Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszo zoek je goed

zo zoek je goed

73 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#1
De 2C varianten waar jij het over hebt zijn niet giftig, mits je geen absurde overdoses neemt en ze zijn ook niet radioactief.
Niet vergeten;

Dosis sola facit venenum
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze vinden mij allemaal! :P Binnekort vind ik er nog een paar uit het alfabet :P

Maar goed zoeken naar vendors is een hell, ze zijn bijna allemaal nep of ze verkopen alleen vet veel in één keer :(
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#3
[slecht advies]

Zelf leren maken. Dan kom je er al snel achter dat t allemaal geen reet hoeft te kosten. :)
Chemische handboeken zat te koop op marktplaats en ebay, en genoeg behulpzame internetfora met rare mensen die de term 'SWIM' in elke zin zetten. Is nog een 'extra' leuke hobby ook nog.

[/slecht advies]
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb absoluut nog geen ervaring met aankopen langs deze weg, maar dan vraag ik me toch af: wat is de kans dat de douane jouw pakketje uit China tegen houdt?
En wat zijn dan de gevolgen?
Iemand al meegemaakt?

Sharing = caring :wink:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
En uit je bol zegt;
Af en toe duikt er in psychonautische circuits een andere
Shulgin-variant op. Bijvoorbeeld 2Ci
De dosering ligt tussen de 14 en 22 mg. Na een klein uur is de werking duidelijk merkbaar,
na twee uur begin je te pieken. Na ongeveer zes uur vermindert het effect snel,
waarna je goed kunt eten en slapen.
2Ci is een prettig middel. Het geeft energie en je voelt je goed in je vel zitten,
zowel lichamelijk als geestelijk. Net als bij 2CB kunnen er visuele hallucinaties optreden
van prachtige patronen en intense kleuren. Wij konden een goed gesprek voeren en onze
gedachtes en ideeén goed formuleren. Het soort 'universele'inzichten en openbaringen,
zoals die bij LSD en andere hallucinogenen voorkomen, hoef je bij 2Ci niet te verwachten.
De realiteit blijft de overhand houden.
Muzikanten zeggen er uitstekend op te kunnen spelen
Klik om te vergroten...
2ci = 2,5-Dimethoxy-4-iodophenethylamine Hydrochloride

is die broom aan de 2cb giftig ?
hoeveel elementen krijg ik binnen zo
is er soms 2CY 2c ijzer dat is wel net zo smart, vogel vermoed bloedarmoed :kots:
waarom zijn het halogenen
ik moet geen ongereacteerd broom in me maag
hoeveel jodium, broom en andere elementen krijg ik binnen zo,, ook al is het zuiver ?

en shulgin zegt;
The halogens represent a small group of atoms that are unique for a couple of reasons. They are all located in a single column of the periodic table, being monovalent and negative. That means that they can be reasonably stable things when attached to an aromatic nucleus. But, being monovalent, they cannot be modified or extended in any way. Thus, they are kind of a dead end, at least as far as the 2C-X series is considered. The heaviest, iodine, was explored as the phen-ethylamine, as 2C-I, and as the amphetamine as DOI. These are the most potent. The next lighter is bromine, where the phenethylamine is 2C-B and the amphetamine is DOB. These two are a bit less potent, and are by far the most broadly explored of all the halides. Here, in the above recipe, we have the chlorine counterpart, 2C-C. There is also the corresponding amphetamine DOC. These are less potent still, and much less explored. Why? Perhaps because chlorine is a gas and troublesome to handle (bromine is a liquid, and iodine is a solid). The fluorine analogue is yet harder to make, and requires procedures that are indirect, because fluorine (the lightest of all the halides) is not only a gas, but is dangerous to handle and does not react in the usual halogen way. There will be mention made of 2C-F, but DOF is still unexplored.
Klik om te vergroten...
http://www.erowid.org/library/books_onl ... l022.shtml

al die chloor, broom, fluorine propylthio weet ik het allemaal,,
die 2ci (jodium klinkt nog het veiligst)
en die fluorine, is helemaal rotspul ,
De nazi's en het Stalinregime wisten dat fluor de geest en de wilskracht verzwakte. Na de Tweede Wereldoorlog verklaarde de topman van het Duitse farmaceutische concern IG Farben aan de Amerikaanse chemicus Charles E. Perkins, dat zijn bedrijf aan het einde van de oorlog nog een plan op tafel had om het leidingwater in de bezette gebieden te fluorideren. En dat was vast niet om de tandjes van de kinderen daar te beschermen. Het bericht is later bevestigd door de Britse geheime dienst MI5.

