Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaximale dosis 4fmp

Maximale dosis 4fmp

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#1
billyboy zei:
Ik gebruik het nu een jaar of 2 regelmatig. 3 a 4 x per week. Merk nu echt dat het tijd wordt om te stoppen. Je wordt impotent en de zin in sex is totaal verdwenen. Ik kan uren naar porno kijken en mezelf dan afvragen wat voor weer het gaat worden morgen.
Ben emotioneel totaal afgestompt en ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
Ik deed het puur voor de sex. Urenlang geil blijven en door kunnen neuken. Nu ben ik zo ver dat ik niet eens meer zin heb om aan sex te denken.
Ben apathisch geworden. Ik hoop dat het nog weg trekt want anders heb ik mijn leven toch echt goed verkloot.

Leer van mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Sorry voor het late bericht, maar is het beter geworden nu je gestopt bent?
t
timmaihhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je goeie 4-FA hebt
150mg en een redose van 50mg zou oke zijn
Ga iig niet veel boven de 200mg zitten op 1 avond
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb diverse dosissen gebruikt, maar rond de 180mg is voor mij perfect. Ook wel 200mg gedaan en dat is ook prima te handlen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net 160 mg gedropt in een bommetje (14:15)..
Vond het iets te lang duren, speed in een bommetje werkt bij meestal sneller..
Dus nog een klein lijntje gesnoven, ook omdat ik zoveel las dat het brandde..
Voor de vergelijking met speed dus toch maar even gedaan (20mg)

Godskolere wat brand dat als het je neus in gaat :tearsofjoy:
Na 1 minuut wel weer weg gelukkig, maar brand echt veel harder dan goede pep voor die paar secondes

Wel lekker nu btw na 1 uurtje (180-200mg dus) :rock:
D
DrokzLid
01-01-2024, 00:00
#5
180mg en 80mg bijpakken wanneer het euforische gevoel minder begint te worden was voor mij perfect, verlengde zelfs het euforische gevoel.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar ligt de maxiale dosis van 4 fmp ongeveer?
Kan erg weinig info vinden over deze toch wel fijne upper :grin: :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht minder dan 200 mg.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Definier maximaal ?

Mij lijkt 200mg goed handelbaar hoor... Ik vind een normale dosis 125mg. Ik heb geen id wat de "maximale" dosis is, maar ik denk niet dat je je onder de 300 (in een keer genomen) echt zorgen hoeft te maken, of het relaxed is, is natuurlijk een ander verhaal.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spor zei:
^Definier maximaal ?
Klik om te vergroten...

Dat je rare dingen gaat doen, je levensgevaarlijk slecht gaat voelen etc :wink:
c
crazyMedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb vorige een overdosis 4FMP binnen gehad van maar liefst 1 gram, dat in combinatie met 500mg mephedrone, 500 mg MDAI en een liter wijn.

Een week later ben ik nog aan het bekomen.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#11
crazyMed zei:
Heb vorige een overdosis 4FMP binnen gehad van maar liefst 1 gram, dat in combinatie met 500mg mephedrone, 500 mg MDAI en een liter wijn.

Een week later ben ik nog aan het bekomen.
Klik om te vergroten...
Vind je het gek? Die dosissen die jij neemt zijn al hoog als je deze drugs afzonderlijk zou nemen. 4FMP, mephedrone en MDAI hebben ook enorme farmacologische overlap. Je speelt echt met je leven.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die liter wijn doet het hem ook nog, wil je echt alle vocht uit je lichaam heen deporteren? Ben jij racistisch tegen vocht? :openmouth:
c
crazyMedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat ik met mn leven speelde lijkt me niet aangezien geen enkele van die drugs een MAOI is, maar idd wel verre van gezond, had per ongeluk die 4FMP en mephedrone omgewisseld wat resulteerde in die overdosis.

Had mephedrone genomen wat ik dacht dat 4FMP was, wat resulteerde dat het na een paar uurtjes al uitwerkte, omdat ik voorzichtig wilde blijven met de doseringen van 4FMP ging ik dan maar naar "mephedron" (wat eigenlijk 4FMP was).

Uiteindelijk dan zo verschikkelijk paranoia dat de enige oplossing die ik zag wat bekomen met wijn was.

Vrij idioot eigenlijk :rolleyes: .
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Die liter wijn doet het hem ook nog, wil je echt alle vocht uit je lichaam heen deporteren? Ben jij racistisch tegen vocht? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Da's afhankelijk van de kleur van het vocht hé :wink:

Mij lijkt dat je probleemloos tot de 500mg kan gaan, al vraag ik me af waarom je dat zou willen, gegeven het feit van de zéér lange werkingstijd van 4-FMP.

Maar je kan bvb. beginnen met 175mg en elk 1,5u 75mg bijnemen om de empathie constant te houden. (Zo neem ik het althans)
Maar ik stel me zo voor dat je wel een tijdje zoet zal zijn om tot 500mg op te klimmen :P
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#15
500mg. is echt te veel.... berijd je voor op 3 dagen wakker zijn en paranoia.

300 is toch echt al aan de hoge kant als je het gewoon gezellig wilt houden.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
onder de 300 mg is goed te doen, boven de 300 mg kun je te maken krijgen met hartkloppingen, zweetaanvallen, extreme dehydratatie, onregelmatige hartslag en veelste lang wakker blijven
vrienden van me hebben al 500+ gedaan en dat gaat echt te ver.
+-200 mg is optimaal.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
onder de 300 mg is goed te doen, boven de 300 mg kun je te maken krijgen met hartkloppingen, zweetaanvallen, extreme dehydratatie, onregelmatige hartslag en veelste lang wakker blijven
vrienden van me hebben al 500+ gedaan en dat gaat echt te ver.
+-200 mg is optimaal.
Klik om te vergroten...

Wat is nou precies het gevoel van 200 mg van dat spul?

Heb ooit 100 - 120 mg gedaan, en voelde me slechts een beetje speedy
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nibiru zei:
Heb ooit 100 - 120 mg gedaan, en voelde me slechts een beetje speedy
Klik om te vergroten...
Had ik ook, alleen dat je stukje meer wakker bent, niet veel meer, geen euforie of what so ever.
L
LepelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou ook zeggen boven de 300

Ik heb zelf 1x ongv 250 gehad, en dat was eigenlijk te veel.
Ben er nog 3 dagen speedy van gebleven, slecht geslapen en hartkloppingen enz, je krijgt er ook een body load van en de speed kant gaat overheersen, terwijl juist die combinatie zo relaxt is.

Dossis van 200 is ideaal denk ik, bij minder voel je ook weinig.
b
billyboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik het nu een jaar of 2 regelmatig. 3 a 4 x per week. Merk nu echt dat het tijd wordt om te stoppen. Je wordt impotent en de zin in sex is totaal verdwenen. Ik kan uren naar porno kijken en mezelf dan afvragen wat voor weer het gaat worden morgen.
Ben emotioneel totaal afgestompt en ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
Ik deed het puur voor de sex. Urenlang geil blijven en door kunnen neuken. Nu ben ik zo ver dat ik niet eens meer zin heb om aan sex te denken.
Ben apathisch geworden. Ik hoop dat het nog weg trekt want anders heb ik mijn leven toch echt goed verkloot.

Leer van mijn ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."