde in deze topic


eerst was ik embryo toen kreeg ik kwik,, later fluoridetabbletjes en ondertussen vaccins met troepies

je weet er helemaal niks van!!!!!!!!! blijf jij maar geloven in ADHD, Autisme en schizofrenen.
niemand word ziek hoor van al die giftige shit op de wereld :confused:
DEr is niet voor niks een minister in belgie die die fluoridetabbletjes wil verbieden.
Ken je dat in gebieden waar ze fluoride in het drinkwater deden
die kinderen kregen witte of bruine vlekjes daardoor op hun tanden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fluoride
een klein kind kan van één tube tandpasta inslikken doodgaan,,
http://nl.youtube.com/watch?v=_Ys9q1cvKGk

Sodium Fluoride, wat is het voor een stof?

De feiten op een rij, deze gegevens zijn controleerbaar, lees en huiver.

Fluoride is giftiger dan lood en net iets minder giftig dan arsenicum ( Clin Toxicol Commerc Prod, 1984; 11: 4, 112, 129, 13:sunglasses: .
Fluoride staat officieel bekend als een gif.
Fluoride is een hoofdbestanddeel in pesticide.
Fluoride is een hoofdbestanddeel in een atoombom.
Fluoride vinden we in bijna alle munitie die momenteel gebruikt wordt in Irak door de Amerikanen.
Fluoride is een hoofdbestanddeel in de operatiekamer om u in een diepe slaap te brengen (narcose).
Fluoride is een afvalstof die overblijft bij de productie van aluminium.
Fluoride werd door de Nazi's in de kampen gebruikt om de gevangenen gewillig te maken (denkt u daar maar eens over na tijdens het tandenpoetsen).
Klik om te vergroten...
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: kijk een MDSS>>>

http://eqgen.nl/gezondheid_fluoride.html

MATERIAL DATA SAFETY SHEET FOR SODIUM FLUORIDE

Synonyms: Floridine; sodium monofluoride; disodium difluoride; natrium fluoride; Florocid
CAS No.: 7681-49-4
Molecular Weight: 41.99
Chemical Formula: NaF
Product Codes:
J.T. Baker: 3687, 3688, 3689
Mallinckrodt: 0467, 5309, 5325, 7636

Emergency Overview
--------------------------
DANGER! MAY BE FATAL IF SWALLOWED OR INHALED. AFFECTS RESPIRATORY SYSTEM, HEART, SKELETON, CIRCULATORY SYSTEM, CENTRAL NERVOUS SYSTEM AND KIDNEYS. CAUSES IRRITATION TO SKIN, EYES AND RESPIRATORY TRACT. IRRITATION EFFECTS MAY BE DELAYED.

Potential Health Effects
----------------------------------

If inhaled or swallowed, this compound can cause fluoride poisoning. Early symptoms include nausea, vomiting, diarrhea, and weakness. Later effects include central nervous system effects, cardiovascular effects and death.
Klik om te vergroten...
:kots: :kots: :kots:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verder acht ik de kans marginaal dat fluor de oorzaak is van een de psychologische crisis die je door lijkt te maken. Ik denk dat je oorzaak en gevolg verwisselt. Maak jezelf niet te gek alsjeblieft lieve vogel!
Klik om te vergroten...

ik acht de kans zeer minnimaal dat jij spiritueel ontwikkeld ben
psychologische crisis wattte zei je fok joe :kots: :kots:
je chckt die filmpjes maar in me onderschriiiiift mischien dat je dan snapt crisis? pfff? crisis
Spiritueel Meer Ontwikkeld bedoel je ,, doordat ik lijd door die giftroep
sjamaan door de amalgam
kwik en fluor doet me lijden
ik lijd en dat lijd naar spirituele verlichting (ontwikkeling)

MSDS van Sodium Fluorid>>>> chck die je vergist je gruwelijk met je uitspraken Aloysius
http://www.jtbaker.com/msds/englishhtml/S3722.htm

:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
http://nl.youtube.com/watch?v=CDx5C_6Rf24
Fluoride
Een ongeluk komt nooit alleen. Fluor, het middel in je tandpasta waarmee je dat kwik zo mooi laat glimmen, is ook al een gif. En niet zo'n beetje ook. 'Kinderen fluor doen slikken is volslagen waanzin. Dat zogenaamde 'voedingssuplement' heeft niets vandoen met een natuurlijk mineraal. Het is gerecycleerd milieuvergif, afkomstig uit de aluminium- en kunstmestindustrie. Het is zelfs lang gebruikt als ratten- en kakkerlakkenverdelgingsmiddel, want het is giftiger dan lood en van dezelfde orde als arsenicum', aldus de Haarlemse huisarts Dr. Hans Moolenburgh in het Belgische tijdschrift HUMO van 20 april 1999. 'Professor David Kennedy van de universiteit van Kansas en gewezen voorzitter van The International Academy of Oral Medicine and Toxicology: 'De fluoridering is het grootste bedrog en de best geslaagde cover-up van de eeuw''.
Klik om te vergroten...
http://www.daanspeak.com/LijfEnLeden04Fluoride.html

wie niet gelooft dat door die giftige troepies ik nu een synthetische sjamaan ben is gestoord.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
gatverderrie zeg ,, wat is het vervelend als mensen zeggen dat fluor niet schadelijk is
dan moet ikweer zo kotsen ,, over het drugsforum heen kosten, met die geke woorden
hou dan toch alsjeblieft je mond,, en zeg niks ,,
anders voel ik me aangevallen en zie ik mijn genoodzaakt te reageren

The mass poisoning of humanity: Exploring human stupidity
http://nl.youtube.com/watch?v=TRc5UjHrQy0&NR=1
chck ff wat er gezegd word in dat filmpje,,
You must be clinical insane to not think there is a correlation between the poisons we are puting in our body and the diseases we are getting as a result.

http://home.planet.nl/~holtj019/NL/Art_fluoride.html

shullgin zegt zelf ook al
The fluorine analogue is yet harder to make, and requires procedures that are indirect, because fluorine (the lightest of all the halides) is not only a gas, but is dangerous to handle and does not react in the usual halogen way. There will be mention made of 2C-F, but DOF is still unexplored.
Klik om te vergroten...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je vroeger fluor in tandpasta of tabletten binnenkreeg betekend dat niet dat er zich nu nog steeds fluor ophoopt in je lichaam. F- ionen zoals in natriumfluoride in tandpasta zijn goed wateroplosbaar en hopen zich niet op in je lichaam.
Klik om te vergroten...

google maar is op ''fluoride hoopt op''
natrium word ook aangeduid als sodium

Fluoride hoopt zich op na verloop van tijd Hoewel lange tijd werd aangenomen, dat fluoride in drie en half uur uit het lichaam wordt verwijderd, doet de ervaring van slachtoffers van fluoridenvergiftiging vermoeden, dat dit proces in werkelijkheid veel langer duurt. Toen een gemeenschap in Alaska met fluoride werd vergiftigd, als gevolg van het slecht functioneren van de apparatuur die wordt gebruikt voor het fluorideren van water, stelden onderzoekers vast, dat niveaus van fluoride in bloed niet binnen 24 uur normaliseerden, zoals werd verwacht. Negentien dagen na de vergiftiging bedroeg het gemiddelde niveau van fluoride 0,092 mg/liter bloed, bijna drie keer hoger dan het niveau bij een kleine minderheid van niet vergiftigde mensen uit dezelfde gemeenschap.33 In plaats van snel te worden afgevoerd, zo tonen studies aan, hoopt fluoride zich na verloop van tijd in het lichaam op, waardoor op oudere leeftijd giftige niveaus kunnen worden bereikt. Fluoride heeft een specifieke voorkeur voor botten en wordt algemeen in verband gebracht met de ontwikkeling van osteoporose en het frequent ontstaan van heupfracturen.34 Accumulatie van fluoride kan, als dit proces in de kindertijd begint, al na 38 jaar tot botbeschadiging leiden, bij een relatief laag niveau van vergiftiging. In gebieden waar het fluoridengehalte van water vier delen per miljoen is - het toegestane maximum, dat evenwel ver onder het fluoridengehalte van tandpasta ligt, zal de accumulatie van fluoride rond het veertigste levensjaar echter een middelmatig tot hoog niveau hebben bereikt. Als algemene regel geldt, dat bij benadering de helft van de dagelijkse inname van fluoride in het lichaam achterblijft. Terwijl gezonde nieren slechts 50% van de fluoride kunnen elimineren, wordt de rest in verkalkte weefsels, zoals botten en tanden, geabsorbeerd, evenals in sommige organen. Bedenk, echter, dat je ook fluroide uit andere bronnen, zoals voedsel, binnenkrijgt. Tot onze ontzetting hebben we ontdekt, dat maaltijdvervangers voor mensen die ziek zijn maar liefst 0,15 milligram natriumfluoride per 100 milliliter bevatten!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."