DeVlaming Joris Desbonnet, die tussen 1939 en 1941, in de periode van het niet-aanvalsverdrag tussen Hitler en Stalin in Duitsland werkte, vertelde aan dokter Moolenburgh dat hij zelf vaten fluor vanuit Duitsland naar kampen in Siberië heeft helpen verschepen. Het werd daar in het drinkwater gedaan om de gevangenen tam te houden'.

Fluor stapelt zich op in de hersenen en is schadelijk voor het centrale zenuwstelsel. Fluor-inname is onlangs nog in verband gebracht met leerstoornissen, een lager IQ en depressie bij kinderen.
In zware kalmeermiddelen die in de psychiatrie worden gebruikt, zitten fluorverbindingen. Ook fokstieren krijgen een scheutje fluor als ze moeten kalmeren.

Verbaast me niks dat regeringen het gewoon in het drinkwater doen...lekker makkelijk. Be ware!
Klik om te vergroten...

http://www.yayabla.nl/news/show_article ... cleid=1825

wiki zegt
Door niet-radioactief jood in te nemen zorg je ervoor dat er geen radioactief jood in het lichaam wordt opgeslagen. Als er in de schildklier genoeg niet-radioactief jood zit, is er geen plaats meer voor radioactief jood. De radioactieve jood deeltjes worden dan gewoon via de urine uit het lichaam verwijderd. De joodtabletten beschermen tegen besmetting van de schildklier door radioactief jood. Ze bieden alleen bescherming daarvoor, en niet voor andere radioactieve stoffen die door het lichaam opgenomen kunnen worden. Het heeft alleen bij een kernongeval zin om joodtabletten te nemen.
Klik om te vergroten...

dan dus maar hopen dat er geen radioactief jodium in de 2ci zit
zomeeten moet vogel aan de joodtabbletten

2CA is altijd radioactief ? en de andere 2C's kunnen die radioactief zijn ?
of giftig door onzuiverheid

en Shulgin zegt;
Where else can one go, from 2C-I? The iodine is the fourth, and the last of the so-called halogens, at the bottom of the classical periodic table. But, thanks to the miracles that have accompanied us into the nuclear age, there is a fifth halide now known, Astatine. All of its isotopes are radioactive, however, and it seems unlikely that there will ever be an entry (other than this one) for 2,5-dimethoxy-4-astatophenethylamine. What might be speculated as to its activity? Probably similar in potency to 2C-I, requiring maybe 10 or 20 milligrams. The duration would be dicey to measure, since the isotope with the longest known half-life is half decayed in about 8 hours, and the longest lived natural isotope (for those who insist on natural rather than man-made things) is half decayed in less than a minute. Two predictions would be pretty solid. You might have quite a job accumulating your 10 milligrams of Astatine, as the most that has so far been made at one time is only about 0.05 micrograms, approximately a millionth of the amount needed. And the second prediction? You would not survive the screaming radiation that would bombard you if you could get the needed 5 or 10 milligrams of radio-astatine onto that magic 4-position, and the resulting 2C-A into your tummy!
Klik om te vergroten...

zijn er nog meer 2c's met elementen waarvan de isotopen radioactief kunnen zijn
vogel gaat eerst maar is een geigerteller aanschaffen :confused:

vogel gaat beter maar boze wezentjes verzuipen met AYAhusca, :wave:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vendor gevonden met leuke chemicals? Check dan eerst even of het geen scammers zijn..

-> https://www.undrugged.org/index.php

:smoke:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
vraag me af waarom het met jodium en broom enzo eraanvast beter werkt als zonder
jodium-mescaline kan dat (trimethoxy iodine phenethylamine)
waarom die elementen ? waarom halogenen
waarom geen 2c goud ofzo
hoe is dat bedacht ?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#8
broom gaat redelijk makkelijk andere bindingen aan, het word nu best vaak in medicijnen gebruikt.


