#1
Dat zou heel goed kunnen, ik weet ook niet of ik helemaal de goede term te pakken heb. Ik trilde iig aardig, mogelijk had ik het ook koud maar interpreteerde mijn lichaam/hersenen dat dus niet juist?
Fool zei:En ja, MXE kan je aardig versteld doen staan van de potentie. Ben benieuwd naar je vergelijking t.o.v. ketamine?
Was ook niet mijn bedoeling om een preek te houden :P. Wou alleen even aangeven dat de stof toch wel schijnt te verschillen van PCP zelf en dat er een aardig positieve consensus over bestaat. De stof zelf is wel een wat uitgebreider onderzoek waard.SmartieAndMe zei:Oké dan, toch niet overtuigd. Ik ga er eens meer over lezen want dat heb ik eigenlijk ook nog weinig gedaan.
Oh ja, een protip is om je neus uit te spoelen voor het slapen! Je bent een heel stuk minder wazig als je dan weer wakker wordt (nog steeds niet helemaal nuchter, maar 2 bakken sterke koffie kunnen dan al erg veel goed maken), maakt echt een wereld van verschil!Dat heb ik gemerkt ja, en vooral van de duur van de tripWe namen om 1 uur 's nachts ongeveer 50mg pp, daarna nog twee keer een lijntje (totaal zo'n 100-120mg gehad, misschien zelfs iets meer nog) en om 10 uur 's ochtends was het nóg niet uitgewerkt
![]()
Het gaf me heel erg het gevoel dat de intensiteit maar bleef stijgen, steeds als je denkt een piek te hebben bereikt gaat het nog even harder. Wel een heel fijn goedje, vond het op één of andere manier wat rustiger dan ketamine. Had wel veel meer desorientatie en dubbel zien enz.
Stiekem heb ik ondertussen ook wel de nodige dissociatieve tripjes achter de rug en ik vindt het wat hoger doseren stiekem ook wel fijn. Daarom heb ik ook juist geen problemen met de extra potentie :PSmartieAndMe zei:Vond het doseren ook wel goed te doen maar dat is puur omdat ik veel ervaring heb met Ketamine en dissociatieven goed kan handelen. Hou er wel van om wat verder te gaan met dit soort middelen, is eigenlijk nog nooit misgegaan. Ook als ik wat meer neem dan verwacht, bevalt het goed![]()
Fool zei:Vindt het zo al vies veel om in één keer te snuiven als ik wat dieper wil, laat staan als je hogere doseringen ketamine wilt nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."