#1
Ik zou ook 6 apb aanraden! Lees je wel goed in van tevoren ![:wink:]()

Aan welke tryptamines denk je dan?Realities zei:is een heel moeilijke, zoniet onmogelijke vraag denk (vind) ik.
MDMA is een unieke substantie met een uniek profiel, ( wat je nie kan vergelijken met sommige RC's of zelfs MDMA-derivaten , neefjes.nichtjes: MDAI, MDEA, MMDA,MDA,PMA PMMMA
Volgens mij is er geen stof die sterker is dan 3,4 methyleendioxymetamfetamine op zichzelf als je dan refereert naar dat typisch euforische love-gevoel hoor.
Er zijn natuurlijk 'ietwat' vergelijkende fentetylamines of tryptamines, maar oook zij zijn op hun beurt weer uniek in werking en farmacologisch profiel.
Grtz Mr.![]()
ZERO- zei:Ik vind 6-apb een welkome afwisseling van de xtc en mdma. Vooral dat het constanter werkt en je niet van die golven ervaart zoals bij xtc vind ik echt een groot pluspunt. Het euforische gevoel vind ik op die manier fijner. Nadeel is dat het pokkelang werkt :P
Voor de rest heb ik geen ervaring met de stoffen die jij noemt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."