van wikipedia
Broom is voor mensen giftig. Het kan bij inademing keelpijn, kortademigheid en duizeligheid veroorzaken. Inslikken kan leiden tot buikkrampen. Broomdamp is bijtend voor de ogen
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elementair broom is inderdaad giftig als hell, kankerverwekkend en het vormt mooie onderhuidse bruine plekken, maar dat zegt niets over broom in organische verbindingen.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#10
Halleluja en amen.
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
eerst en vooral, de elementen in een verbinding zeggen niks over de toxiciteit, de werking, het gevaar...
je kunt uit ongevaarlijke dingen gevaarlijke dingen maken en omgekeerd

NaCl is zout, ongevaarlijk: Na ontploft in water, Cl-gas is keidodelijk
H2O (water): H-gas ontploft en O-gas brandt ook, en water niet

bovendien maak je uit zoutzuur (HCl) en ontstopper (NaOH) zout en water.

dat is juist de definitie van chemie: eigenschappen van verbindingen veranderen door ze samen te voegen

Voor een medicijn op de markt komt worden er 1000en analoga gemaakt, dat zijn molecules die een heel klein beetje verschillen, Cl ipv Br of F. Een beetje langer, korter, breder...
En daaruit wordt dan de molecule gekozen die het beste werkt, het minst giftig is, het goedkoopst etc.
Over het algemeen zullen deze analoga in de brede zin wel hetzelfde effect hebben. Als je de Pikhal/Tikhal boeken van shulgin bekijkt, is dat zeer duidelijk. Tryptamines of phenetylamines hebben gelijkaardige effecten, maar kunnen naargelang de toeters en bellen die er op staan, en bijgevolg anders inwerken op je lichaam en andere (zwak/sterk, audio/visuele hallucinaties...) effecten veroorzaken.

En de reden waarom halogenen (fluor, chloor, broom, jood)in medicijnen gebruikt worden is omdat die chemisch gezien zeer eenvoudig kunnen ingevoerd worden in molecules, organische molecules met ijzer of goud zijn gewoonweg niet aan te maken. Daarnaast kan ook zwavel gemakkelijk ingevoerd worden (sulfor of thio) en OH(hydroxyl) en dat zal het zowat zijn.

Molecules met fluor (en in mindere mate broom, chloor, jood.. ) in hebben nog een extra interessante eigenschap, ze worden niet gemakkelijk afgebroken, aangezien het lichaam molecules met fluor niet kan afbreken en niet weet wat er mee te doen. Daardoor blijft deze langer in je bloed, in hoge doses wat voor een sterk effect zorgt (in vergelijking met dezelfde molecule zonder F).
een gekend voorbeeld is flunitrazepam (rohypnol), 2mg pilletjes met zeer sterke effecten (in vgl met andere benzodiazepines)

Aan de andere kant is het inderdaad belangrijk dat tijdens de productie van het geneesmiddel alle broom, chloor, jood en fluor dat niet aan je molecule hangt verwijderd wordt. Maar dat geldt voor zeer veel verbindingen die gebruikt worden tijdens de synthese. Een geneesmiddel kan eenvoudig 30 reacties nodig hebben tegen dat het af is. En elk stap kan een anders solvent (benzeen, tolueen, methanol, aceton, pertroleum, ether...) , zuren (zwavelzuur, zoutzuur...), basen (ontstopper/NaOH), hulpstoffen, reagentia (vb broom of chloor) vereisen. Bovendien kunnen tijdens de reacties allerlei giftige nevenproducten onstaan. Deze moeten allemaal verwijderd worden zodat enkel het gewenste product overblijft.

en zelfs dan kan het nog heel mis lopen, denken we maar aan de softenon(thalidomide)-zaak van enkele 10tallen jaren geleden: er werden tijdens de productie 2 identieke vormen van een molecule gevormd (elkaars spiegelbeeld). een R-vorm en een S-vorm, die over het algemeen hetzelfde effect hebben en niet eenvoudig kunnen gescheiden worden. Maar in dit geval werkte een van de 2 vormen goed en de andere vorm zorgde voor geboorteafwijkingen bij kinderen, wat zeer vervelend is voor een middel dat wordt voorgeschreven tegen zwangerschapsmisselijkheid...
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ErnstJünger zei:
Ik heb absoluut nog geen ervaring met aankopen langs deze weg, maar dan vraag ik me toch af: wat is de kans dat de douane jouw pakketje uit China tegen houdt?
En wat zijn dan de gevolgen?
Iemand al meegemaakt?

Sharing = caring :wink:
Klik om te vergroten...

Iemand?
Los van de chemie-voor-dummies uitweidingen, heeft iemand douane-advies over RC-bestellingen? :confused:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha ja, na vergiftiging gebeuren altijd leuke dingen, ik vergiftig mezelf dan ook het liefst met drugssss :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
en amalgaam is dat een organische verbinding ?
kan amalgaam kwik lekken ?
chck ff filmpie legge ze het uit wat het is,, alleen vogel snapt het nog niet,,
snapt niet ,, maar vogel voelt!!!! het wel hoor die kwik en die fluor ook

Mad as a hatter
http://www.youtube.com/watch?v=MfVsUuhoFWY


hier zie je dat die amalgaamvullingen lekken
http://www.youtube.com/watch?v=9ylnQ-T7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=4qvNf4NV ... re=related
http://iaomt.blogspot.com/
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
2,5-Dimethoxy-4-ethylphenethylamine 71539-34-9

2,5-Dimethoxy-4-iodophenethylamine 69587-11-7


2,5-Dimethoxy-4-ethylphenethylamine Hydrochloride

2,5-Dimethoxy-4-bromophenethylamine Hydrochloride

2,5-Dimethoxy-4-iodophenethylamine Hydrochloride

N,N-Dipropyltryptamine Hydrochloride

N,N-Diisopropyltryptamine Hydrochloride

5-Methoxy-N,N-diisopropyltryptamine Hydrochloride

Ketoconazole Tabs 200mg

• Chlorpromazine HCL Tabs 50mg

Tramadol HCL EP4

--Vaginal Speculum

http://www.unitednuclear.com/isotopes.htm
http://www.unitednuclear.com/radprotection.htm

http://fluoride.ecobytes.net/Alert/Unit ... ry-schools

advies :confused: zorg voor een recept
twee maal daags elke dag een paar mg om de creativiteit bij het musiceren te intensiveren

a reliable place to purchase research chemicals is sigma aldrich online. They usually have most chemicals available however, certain chemicals are on "watch lists" and can only be purchased with the proper documentation.

http://www.sigma-aldrich.com
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#16
pandalicious zei:
Molecules met fluor (en in mindere mate broom, chloor, jood.. ) in hebben nog een extra interessante eigenschap, ze worden niet gemakkelijk afgebroken, aangezien het lichaam molecules met fluor niet kan afbreken en niet weet wat er mee te doen.
Klik om te vergroten...
Maar het word uiteindelijk wel afgebroken toch? Of stapelt het zich op?
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#17
ErnstJünger zei:
ErnstJünger zei:
Ik heb absoluut nog geen ervaring met aankopen langs
Los van de chemie-voor-dummies uitweidingen, heeft iemand douane-advies over RC-bestellingen? :confused:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je eerder zorger kunt maken over het feit of je met oplichters te maken hebt of met een echt RClab. In dat geval gaat het gewoon in discrete verpakking tussen miljoenen andere poststukken richting jouw brievenbus. In dat geval; laat t weten svp :wink:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
vogel kreeg fluortabblettjes toen ze melktandjes doorkwamen
en toen vogel embryo was kreeg ie al kwik binnen

ik denk dat de halfwaardetijd tientallen jaren is bij een normaal mens,,
het stapelt zich op

geld dat ook voor 2 c's?

het stapelt zich op en terwijl het lichaam ouder word ,verzwakt men steeds verder,,
tenzij je er sneller van af weet te raken dan die halfwaardetijd :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

en ik kots dankzij AYAhuasca, LSD en PAddo,s

2c's zorgen toch niet voor dat klassieke vasoconstrictie kippenvel bibber het is koud effect
zoals bij LSD en paddo,s

2c's is toch ook niet kotsen ?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
nieuwsgierig naar het kwik plus fluor is sjamanisme verhaal
check het topic LSD en Autisme
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fluortandpasta etc. en fluoridevergiftiging heeft niks te maken met het aanwezige fluoratoom in 4-fmp! Het gevaar van 4-fmp moet je eerder zoeken in de hoek van neurotoxiciteit; in korte tijd te veel mg binnenkrijgen. Maar als je te ver bent gegaan met de 4-fmp, dan merk je het wel; zijn natuurlijk wel al gevallen van bekend. Heb ergens gelezen dat mensen niet veel meer konden dan platliggen en wachten tot de uitwerking. En dat is lang wachten met deze substantie omdat het extreem langzaam word afgebroken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."